Werkelijk ben ik gestopt met drugs wegens paranoia en ik vind het onverantwoordelijk, om met mensen te werken als je de dag ervoor; drugs hebt gebruikt.
Maar in stapjes ga ik sowieso de volgende drugs nog een keer gebruiken om te kijken in wat voor soort strijd ik beland met mezelf.
Ik denk aan drugs in periodes waar ik van mezelf weet; dat ik hier weinig problemen mee krijg, mocht ik last krijgen van ongemakkelijke gevoelens zoals: neerslachtigheid, paranoia, verneukeratief van je woordenschat & geheugen.
- Ayahuasca ga ik binnenkort doen
-Heroine
-Mescaline
-Dextro amfetamine
-Base coke
Gelukkig ben ik ervan bewust dat dit kan eindigen in een strijd met jezelf, waar je zonder hulp onmogelijk uit kan komen.
Dit is een risico die ik zo DOM ben om dat te nemen
Om ongemakkelijke gevoelens te voorkomen; blijf ik doorgaan met hardlopen, gezonde voeding eten en zoveel mogelijk slapen.