Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
methedrone ( ik krijg het nooit goed geschreven) maar ik twijfel nog flink
GHB (aangezien dit goedje iets weg heeft van n alcohol roes en ik alcohol bijna iets te lekker vind weet ik niet of dit slim is)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

PuppiiiEyes zei:
Hehe hero wil ik ook wel 1keer doen (basen), wil gewoon weten hoe het voelt.
Klik om te vergroten...

hoeveel mensen zullen dat niet gedacht hebben.. 'gewoon 1 keer proberen'

beter ga je gewoon lekker trippen :wink:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Re:

Dumpy zei:
PuppiiiEyes zei:
Hehe hero wil ik ook wel 1keer doen (basen), wil gewoon weten hoe het voelt.
Klik om te vergroten...

hoeveel mensen zullen dat niet gedacht hebben.. 'gewoon 1 keer proberen'

beter ga je gewoon lekker trippen :wink:
Klik om te vergroten...

Nja ik denk wel dat ik het dan bij één keer ga houden. Maar hero staat zeker niet vanboven op het lijstje.

Ben vooral benieuwd naar LSD, ookal wetek niet percies waar ik me aan moet verwachten :mrgreen: en maakt me dat nogal onzeker.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddos
lsd
mescaline
dmt
4_methylaminorex http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... dose.shtml

ayahuasca
lachgas
4-fluor amf
dextroamf
enzz :rock:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Werkelijk ben ik gestopt met drugs wegens paranoia en ik vind het onverantwoordelijk, om met mensen te werken als je de dag ervoor; drugs hebt gebruikt.
Maar in stapjes ga ik sowieso de volgende drugs nog een keer gebruiken om te kijken in wat voor soort strijd ik beland met mezelf.

Ik denk aan drugs in periodes waar ik van mezelf weet; dat ik hier weinig problemen mee krijg, mocht ik last krijgen van ongemakkelijke gevoelens zoals: neerslachtigheid, paranoia, verneukeratief van je woordenschat & geheugen.

- Ayahuasca ga ik binnenkort doen :)
-Heroine
-Mescaline
-Dextro amfetamine
-Base coke

Gelukkig ben ik ervan bewust dat dit kan eindigen in een strijd met jezelf, waar je zonder hulp onmogelijk uit kan komen.
Dit is een risico die ik zo DOM ben om dat te nemen :wink:

Om ongemakkelijke gevoelens te voorkomen; blijf ik doorgaan met hardlopen, gezonde voeding eten en zoveel mogelijk slapen.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als acidhead denk ik dan aan ALD-25, in de literatuur beschreven als een nog euforischer variant van LSD.

Ook DIPT spreekt me aan, als ik zo de verslagen op Erowid lees.

:hearteyes:

Edit: http://www.erowid.org/chemicals/dipt/dipt.shtml
d
dnlsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goh der zijn zoveel drugs die nog op mijn verlanglijstje staan :')
dmt, 2cb, ayahuasca..
maar het meest nieuwsgierig ben ik toch naar mescaline
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dee-em-tee
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op de bestellijst:

- Ketamine

Op zoek naar:

- DMT
- Mescaline
- Hallucinogene Cacti
- MDMA Kristallen

- 2C-B
- 4-Fluor-Amfetamine
- 4-Methyl-Aminorex
- 5-HO-DMT (Bufotenine)

- DXM
- DOB
- Ayahuasca
- Virola Surinamensis
- Yopo-Zaden
- Iboga
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
angeldust

mescaline
datura doornappel
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
angeldust

mescaline
datura doornappel
Klik om te vergroten...
meestal zijn het juist die twee dat mensen niet willen doen: PCP en datura :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm.. DMT (ik heb het mogelijk 1 keer gedaan, maar ik wist niet wat het was en nog steeds niet, maar de meeste mensen aan wie ik de effecten beschreef zeiden DMT), 2CB, Salvia 40 extract, LSD mischien >.> (ik wil er meer over weten).

