#1
raizeredge zei:lsd maar ik kijk er een beetje tegen op omdat het zo lang duurt ben ik bang dat ik er genoeg van krijg
In piek zal het niet eens in je opkomen dat je het zat begint te worden. En na de piek moet je gewoon lekker een filmpje kijken ofzo, of proberen je gedachten weer te ordenen. Dan is de tijd zo voorbij en heb je geen kans gehad om het zat te worden.
Het word pas vervelend als na 18 uur de visuals nog aanhouden, maar dat heb ik alleen bij een stevige doses of een stevige combo.
En anders neem je maar 50 µg, dan ben je na 8 a 10 uurtjes al wel weer klaar.