Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doelde juist nie op RCs. Alexander Shulgin heeft hondert tallen aan psychedelica gemaakt. Veel daar van zijn geen RCs en staan ook niet op de opium lijst. Waarom kan je dit dan nergens op betrouwbare sites kopen?"
"Waarom staat dit tussen de RCs?"
"2C-B is niet toxisch. Dus er is geen spraken van herstek er van."
"Welke manieren van in nemen zijn er? Hoe veel mg raad je telkens aan? En hoe vaak kan ik bij pakken/ hoe veel mg is maximaal? En is het als ik het vantevoren heb geprobeerd geschikt voot een after van een nexus flip?"
"Is KNIP voor een gram trouwens schappelijk?"
"Ik heb al veel ervaring met acid, en ik heb het ook een paar keer leuk gevonden. Maar van de 15 keer dat ik het gedaan heb waaren er maar een paar keren dat ik zieke dingen zag. verder was vaak de bild up wel vet maar daar na (op de piek dus werdt het bijna altijd saai en gingen de visuals weg.) Verder snal ik ook noit waarom mensen raar gaan doen er van of echt dingen zien die er niet zijn. Meestal krijg maar een paar ligte vervormingen en krijg alleen maar bodyload. Mindfucks zijn er ook niet echt bij mij alleen over blowe ik blijf de hele tijd er aan denken om dat ik moet minderen en daar door krijg ik bodyload in en om mijn longen. Ben er nu mee gestopt omdat het op een lage dosis (100/300mic )saai is en bij hogere dosering krijg je er weer zo veel na delen er bij dat het meer na dan voordeel heeft. Bijvoorbeeld bodyload, niet kunnen blowen en de grootste : de staart van de trip is onderhand eve lang als de trip zelf dit maakt op zick weinig uit maar in de naspace van LSD kunnen veel mensen niet slapen dat is erg erg vervelend en ik snap ook niet waarom mensen dit er voor over hebben maar goed. Wat zijn jullie ervaringen en gaan jullie wel echt dingen zien die er niet zijn. En wat voor visuals krijgen jullie? En vergelijkingen met andere trip middelen zijn welkom."
"Ik houd heel erg van acid maar iedere keer weer zit er een ( de ene keer groter dan de andere) min punt aan : de bodyload wat is dit en hoe moet je er mee om gaan het lijkt een soort spanning over heel je lichaam die je zelf niet onder controle hebt, of kan stoppen. Het enige wat een beetje helpt is niet blowe voor de trip. Maar dan heb ik er nog steeds last van. Soms loopt het zelfs op tot pijn. Dat kan aardig een trip verpesten."
"Je moet je sws aan de drie maanden houden dat is het aller belangrijkste. Verder zou ik afhankelijk van de dosis L kijken hoe ver in de trip je de M moet droppen. Ik zou ook een iets hogere dosis L pakken dan normaal. Wat de M betreft neem niet te veel per bom maar maak een plateau in je dosering, en neem nooit meer dan 140 per keer anders zal het love gevoel verdwijnen en ben je niet meer aan get candyflippen. Let wel op de na space want die kan echt erg intens worden ookal lijkt de L uitgewerkt."
"Je kan ook veel beter pure M gebruiken als je candyflippt"
"Ik snap gwn echt niet wat er fijn zou moeten zijn aan pep.. Pijn overal, neus, hoofd, buik alles. En alles word iritant zelfs muziek. Je kan niet slapen of eten. En die kater..."