Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je bent niet de enige man. Na het 'plotseling' opduiken van paniekaanvallen ben ik direct gestopt met blowen. Na dit zeven jaar gedaan te hebben ervaarde ik precies hetzelfde. Het klopt ook dat de informatie daarover moeilijk te vinden is. Dat komt omdat het ECS relatief nieuw is in de medische wereld. Dit is het Endo Cannabidiol Systeem in onze centrale zenuwstelsel. Er zijn alleen onderzoeksresultaten en cijfers bekend waarvan de betekenis nog niet heel duidelijk is. Maar bij enkele schijnt dus het korte termijngeheugen gelijk te lopen met de aanmaak van lichaamseigen cannibidiolen. Dit lijkt een beetje in de war te zijn na zo'n lange tijd je eigen hoeveelheden cannabis te hebben gesimuleerd. Schenk er niet veel aandacht aan. Hoogstwaarschijnlijk is het tijdelijk. Na twee maanden was ik weer de smart-ass die ik altijd al was haha"
"Stonologie zei: Gaat het weg? Zoja, hoelang duurt dat ongeveer? Zonee, kut. Klik om te vergroten... Droog"
"verwondering zei: Het topic stamt uit 2013 en @Versteeg is sindsdien hier ook niet meer gezien. Dus ik denk niet dat hij je nog antwoord gaat geven. Maar zoals al gezegd, truffels zullen weinig of geen effect hebben op de XTC een paar dagen later. Klik om te vergroten... Klopt wat je zegt hoor. Helaas heb ik enkel een enkel geval meegemaakt wat 'allergisch' bleek te zijn voor de meta's van psylocybine & cine. De dag erna's misselijk en die avond toch MDMA toenoemen. Volgens hem nog steeds z'n mooiste avond ooit, maar toch als je gevoelig bent voor psychedelica je toch voorzichtig moet zijn met stimuli op stimuli of stimuli op disso/pschedelica. Ook is het maar welke gedachten je bij blijven van de truffeltrip 24h daarvoor. Ik zelf heb erg genoten van dezelfde middelen kortstondig op elkaar!"
"2-FDCK en 3-MeO-PCP zijn volgens mij toch wel twee RC's die boven al het andere uitkomen in hun soort, goede keuzes. Het zijn trouwens wel beide arylcyclohexylamines, toch behoort 3-MeO-PCP tot een andere groep, vanwege zijn piperidine ring en methoxy groep. Hierom ook potenter en stimulerender. De dosering van 2FDCK ligt ook factor 10 hoger volgens mij. Dus als je wil dissosieren zou ik dat eerder op de Fluorketa doen en de PCP als je nog enigszins op de benen wilt blijven haha. Goede avondje gehad tho?"
"Yceman224 zei: Prima avond gehad....thnx 3 Meo PCP is toch wel een ontzettend sterk rc. 15 mg is voor mij het maximale. Met deze dosis zit je tegen een psychose aan, tenminste ik, en dat is toch niet wat je moet willen lijkt me. Ik denk niet, dat ik dit rc nog een keer aanschaf. 2 FDCK is veel milder, en werkt bij mij ongeveer een uurtje. Daarna zou je kunnen bij pakken, maar dat is óók weer teveel van het goede. Klik om te vergroten... Eenmalig een dosis van 10mg 3-MeO-PCP genomen. Het hoofd onrustig, heel manische en een energiek lichaam waar ik geen contact meer mee kreeg. Ik ben daarna ook afgehaakt. Dus die 15mg, ik vind het al bijzonder knap haha."
"Stonologie zei: Potverdorie 3 meo is heftig, 30mg is al helemaal raar. Niet leuk, niet stom, maar raar. Helemaal waus.. (ik deed snuiven, ben er gister achter gekomen dat 3 meo roken zeker de moeite waard is!!).. Klik om te vergroten... En hoeveel mg is een milde dosis dan, als we het willen roken? En de werkingsduur? Ik heb me namelijk altijd al afgevraagd of het roken van RC's enigzins wel effectief genoeg of dan wel niet onverantwoord is. Met de bijkomende ontledingsproducten na pyrolyse. Ik insuffleer eigenlijk de meeste RC's"
"Stonologie zei: Ik vind 3-Meo-PCP gesnoven naar... roken heeft een veel fijner effect en de gevaarlijke dosis is veel hoger. Het is wel zonde (ik deed het in een joint waardoor er wel een deel de lucht in brand). Ik deed telkens +-10mg in een joint en rook hem sloom. Het gaat heel goed samen met wiet en geeft een licht maar erg fijn effect. Als je op zoek bent naar holes moet je het niet proberen. Klik om te vergroten... Misschien dat ik vanavond een ervaring met je kan meedelen!"
"Stonologie zei: Oeh veel plezier! Ik heb net een test dosis 4-Ho-Met genomen :P, stuur even hoe het was! Klik om te vergroten... Oh, je noemt ze wel zeg! 4-HO-MeT, verlanglijst dingetjes, benieuwd hoe het was. Have fun"
"Stonologie zei: roken heeft een veel fijner effect en de gevaarlijke dosis is veel hoger. Klik om te vergroten... Ik weet toevallig wel dat je moet opassen met het verbranden van fluor-verbindingen. Bij pyrolyse is er een kans aanwezig waterstof-fluoride te vormen, wat kan resulteren in acuut longoedeem of aantasting van het zenuwstelsel. 2-FDCK zou ik dus bijvoorbeeld zelf niet zomaar roken. Roll safe!"
"Stonologie zei: Dit is geen fluor stof toch? Daarnaast veel over gelezen en PCP werd vroeger ook gerookt en 3-meo ook zo te zien. Klik om te vergroten... Nee, PCP en haar analogen bevatten geen fluor. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat non-fluor verbindingen verbranden niet slecht is. Gisteren kwam ik erachter dat ik geen 3-MeO-PCP meer had, dus greep ik naar de 3-MeO-PCE. Omdat zij potenter is heb ik voor de joint 5mg gebruikt. Zoals je vertelde was de come-up heel subtiel. Dynamisch van vorm, glad van textuur, scherp in randen. De feel was energiek, tenminste tot 20 minuten na het roken. Daarna begon ik lichtelijk de dissociatieve kanten op te merken. Nadat de PCE uitwerkte, ongeveer 40 minuten later, kwam de roes van de cannabis weer meer naar voren. De tweede joint draaide ik met 10mg omdat de PCE veel verloren gaat tijdens het roken, zoals je vertelde. Wederom dezelfde ervaring. Plusminus 2 uur na de eerste joint toch nog 5mg nasaal ingenomen. Hier werd ook meteen weer duidelijk dat bij nasale toediening de 3-MeO-PCE efficiënter wordt opgenomen. Toen een tikkeltje harder gegaan haha Al met al is het een aangename ervaring! Een vriendelijke kennismaking met het roken van 3-MeO-PCE"