#1
Ik rook vaak in tussenuren en voor school een lekker wietje, maar ik laat dit mijn schoolresultaten niet beïnvloeden. Ik hoop dit jaar namelijk mijn vwo te halen!!
Dan toch een keer bij de conrector moeten komen die uit betrouwbare bron had vernomen dat ik regelmatig blowde op het schoolplein, heb mijn meest verbaasde blik op gezet en er gelukkig mee kunnen wegkomen lol.![]()
Maar wel 2 stemmen voor LSD?Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
High worden?Iemand leg me uit waarom zou je poppers op school gebruiken?
2 jongens uit mijn klas vroeger hadden lekker genuttigd van die paddestoeletjes in de pauze.Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol.
LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.Alleen wiet, hasj en nicotine.
En met tegenzin Ritalin.
Ik heb nog nooit harddrugs gedaan is dat niet fucking irritant wanneer je in de klas zit? Daar kan je toch heel geirriteerd van raken? Ik heb geen idee maar ik dacht dat set & setting echt allesbepalend waren.
Ligt er een beetje aan hoe je het gevoel verwerkt. Als je op alles gaat letten, ja dan is het irriterend. Zoals dat je al weet wat iemand gaat zeggen in de klas, maar dit heel traag verteld wordt door bijvoorbeeld iedere keer dezelfde persoon. Als je je bijvoorbeeld daar op gaat letten, ja dan gaat het irriteren haha. Tis wel leuk om een keer te proberen, harddrugs op school, maar daar blijft het het ook bij naar mijn mening.
blowen altijd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."