Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nu van plan om sowieso een jaar lang geen drugs meer aan te raken, omdat mijn geest erg raar doet. Volgend jaar 18 Oktober heb ik een jaar lang geen drug meer aangeraakt. Daarna wil ik heel voorzichtig weer af en toe een drug gebruiken, namelijk:

Opium
GHB
Codeïne

Sowieso geen trip middelen meer, omdat ik daar heel erg ontvreemd van mezelf raak en van mijn omgeving. Ik ben me ervan bewust dat ik een enorme controle freak ben.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT & 2-cb :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
2c-i zou ik ook nog wel eens willen proberen, ALD-52 mischien, ayahuasca (ja tomz0r, met m'n pa :grin:) ook wel. Een hele hoge dosis psilocybine lijkt me ook heel interresant (vergelijkbaar met thumbprint lsd), totale ego-wegvaging.

Ik wil ook een keer een candyflip doen met eerst de LSD en na de piek de MDMA (heb anderom al gedaan).Verder wil ik ook een keer een 40x of 80x extract salvia proberen. DMT intraveneus zou ik proberen als ik niet zo'n schijtluis was met naalden, dus dat valt af :tearsofjoy:.

Coke en zo zou ik niet durven..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachgas staat nu wel op het lijstje, alleen moet ik weer zo'n slagroom spuit regelen.
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#5
ongeveer de hele 2c- familie (behalve 2cb, al redelijk vaak gedaan) salvia 20x extract, verder komt er in de toekomst vast van alles op mn pad waar ik nu nog nooit van gehoord heb =)
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nog steeds nieuwsgierig naar lsd, misschien dit jaar maar eens gaan proberen.
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Binnenkort eerste keer Salvia (5x extract though, rustig aan beginnen)

Daarna ga ik voor Mescaline en LSA.
Hoop ook eens een keer xtc te doen, zal er ook wel 'ns een keer van komen, lijkt me niet bepaald moeilijk om aan te komen.
Verder misschien nog paddo's en/of LSD als ik er ook volledig klaar voor ben.
Ben ook wel benieuwd naar coke, maar dan eerder om het gewoon eens een keertje te proberen, de effecten lijken niet bepaald iets voor mij, dus misschien toch maar niet..
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lachgas :tearsofjoy: weet nog goed die tijd,kon je die balonnen op partys zo kopen,en met koninginnendag amsterdam werden ze op straat ook verkocht :tearsofjoy:
zon slagroomspuit met patronen heb ik ook nog thuis gehad :tearsofjoy: :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA is helemaal geen valkuil :tearsofjoy: Kinder drugs.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom 5-meo-AMT?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketamine
En wat rc's, voornamelijk 2xx varianten.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iboga.
Synthetische Mescaline.
4-HO-MET.
5-MeO-AMT.
Mandragora Officinarum.
DOM/DOB.


Deze lijken mij nog wel de moeite waard, maar of het er ooit van komt is maar de vraag.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lachgas en 2c-*.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
Waarom 5-meo-AMT?
Klik om te vergroten...

Voor het recreatieve aspect, het mdma gevoel en de vloeibare visuals. Het klinkt gewoon interessant. Maar het schijnt ook dat het een onprettige drug is als je het verkeerd gebruikt. Ik heb dus geen idee waarom en het is geen makkelijke en praktische drug. Maar het spreekt me wel aan. Gewoon om een keer te proberen, eventueel in een combi.

Maar dat zeg ik nu, aan de andere kant weet ik niet zeker of ik drugs nog wel recreatief zou moeten gebruiken. Maar dan is het dus ook geen drugs. Ik bedoel dus dat ik misschien eigenlijk helemaal geen drugs meer zou moeten gebruiken en alleen nog medicijnen, het liefst natuurlijk.

Maar waarom er zoveel chemicaliën tussen staan in mijn post is omdat ik toch wel nieuwsgierig ben en misschien dat dit nog het moment is om dingen uit te proberen en later niet meer.

Maar de kans dat ik het ooit zal gebruiken is nogal klein aangezien het niet bepaald voor het oprapen ligt.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2cb
Mephedrone
en over paar jaar misschien LSD, had erover gelezen dat dit niet echt een drug was om op jonge leeftijd te proberen
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet te veel nadenken over de scheidlijn tussen recreatief en medicinaal DrippTone, recreatief is evengoed medicinaal vaak, soms kan het ineens diep gaan en soms is heel hard lachen om iets een intense emotionele ervaring, en zo kan ook een glas ayahuasca ineens heel relaxed en prettig aanvoelen en zit je gewoon een beetje te ontspannen en relaxen, is dat dan ook niet recreeren? :) Ik bedoel maar dat als je er te veel over na gaat denken krijg je snel een goed/fout beeld in je hoofd, of alsof iets op een bepaalde manier moet ofzo...

grtz :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMA<3 zei:
2cb
Mephedrone
en over paar jaar misschien LSD, had erover gelezen dat dit niet echt een drug was om op jonge leeftijd te proberen
Klik om te vergroten...

Bet acid dan mephedrone zou ik zeggen... zeker op jonge leeftijd, als je dan toch gaat kiezen
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mescaline.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketamine, paddo's, LSD, 2cb.

Ooit.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
DMT wil ik nog doen en Mescaline ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."