Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs gebruik jij soms op school???

welke drugs gebruik jij soms op school???

69 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook vaak in tussenuren en voor school een lekker wietje, maar ik laat dit mijn schoolresultaten niet beïnvloeden. Ik hoop dit jaar namelijk mijn vwo te halen!!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb veel op school gebruikt, m'n eerste keer xtc was op school zelfs. Helemaal in paniek omdat het effect zo overweldigend was, daarna ziek gemeld en gaan chillen met iemand van school die t samen met mij had ingenomen haha. Halve roze eekhoorn, heerlijke pillen waren dat.

Dus, xtc, speed, dexamf, ritalin, benzos, wiet, hasj, alcohol en GHB.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh my god @Raver :tearsofjoy:

Bij mij viel het trouwens nog wel mee. Meestal gingen we in de grote pauze naar de koffieshop en kwamen we gewoonweg niet meer terug op school. :tongueout:
Leuke tijd, er waren toen nog geen leeftijdsgrenzen met betrekking tot de shops, begin jaren 90, ben er in opgegroeid. Dat is later wel veranderd, lol. Het duurde zowaar tot mijn 27ste toen er voor het eerst naar mijn leeftijd werd gevraagd in de shop. :tongueout:

Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol. :)
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben ook wel eens uit de les gehaald omdat het vermoeden rond ging dat ik regelmatig blowde. Was toevallig ook stoned, maar hij had niets door gelukkig.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vooral dexamf aan de unief.

Ik had het er toevallig vanmiddag nog over met een vriend van me.
Hij vertelde me dat hij ooit aan studies aan de hogeschool begonnen was, maar het amper 3 maanden had uitgezongen. De school lag aan de Antwerpse Groenplaats, waar veel cafeetjes zijn :). Hij met een paar makkers elke middagpauze richting Groenplaats en dan (half)dronken terug naar de les. Op den duur moest ie niet meer komen natuurlijk :wink: ....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
Klik om te vergroten...
Maar wel 2 stemmen voor LSD?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat was ik en de school dan braaf zeg... Nooit iets gebruikt behalve nicotine. Voor zo ver ik weet gebruikte er eigenlijk niemand iets. Er werd zelfs geen alcohol geschonken op schoolfeesten.
Sigaretten werden wel bij de vleet gerookt. Op t schoolplein gewoon en de leraren rookte stug mee. Je kreeg zelfs een vuurtje van ze als je er om vroeg. En al vanaf dat leerlingen een jaar of 14-15 waren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Sofia87

Ja, zag ik ook net. Ik ga er van uit dat het microdosering betreft.

Van heel lage dosering LSD schijn je wel wat creatiever te worden en beter probleemoplossend vermogen en dergelijke te verkrijgen zonder er van het padje van te raken, dus dat zal wel het geval zijn. Zwaar trippend in de klas lijkt me een hel van jewelste en dat kan je ook echt niet verborgen houden lijkt me lol :tongueout:
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Detraid zei:
Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?
Klik om te vergroten...
High worden?
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op een laatste schooldag volleybaltoernooi 4 jaar geleden een keertje MDMA gedaan met ons hele team. (zelf uitgekozen team natuurlijk)

Wat waren wij goed zeg.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
Klik om te vergroten...
2 jongens uit mijn klas vroeger hadden lekker genuttigd van die paddestoeletjes in de pauze.
En je raad het al.. 1 ging bad en had diezelfde dag nog zijn ouders op school.
Achja.. er zijn ergere dingen.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen wiet, hasj en nicotine.
En met tegenzin Ritalin.

Ik heb nog nooit harddrugs gedaan is dat niet fucking irritant wanneer je in de klas zit? Daar kan je toch heel geirriteerd van raken? Ik heb geen idee maar ik dacht dat set & setting echt allesbepalend waren.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Woezoe zei:
Alleen wiet, hasj en nicotine.
En met tegenzin Ritalin.

Ik heb nog nooit harddrugs gedaan is dat niet fucking irritant wanneer je in de klas zit? Daar kan je toch heel geirriteerd van raken? Ik heb geen idee maar ik dacht dat set & setting echt allesbepalend waren.
Klik om te vergroten...
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bas zei:
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.
Klik om te vergroten...

Pep lijkt me wel echt lekker om een keer op school te proberen, alleen ben ik bang dat een docent daarachter komt.
Pupillen en tripkaak etc... Maar opzich docenten kennen mij sowieso al als een drukke stuiterbal in de klas dus dat komt wel goed uit :grin:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alleen wel eens geblowd tijdens schooltijd dat jullie het leuk vinden om andere drugs te gebruiken tijdens school.
Al hoe wel pep verbeterd de concentratie wel erg goed.
Het is wel school als ik een jointje gerookt had werd ik altijd redelijk paranoïde of het niet op zou vallen.
School valt onder mijn absoluut niet proberen lijst.
Omdat ik weet dat het me 'te goed' zou bevallen.
En het is misbruik naar mijn mening.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
In mijn schooltijd heb ik een periode speed gebruikt om ''beter op te kunnen letten'' dit ging al snel van een keer per week tot elke dag. De hele dag rete strak op school en dan thuis komen met een depressie van jewelste. Ik zou geen speed op school gebruiken, het is heel erg functioneel want het maakt je super sociaal en gemotiveerd, dit is natuurlijk heerlijk tijdens school maar echt killing voor je lichaam op de lange termijn.

mijn eerste keer ketamine was op de school wc, ik nam met mijn stomme hoofd veel te veel en kon in de kantine niet meer bedenken hoe je moest pinnen.

in de zomers nam ik wel eens ghb in de pauze en dit resulteerde in een gesprek op school waarin werd gevraagd of ik alcohol had gedronken.

Ook een tijdje geblowed, van die periode weet ik vrij weinig meer.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
blowen altijd
Klik om te vergroten...

Zo simpel was het bij mij ook
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik soms 2-FMA voor het leren voor tentamens en maak ook regelmatig tentamens onder invloed van die stof. Anders raak ik helaas veel te makkelijk afgeleid. Ook mis ik soms de motivatie om überhaupt te gaan leren of er mee door te blijven gaan.

Ik ben laatst ook getest op AD(H)D en hoewel ik last heb van een hoop kenmerken daarvan, zijn het er net niet genoeg voor een officiële diagnose (en daarom krijg ik er ook geen medicatie voor).

Ik heb ook een tijdje 1P-LSD gemicrodosed tijdens mijn vorige studie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."