Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname Nutsss !

Opname Nutsss !

140 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
p
popiejopieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Einstein zei:
Ik zou me best iets voor kunnen stellen bij de verveelde/nieuwsgierige/naïeve intellectueel die steeds verder in zijn spannende drugswereld terechtkomt. Veel intelligente mensen zijn in meer of mindere mate (sociaal) onzeker, dit kan ook een rol spelen. Bovendien zullen zulke mensen inderdaad misschien sneller geneigd zijn hun eigen probleemgebruik te ontkennen.
Is allemaal maar een gedachte van mij op de vroege vrijdag, ik weet niet hoeveel ervan klopt :P
Klik om te vergroten...


Tja nog niet eens zo'n gekke gedachte! Maar op veler verzoek een update:

Mijn contact is grotendeels verbroken met nutsss. Niet omdat ik niet wil maar mede omdat ik er gewoon niet meer tegen kan. Het doet zo ongelofelijk veel pijn om iemand zo te zien afglijden terwijl deze persoon het zelf niet beseft. Wat weet ik wel:

Nutsss heeft bezwaar aangetekend tégen zijn behandeling en met name tegen verplichte medicatie en heeft deze gewonnen. Daarop heeft de zorginstelling besloten dat er geen reden meer is om hem te houden en is hij dus weer "vrij" gelaten. In een nieuw flatje welteverstaan. Vervolgens is hij weer gaan gebruiken en heeft hij verzaakt om enige uitkering aan te vragen. Nu weer ruim een half jaar later is hij redelijk bij positieven en kalm maar heeft hij nog steeds geen inkomen. Dus nog nooit iets gehad en dus ook niets kunnen betalen. Januari wordt hij weer uit zijn huis gezet. En dan? Ik weet het niet. Mijn angst is nog steeds dat zodra hij enige middelen heeft hij gelijk weer gaat gebruiken.

De hulpinstanties doen niets zolang hij zelf niet mee wil werken. Wij weten niet meer wat te doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."