Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb veel op school gebruikt, m'n eerste keer xtc was op school zelfs. Helemaal in paniek omdat het effect zo overweldigend was, daarna ziek gemeld en gaan chillen met iemand van school die t samen met mij had ingenomen haha. Halve roze eekhoorn, heerlijke pillen waren dat.

Dus, xtc, speed, dexamf, ritalin, benzos, wiet, hasj, alcohol en GHB.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh my god @Raver :tearsofjoy:

Bij mij viel het trouwens nog wel mee. Meestal gingen we in de grote pauze naar de koffieshop en kwamen we gewoonweg niet meer terug op school. :tongueout:
Leuke tijd, er waren toen nog geen leeftijdsgrenzen met betrekking tot de shops, begin jaren 90, ben er in opgegroeid. Dat is later wel veranderd, lol. Het duurde zowaar tot mijn 27ste toen er voor het eerst naar mijn leeftijd werd gevraagd in de shop. :tongueout:

Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben ook wel eens uit de les gehaald omdat het vermoeden rond ging dat ik regelmatig blowde. Was toevallig ook stoned, maar hij had niets door gelukkig.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vooral dexamf aan de unief.

Ik had het er toevallig vanmiddag nog over met een vriend van me.
Hij vertelde me dat hij ooit aan studies aan de hogeschool begonnen was, maar het amper 3 maanden had uitgezongen. De school lag aan de Antwerpse Groenplaats, waar veel cafeetjes zijn :). Hij met een paar makkers elke middagpauze richting Groenplaats en dan (half)dronken terug naar de les. Op den duur moest ie niet meer komen natuurlijk :wink: ....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
Klik om te vergroten...
Maar wel 2 stemmen voor LSD?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat was ik en de school dan braaf zeg... Nooit iets gebruikt behalve nicotine. Voor zo ver ik weet gebruikte er eigenlijk niemand iets. Er werd zelfs geen alcohol geschonken op schoolfeesten.
Sigaretten werden wel bij de vleet gerookt. Op t schoolplein gewoon en de leraren rookte stug mee. Je kreeg zelfs een vuurtje van ze als je er om vroeg. En al vanaf dat leerlingen een jaar of 14-15 waren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Sofia87

Ja, zag ik ook net. Ik ga er van uit dat het microdosering betreft.

Van heel lage dosering LSD schijn je wel wat creatiever te worden en beter probleemoplossend vermogen en dergelijke te verkrijgen zonder er van het padje van te raken, dus dat zal wel het geval zijn. Zwaar trippend in de klas lijkt me een hel van jewelste en dat kan je ook echt niet verborgen houden lijkt me lol :tongueout:
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Detraid zei:
Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?
Klik om te vergroten...
High worden?
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op een laatste schooldag volleybaltoernooi 4 jaar geleden een keertje MDMA gedaan met ons hele team. (zelf uitgekozen team natuurlijk)

Wat waren wij goed zeg.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
Klik om te vergroten...
2 jongens uit mijn klas vroeger hadden lekker genuttigd van die paddestoeletjes in de pauze.
En je raad het al.. 1 ging bad en had diezelfde dag nog zijn ouders op school.
Achja.. er zijn ergere dingen.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen wiet, hasj en nicotine.
En met tegenzin Ritalin.

Ik heb nog nooit harddrugs gedaan is dat niet fucking irritant wanneer je in de klas zit? Daar kan je toch heel geirriteerd van raken? Ik heb geen idee maar ik dacht dat set & setting echt allesbepalend waren.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Woezoe zei:
Alleen wiet, hasj en nicotine.
En met tegenzin Ritalin.

Ik heb nog nooit harddrugs gedaan is dat niet fucking irritant wanneer je in de klas zit? Daar kan je toch heel geirriteerd van raken? Ik heb geen idee maar ik dacht dat set & setting echt allesbepalend waren.
Klik om te vergroten...
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bas zei:
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.
Klik om te vergroten...

Pep lijkt me wel echt lekker om een keer op school te proberen, alleen ben ik bang dat een docent daarachter komt.
Pupillen en tripkaak etc... Maar opzich docenten kennen mij sowieso al als een drukke stuiterbal in de klas dus dat komt wel goed uit :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
eens kijke wat er allemaal tussen de schoolpoorten word gebruikt. het mag ook zijn als je bv 's middags thuis gaat eten je moet wel onder invloed in school zitten...
zelf rookte ik vaak wiet/hasj :stoned: ,poppers,speed :xtc:
voor de rest niks :sunglasses:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
In de derde klas van de middelbare elke maandag in de eerste pauze een jointje in het park gerookt. En ook een paar keer speed gedaan in de vierde/vijfde.

Stom pubertje wat ik toen was. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
mag ik er maar 2 aankruisen??

ik blow niet meer zo heel veel onder school tijd en af en toe komt er een potje poppers voorbij,
heel af en toe wat blikjes bier in de pause en een keer een pilletje
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
wiet, en soms als ik nog coke overheb maak ik dat maar op op de maandag, kom ik die ook weer door :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
horeca opleiding, dat was maandag het tweede uur, vlak voor de eerste pauze. Wijnproeverij... :grin: (wisten wij veel waar die emmertjes voor waren) op de woensdag en vrijdag, laatste uur computerkunde, daarvoor gym en pauze. dus ging er wel eens een jonko in.

Dan kwam je op zaterdag de leeraar maatschappijleer/tekenen/kunst tegen in de koffieshop. Dan met de halve klas in discussie over de zin van het leven.

Oh en in de pauze op de mavo een keertje coke snuiven in het brommerhok

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."