Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van mening dat ik als ik een heel stuk minder dat ik het best in mijn dagelijks routine kan houden. Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken. Ik heb gewoon een klein zetje nodig."
"Snuiven op een festival absolute no go. Als je uurtje van te voren voor beginnende gebruiker 100MG bom neemt. Zul je zeer zeker wel hard gaan voor een aantal uur. Tenzij je tollerantie heb en 500MG nodig hebt daarvoor. Hoi"
"Voorheen heb ik de grens van xtc ook wel eens opgezocht. Met vrienden deed ik altijd halfjes een keer in de maand. Tijdje daarna besloten om het maar eens thuis te doen, beviel me goed vaker gedaan. Heb toen tijdje 1/2 pillen in de week gedaan dan was het effect nog wel aanwezig. Nog altijd halfjes. Over gestapt op hele. Ik wilde daarna niet meer terug naar halve. Want spacede hem heel hard. Om dit niet te lang te maken ben geindigd toen ik er 10 kocht. 2,5 per dag ultiem uit je plaat gaan. Dacht dat je xtc gewoon zo vaak kon gebruiken als je wilde. Blijkbaar niet want de laatste 2 dagen 2x 220mg op een avond niks meer. Daarna is xtc nooit meer het zelfde geweest Het hele space gedeelte en de vaagheid is eraf krijg er wel energie van maar is het me niet meer waard. Vind de rush van speed nog heftiger nu. Ook al is die ook al een flinke tijd niet meer aanwezig. Geen idee hoelang ik nu al geen xtc meer heb gebruikt Vond het te waardeloos dat je gewoon niks meer voelde. Hadden ze bij pep ook moeten doen had ik dat ook meteen afgezworen."
"Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?"
"Deze topic had ik eerder moeten tegenkomen Heb me toetsenbord al afgewerkt op dit forum. Dacht om eerlijk te zijn dat een van de weinige was die dit deed. Nuchter heb ik wel gedachte maar niet de behoefte om ze te delen. Onder invloed zet ik al mijn gedachten direct om en schrijf achter elkaar door."
"Dat is meestal niet het geval. (Vanavond wel me best doen neem me altijd voor dat ik de 4 niet moet aantikken) Aangezien ik de enigste keer dat ik daarover ging een psychose heb gehad. Als ik een te enthousiaste dosis neem luister ik de rest van de nacht muziek. (Hardstyle) Als ik gewoon neem om wakker te blijven kijk ik serie's Als ik lang wakker ben zoals nu rond 3 dagen dan ga ik buiten mijn gratis trip bewonderen. Voorheen ging ik ook wel porno kijken maar om een of andere reden heb ik dan niet meer in de gaten dat er zo 3uur voor bij zijn. Zonder hoogtepunt weetniet of andere dat wel kunnen maar voor mij is het onmogelijk. Struin de laatste dagen de hele nacht rond op dit forum. Ga wel eens een flink stuk wandelen als ik te veel energie heb. (lig namelijk 9/10 in bed) Voor de rest niks bijzonders de nacht gaat altijd heel snel wat ik ook aan het doen ben. Bijna vergeten nicotine en een hele hoop ook. Wel altijd buiten Eet wel wat maarja vind het nog steeds kut Kan zeer impulsief zijn zoals mijn bericht in het stel je voor. Ben af en toe te eerlijk helaas."
"Verwijder dit topic!"
"Dat verbaast me heel erg voorheen trok ik meerdere uren per dag zonder hoogtepunt. Moest minstens een dag uit nuchteren en dan heb ik kans. Maar dan is het ook wel of ie 3 weken verstopt heeft gezeten. Ookal had ik hem dan misschien 1x in de week na meerdere sessie's Wel veel intenser en een iets te overdreven lading.. En als dat het niet was wilde die van mij ook wel vaak lange tijd abnormaal krimpen."
"Helaas ouders en vrienden verteld over mijn obsessie. dusja dit soort dingen zijn nou niet eccht hoopgevend"
"Amphetamine 5minuten drogen max. Heel even hakken klaar."