Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
versnijden is wat anders dan snijden he :wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger paar keer speed en coke gesnoven, nu nooit niet meer :)
Niks voor mij.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben benieuwd of de gemiddelde drugsgebruiker snuift of niet.
Ikzelf heb nog nooit gesnoven en wil dat ook zo houden. Mede door drugsforum laat ik die handeling achterwege.
Ik heb dus ook nog nooit coke gebruikt, omdat ik van de meeste mensen die het wel gebruiken hoor: dat ze het spul liever nooit hadden aangeraakt...
Het is me al redelijk vaak aangeboden, en dan echt letterlijk onder me neus gehouden, maar elke keer als ik weiger voel ik me toch een beetje trots.

Dus hoe staat het hier?

Misschien kan je wat toelichting geven; of je bijvoorbeeld ook het liefst nooit gesnoven had, of juist wel!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook nog nooit iets gesnoven, maar dat komt vooral omdat ik nog nooit intresse heb gehad in iets snuifbaars, er zijn geen drugs die ik zou willen gebruiken nu die je moet snuiven, vandaar dat ik het ook nog nooit gedaan heb. Het lijkt me trouwens ook wel erg naar.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het liefste snuif ik alles wat te snuiven is (keta, speed, mdma en coke heb ik toch 1 keer gedaan een klein mespuntje maar dit viel me heel erg tegen) :mrgreen: Anyhow, bommen is wel heftiger dit zal ik toegeven maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

kijk, dat is nou precies de rede waarom ik het nog nooit gedaan heb... Ik denk dat ik daar gevoelig voor ben.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is idd leuk.
Vooral met coke is het leuk vind ik,dat fikt niet zo hard,het hakken van het lijntje de drug cocaine,en dan nog het heerlijk effect,etc.

Maar laatse paar keren bommen gedropt.(pep)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
yep ik snuif
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt.
Wat wel heel goor is, is de smaak die je daarna in je keel krijgt wanneer je je neus eens ophaalt. Vooral omdat water/bier/cola enzo er wel tegen helpen, maar niet het niet echt oplossen :)

Speed snuif ik af en toe.
Omdat de smaak nogal goor is gebruik ik eigenlijk liever in een capsule, maar die zijn niet altijd bij de hand, en soms wil je gewoon maar even een sleutelpuntje ofzo.

Ketamine ook een aantal keer. Smaak is ook goor, maar doordat het hier kleine lijntjes betreft heb je er daarbij minder last van vind ik.

Ik heb 1 keer coke gesnoven, dit was het minst vieze van de verschillende middelen die ik gesnoven heb en ik heb daar geen spijt van omdat ik het houd bij 1 keer :)
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vindt het snuiven juist echt leuk. versnijden en dan lekker snuiven.
net een stofzuiger :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ether snuif je niet, dat inhaleer je.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Been there done that.
Voornmelijk coke , speed liet ik liet ik na een par keer links liggen dat is niks voor mij.
Keta is de enige overgebleven wat if sporadisch snuif
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
een keertje carbasalaat calcium gesnoven, dat spul doe je normaal in water( tegen zenuwpijn of spierpijn), maar smaakt zo ranzig.

werkte wel sneller, maar was niet echt veel lekkerder.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kanna, Ketamine en Coke gesnoven, leuk maar niet echt fijn voor je neus, gelukkig heb ik nooit last gehad van me niet kunnen beheersen maar ik ben als ik naar mijn omgeving kijk daar wel een redelijke uitzondering in hehe.

Adreno
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb het nog nooit gedaan omdat ik het een beetje associeer met 'verslaafd zijn'. Toch ben ik er benieuwd naar, dus als ik eens iets onder mn neus krijg, dan zou ik toch niet nee kunne zeggen.

btw; Spaceman, komt je avatar van een film ofzo?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snuif het liefste speed maar op het moment alleen af en toe flink wat sos maar dat is toch niet zo lekker. Ach ja bij gebrek aan beter kan het er mee door. Heb liever speed :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb het paar keer gedaan (3 keer, 2x coke, 1x speed) en vond het zn geld niet waard dus niet meer gedaan
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb NOG geen drugs gesnoven...
echter wel rood krijt in het eerste middelbaar om een bloedneus te vijnzen zodat ik de klas uitmocht :grin: (het werkte) :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
wou net zeggen :grin:

beter maak je daar een lekkere bom van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."