#1
Jeeeeeuj 4FA! op 18hrs afgelopen zaterdag. Het was awesome.
Karel_Noten zei:Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezenLijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...
Iemand anders ook plafonddienst?
dubbel0seven zei:MDA + XTC + Wiet + Amfetamine. Geweldige combo tihdens Decibel Outdoor. Echte knoepert combi.
En dan? Alle films kijken met de a beginnenKarel_Noten zei:Pff ik heb het internet weer uitgespeeld hoor, zoef zoef!!

ZERO- zei:Pillen gister!
Ja en nu kap ik er weer mee voor minstens een half jaar haha.leipebaviaan zei:Zero is back on track.![]()
Ja een jaar. Was heel leuk! Ik ging alleen niet echt zo van 'wooooow' dus dat was jammer maar ik heb het wel gewoon erg fijn en leuk gehad. Mijn kater was daardoor ook echt minimaal, nauwelijks ergens last van gehad naderhand!MusicIsLife zei:ZERO- zei:Pillen gister!
Dat was een tijdje geleden toch? Hoe is t bevallen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."