Wat wil ik nooit (meer?) doen doen:

Datura - NOOIT
PCP
Crystal Meth
Cocaine
Speed
GHB - NOOIT
Heroine
Crack
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
buzzrider zei:
meestal zijn het juist die twee dat mensen niet willen doen: PCP en datura :grin:
Klik om te vergroten...

Een man is hij die zijn noodlot draagt met het hart van een leeuw :tearsofjoy:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
goeie pep :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Hmm.. DMT (ik heb het mogelijk 1 keer gedaan, maar ik wist niet wat het was en nog steeds niet, maar de meeste mensen aan wie ik de effecten beschreef zeiden DMT)
Klik om te vergroten...
Dat is toch knap. Meestal ben ik toch wel nieuwsgierig naar de naam en de uitwerking van een drug die ik niet ken en ga uitproberen. Je bent toch zuinig op je geest en lichaam? Wil jij niet weten wat je rookt?

En dan wil ik wel eens weten in welke setting je gerookt hebt? Ging het zo van: hey mafkees, ik heb hier een lekker pijpje voor je. Ga maar eens lekker liggen en dan zul je wat meemaken! (en jij zei ja? zegt wel veel over je dan he?)
Iets anders kan ik me niet voorstellen, als je namelijk in een andere setting met echte vrienden gerookt zou hebben, dan zouden ze je op zijn minst verteld hebben hoe het heet en wat er kan gaan gebeuren. Ook een langskomende pijp(rondje rond, inhoud vaak herleidbaar naar een sterk ruikende plant waarvan de toppen worden gerookt, die een euforisch tot stoned effect hebben) kan het bijna niet geweest zijn want als je niet weet hoe je DMT moet roken en niemand je wat verteld, zul je heus niet de rook zolang in je longen houden dat je enig effect bemerkt.

Ow wat val jij door mijn mand zeg. Getuigt echt van gebruik van een goed stel hersens, iets roken waarvan je niet weet wat het is en wat het met je doet. Wauw, ik heb respect voor je, ik doe het je namelijk niet na! :rock:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen enkele !
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Hmm.. DMT (ik heb het mogelijk 1 keer gedaan, maar ik wist niet wat het was en nog steeds niet, maar de meeste mensen aan wie ik de effecten beschreef zeiden DMT)
Klik om te vergroten...
Dat is toch knap. Meestal ben ik toch wel nieuwsgierig naar de naam en de uitwerking van een drug die ik niet ken en ga uitproberen. Je bent toch zuinig op je geest en lichaam? Wil jij niet weten wat je rookt?

En dan wil ik wel eens weten in welke setting je gerookt hebt? Ging het zo van: hey mafkees, ik heb hier een lekker pijpje voor je. Ga maar eens lekker liggen en dan zul je wat meemaken! (en jij zei ja? zegt wel veel over je dan he?)
Iets anders kan ik me niet voorstellen, als je namelijk in een andere setting met echte vrienden gerookt zou hebben, dan zouden ze je op zijn minst verteld hebben hoe het heet en wat er kan gaan gebeuren. Ook een langskomende pijp(rondje rond, inhoud vaak herleidbaar naar een sterk ruikende plant waarvan de toppen worden gerookt, die een euforisch tot stoned effect hebben) kan het bijna niet geweest zijn want als je niet weet hoe je DMT moet roken en niemand je wat verteld, zul je heus niet de rook zolang in je longen houden dat je enig effect bemerkt.

Ow wat val jij door mijn mand zeg. Getuigt echt van gebruik van een goed stel hersens, iets roken waarvan je niet weet wat het is en wat het met je doet. Wauw, ik heb respect voor je, ik doe het je namelijk niet na! :rock:
Klik om te vergroten...

Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
2c-b heb ik laatst nog gedaan, en zelfs daar ga ik lichtjes fucked up van denken :P
maar dan uiteraard wel merendeel visueelss, maar niet echt iets spectaculairs of zo.
paddo's geven mij nog meer mindfucks dan LSD en nog minder visuals.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroine, ooit ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."