#1
Ik ben nu van plan om sowieso een jaar lang geen drugs meer aan te raken, omdat mijn geest erg raar doet. Volgend jaar 18 Oktober heb ik een jaar lang geen drug meer aangeraakt. Daarna wil ik heel voorzichtig weer af en toe een drug gebruiken, namelijk:
Opium
GHB
Codeïne
Sowieso geen trip middelen meer, omdat ik daar heel erg ontvreemd van mezelf raak en van mijn omgeving. Ik ben me ervan bewust dat ik een enorme controle freak ben.
Opium
GHB
Codeïne
Sowieso geen trip middelen meer, omdat ik daar heel erg ontvreemd van mezelf raak en van mijn omgeving. Ik ben me ervan bewust dat ik een enorme controle freak ben.
