Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
110 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
milder dan gewone amfetamine
Klik om te vergroten...

Uhh?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
- LSD
- Ketamine
- XTC
- en nog eens Coke & Speed proberen :grin: ( vooral de speed)
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. DMT (overduidelijk op de eerste plaats)
2. LSD
3. 2CB
4. Speed (maar dat gaat er vandaag of morgen wel van komen geloof ik..)

En tsjah, eigenlijk nog wel meer hoor. Het is maar net wat er voorbij komt en me interessant lijkt..
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou ook nog wel eens meth willen proberen eigenlijk. De horrorverhalen uit de VS lijken me zwaar overdreven. Het is in essentie gewone speed met een extra methylgroep aan waardoor het beter oplost in vet, en aangezien de hersenen eigenlijk gewoon vet zijn lost deze speed dus ook beter op in de hersenen. Dus op die manier krijg je een soort 'superspeed'. Dat maakt het uiteraard wel neurotoxischer, maar ik denk dat er met meth best verantwoord om te gaan valt. Vergeet niet dat de Amerikanen diezelfde bangmakerij-propaganda ook gevoerd hebben met wiet en coke indertijd.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weer heel binnenkort DXM :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
worktillyoudrop zei:
Waarom zie ik plotseling zoveel mensen die Meth,heroine,crack willen proberen ? Is jullie nieuwschierigheid zo groot dat jullie de afgunst van junk's en crackhoeren kunnen verdringen ? Of denken jullie dat jullie mentaal sterk genoeg zijn om de verslaving te verslaan ?
Klik om te vergroten...

Dat komt door trutten a la Amy Whinehouse.


boptillyoudrop zei:
Trouwens zijn dit allemaal drugs waarvan het effect niet creatief stimulerend is dus vind ik ze minder interessant.
Klik om te vergroten...

Come again?

Het hangt er vanaf wat je bedoelt met "creatief stimulerend". Ik vind LSD creatief niet stimulerend want ik word een hoopje onzin met een belachelijk slechte motoriek, maar dat zijn anderen dan weer niet met mij eens. En dat kan ik ook best wel begrijpen. Alleen werkt het niet zo bij mij. Maar meth creatief niet stimulerend? Ik zou nog eens goed lezen.. :wave:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
Bedankt!
Dat word morgen hopelijk trippend in A'dam rondlopen, terwijl ik op de markt ga kijken.
Ookal werkt het niet, dan heb ik nog steeds wat te doen.
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet aanraden op in amsterdam te gaan trippen, het is leuker om ergens thuis te doen of in de natuur. trek iniedergeval lekkere, en warme kleren aan. :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb eigenlijk alles wat ik wil proberen wel eens gedaan.
Heroïne lijkt me veel te verslavend om te proberen, coke ben ik niet in geïnteresseerd en ayahuasca en DMT lijken me in ieder geval nu nog veel te heftig..
Ik wil alleen nog wel eens goed 2c-b doen, maar heb er geen haast mee.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Scooby-Doo zei:
pascal828 zei:
Bedankt!
Dat word morgen hopelijk trippend in A'dam rondlopen, terwijl ik op de markt ga kijken.
Ookal werkt het niet, dan heb ik nog steeds wat te doen.
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet aanraden op in amsterdam te gaan trippen, het is leuker om ergens thuis te doen of in de natuur. trek iniedergeval lekkere, en warme kleren aan. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb het plan net veranderd.
Er zijn nu 2 mensen naar me op weg om mee te trippen :grin:

Edit: Dan bij mij thuis
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke dan, veel plezier toegewenst :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja totdat je opeens 'oud' bent en je bedenkt dat het toch nog wel chill was geweest om nog een tijd te leven :rolleyes:
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD lijkt me erg vet, wil ik nog wel een keer uitproberen. Paddo's en truffels ook. Heroine zou ik heel graag willen proberen, maar enkel als ik bijvoorbeeld zeker nog maar een korte tijd te leven had, en niet als er een kans bestaat dat ik dan toch nog lang blijkt te leven alleen dan met een heroine verslaving zit. Meer vlak voor mijn dood zou ik dat graag een keer doen.

Cocaine lijkt me wel fijn spul, alleen ga ik dat absoluut niet doen, aangezien ik zeker weet dat ik daar verslaafd aan ga raken, mij kennende, ik ga dat spul veel te fijn vinden! Ik zou dat wel doen als ik heel erg veel geld ga verdienen over een tijd met mijn werk, en ik zeker weet dat ik een coke verslaving kan betalen, live fast die young! Is een beetje mijn motto, ik hoef helemaal niet oud te worden, als ik maar vette dingen gedaan heb,en zo denk ik er eigenlijk al jaren over.

En er zijn nog wel een boel andere drugs die ik wil uitproberen, salvia bijvoorbeeld.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou zoooooo graag een keertje echt willen trippen. Op paddoos of LSD ofzo.

Maar ik ben ook zooooo bang dat ik fout ga, dat het bij voorbaat al gedoemd is om te mislukken. Ik ben bang dat er deuren open gaan die beter gesloten kunnen blijven.

Maat misschien ruimt het ook wel lekker op. Ik weet het niet. Op dit moment wint mijn angst het van mijn nieuwsgierigheid, dus blijf ik er maar vanaf. Ik heb ooit iets uit de smartshop (kryptonite, herbal-E) gehad waar wel leuke visuals mee had. En ik ben een enorme fan van alle 'uppers'. Dus 2cb staat hoog op mijn verlanglijst, maar ik kan er helaas niet aankomen.

Maar wie weet, ooit als de tijd rijp is, ga ik een fatanstastische tripervaring meemaken. Zoiets moet je niet afdwingen of forceren. Ik ben de dertig ruimschoots gepasseerd, dus ik wacht mijn tijd wel af :rock:

Beeeb
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Herbals, truffels, paddo's, plateau 2 en 3 van DXM, lachgas & Een pure white widow stick :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heet jij Aafke?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
overalennergens zei:
Graag zou ik nog eens LSD, GHB, 2CB, 2CI, DMT willen uitproberen. Eigenlijk gewoon alles waar je lekker van gaat hallucineren :)
Klik om te vergroten...

Dan zit je met GHB niet goed hoor. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
overalennergens zei:
Graag zou ik nog eens LSD, GHB, 2CB, 2CI, DMT willen uitproberen. Eigenlijk gewoon alles waar je lekker van gaat hallucineren :)
Klik om te vergroten...

Dan zit je met GHB niet goed hoor. :wink:
Klik om te vergroten...
Als ik na 3 dagen wakker van de deeps aan het eind wat ghb neem, gaat mijn oogruis toch gekke dingen doen : D
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
overalennergens zei:
Graag zou ik nog eens LSD, GHB, 2CB, 2CI, DMT willen uitproberen. Eigenlijk gewoon alles waar je lekker van gaat hallucineren :)
Klik om te vergroten...

Dan zit je met GHB niet goed hoor. :wink:
Klik om te vergroten...
Als ik na 3 dagen wakker van de deeps aan het eind wat ghb neem, gaat mijn oogruis toch gekke dingen doen : D
Klik om te vergroten...

Haha, maar dat ligt dan wellicht meer aan het slaapgebrek dan aan de GHB..? Al kan het het wel versterken uiteraard.


Zondag lekker proberen optimaal te hallucineren van de mdma. :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
4-FMP maar heb al geen flauw idee hoe ik eraan zou geraken :tearsofjoy: . Zo van die opiumbollen thee.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroine, ooit ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."