Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen wel eens geblowd tijdens schooltijd dat jullie het leuk vinden om andere drugs te gebruiken tijdens school.
Al hoe wel pep verbeterd de concentratie wel erg goed.
Het is wel school als ik een jointje gerookt had werd ik altijd redelijk paranoïde of het niet op zou vallen.
School valt onder mijn absoluut niet proberen lijst.
Omdat ik weet dat het me 'te goed' zou bevallen.
En het is misbruik naar mijn mening.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn schooltijd heb ik een periode speed gebruikt om ''beter op te kunnen letten'' dit ging al snel van een keer per week tot elke dag. De hele dag rete strak op school en dan thuis komen met een depressie van jewelste. Ik zou geen speed op school gebruiken, het is heel erg functioneel want het maakt je super sociaal en gemotiveerd, dit is natuurlijk heerlijk tijdens school maar echt killing voor je lichaam op de lange termijn.

mijn eerste keer ketamine was op de school wc, ik nam met mijn stomme hoofd veel te veel en kon in de kantine niet meer bedenken hoe je moest pinnen.

in de zomers nam ik wel eens ghb in de pauze en dit resulteerde in een gesprek op school waarin werd gevraagd of ik alcohol had gedronken.

Ook een tijdje geblowed, van die periode weet ik vrij weinig meer.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
blowen altijd
Klik om te vergroten...

Zo simpel was het bij mij ook
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik soms 2-FMA voor het leren voor tentamens en maak ook regelmatig tentamens onder invloed van die stof. Anders raak ik helaas veel te makkelijk afgeleid. Ook mis ik soms de motivatie om überhaupt te gaan leren of er mee door te blijven gaan.

Ik ben laatst ook getest op AD(H)D en hoewel ik last heb van een hoop kenmerken daarvan, zijn het er net niet genoeg voor een officiële diagnose (en daarom krijg ik er ook geen medicatie voor).

Ik heb ook een tijdje 1P-LSD gemicrodosed tijdens mijn vorige studie.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit al lang niet meer op school, maar heb wel meer dan een enkele keer aangeschoten/dronken op de collegebanken gezeten. Good old days, maar zou het niet op die manier opnieuw doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja school is ook al even geleden maar heb zeker meermaals stoned of dronken in klas vertoeft vanaf het 2de. Had het meeste wel gezien en wou werken. Ouders zagen mij liever in een richting met veel studies. De vrijdag was het ergste. Zuipen en blowen van 12 tot 1 en dan nog 2 uur stoelhangen. Heeft mij op het einde van het 3de jaar een schorsing bezorgd. Dan hebben ze thuis beslist om mij deeltijds te laten werken en 2 dagen school gaan. Daar was het hek helemaal van de dam. Aardig wat collega's of schoolmakkers die blowden en meer deden dan dat ook. Op pep naar klas. Snoepjes onder tafel uitdelen. Jointje in de pauze van 10 tot 10.15 .
Wat een tijd :grin:. Zou het niet terug overdoen ^^ .
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was dus altijd nuchter op de middelbare school. :sunglasses:

HBO dus de meeste dagen stimulanten waarvan de eerste twee jaar op voorschrift.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cbd olie elke dag that's it
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik nog naar school ging heb ik weleens MXE en aMT gedaan. Van de mxe zat ik te kotsen en van de aMT heerlijk mild te trippen onder informatica :nomouth:
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel eens een kwartje X gedropt op de wc. Moest nog 2 lesuren was echt grappig. Niemand wist er wat van, was me laatste jaar op de middelbare en had niet echt de behoefte om met die kinderen om te gaan omdat ik ondertussen 2 jaar ouder was wegens eenmaal blijven zitten en een overstap van mavo naar havo.

Dus ineens mooi te lullen met iedereen, al was dat niet heel raar want sociaal was ik vaak wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."