Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sd39 zei: Nee absoluut niet alleen dat, veel specifieker. Hoe ver terug het ging (ad(h)d heb je dat krijg je niet) Klik om te vergroten... AD(H)D is vaak aangeboren, dit is echter niet altijd zo. Ik heb zelf ADD, en dit heb ik gekregen door dat ik op 1 jarige leeftijd de ziekte hersenvliesontsteking heb gehad. Door de hersenvliesontsteking heb ik beschadiging in mijn hersenen gekregen en dit heeft mij ADD opgeleverd. Dit is door meerdere dokters onderzocht en verklaard."
"joojoo DF-ers, Wat is de beste coffeeshop uit jou stad? Mijne is The New Balance uit Zwolle. Rustigggg"
"Guapo Temudgin zei: Ik woon in een dorp Klik om te vergroten... Hoe kom je aan je stash dan? Dealer?"
"Guapo Temudgin zei: Juist, word netjes thuis afgeleverd. Klik om te vergroten... Wat een service!"
"Sniffle88 zei: De goeie zijn al lang verdwenen of overgenomen. Klik om te vergroten... Valt mee dat de goeie afgenomen zijn. Alleen zijn er shops (bijv. Bulldog) die door middel van merchandise en gebruik van sociale media indirect reclame maken voor hun shop, en een 'fanbase' creëren. Wanneer toeristen (bijv.) hier bijvoorbeeld wiet willen halen, zullen ze snel naar dit soort grote shops gaan, omdat 'het bekend is dus zal het wel goed zijn'. Hierdoor creëren ze veel omzet en naamsbekendheid, en zullen er meerdere shops komen. Naar mijn mening zijn dit soort shops echt kenker slecht (BEHALVE BOEREJONGENS!!). De echt goeie shops zijn er nog wel, alleen zijn deze vaak niet zo groot en bekend als shops met slechtere kwaliteit, die enorme naamsbekendheid hebben."
"De Dunne zei: Hier zit er geen een. Dicht bij zijnde is klein half uur met de auto. Kwaliteit is meestal wel goed al heb ik ook al eens een miskoop gedaan. Klik om te vergroten... Ik heb ook vaak miskopen gedaan man, haalde soms wel is een 10tje van een andere soort dan ik normaal rook, en hier merk ik dan minder van dan als ik bijvoorbeeld mijn 10tje whith whidow rook. Ik heb nu een aantal wietjes bij mijn shop waarvan ik weet dat die goed zijn, dus miskopen heb ik niet meer"
"Salvia zei: Wat verstaan jullie onder een "goede coffeeshop"? Want alle coffeeshops waar ik tot nu toe geweest ben waren prima, alleen waren de coffeeshops buiten Rotterdam allemaal wel wat duurder. Klik om te vergroten... Ik vind een coffeeshop goed als de kwaliteit goed is en een goede prijs voor deze kwaliteit."
"Ganggang💯 zei: Die wietpas is er niet meer volgens mij. Wat u moet weten over de 'wietpas' Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie. www.nu.nl Klik om te vergroten... Wat is een wietpas?"
"Pop out again - Polo G"
"psychedelicoo zei: Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam? Klik om te vergroten... Het fluor atoom is toegevoegd en het chloor atoom uit de echte ketamine verwijderd. Dit is gedaan zodat het net een andere formule heeft en hierdoor legaal is, maar je weinig tot geen verschillen merkt."