Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
141 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeeeeeuj 4FA! op 18hrs afgelopen zaterdag. Het was awesome.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteravond hasjomel (chocomel + hasj) gemaakt en geblowd. Erg leuk!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
teveel :flushed: , 18hrs.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pillen, vannacht
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje pep en een jointje, afgelopen zaterdag :)
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezen :) Lijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...

Iemand anders ook plafonddienst?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Karel_Noten zei:
Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezen :) Lijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...

Iemand anders ook plafonddienst?
Klik om te vergroten...

Ben juist net klaar, ga nu slapen voor ik weer op de bank gaar wakker word :P

OT
Downers,grapefruit en wiet
Ik ben naar dromenland..alleen zal dat vast nog wel een uurtje duren :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
dubbel0seven zei:
MDA + XTC + Wiet + Amfetamine. Geweldige combo tihdens Decibel Outdoor. Echte knoepert combi.
Klik om te vergroten...


...
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pff ik heb het internet weer uitgespeeld hoor, zoef zoef!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Karel_Noten zei:
Pff ik heb het internet weer uitgespeeld hoor, zoef zoef!!
Klik om te vergroten...
En dan? Alle films kijken met de a beginnen :sunglasses:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Films kijken blijf ik niet bij met mijn gedachten. Gewoon lekker setje op en op de bank liggen en beetje onzin op internet lezen.

Net even half uurtje/drie kwartier geslapen in bed, maar wordt wakker met mn hoofd op een nat kussen :) Helemaal bezweet en in mijn eigen kwijl dat mn mond uitloopt hah..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelf onzin aan het kijken via comedy central US (dns verandert voor netflix fox cc etc) maar niet voor lang meer, net een gaap zo lekker kort slapen :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeej eindelijk speed vrijdagnacht. Na een jaar weer! De eerste, enige en laatste keer speed voor mij in 2015. RIP. *pinkt traantje weg* Het was fantastisch.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisterenavond een paar biertjes gedronken met m'n neef. Ondertussen comedy central kijkende. Gevolgd door een goed gevulde amnesia haze joint, waarna we een film gingen kijken waarvan ik nog maar kleine stukjes herinner. :stoned:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pillen gister!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zero is back on track. :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Pillen gister!
Klik om te vergroten...

Dat was een tijdje geleden toch? Hoe is t bevallen?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
leipebaviaan zei:
Zero is back on track. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ja en nu kap ik er weer mee voor minstens een half jaar haha.

MusicIsLife zei:
ZERO- zei:
Pillen gister!
Klik om te vergroten...

Dat was een tijdje geleden toch? Hoe is t bevallen?
Klik om te vergroten...
Ja een jaar. Was heel leuk! Ik ging alleen niet echt zo van 'wooooow' dus dat was jammer maar ik heb het wel gewoon erg fijn en leuk gehad. Mijn kater was daardoor ook echt minimaal, nauwelijks ergens last van gehad naderhand!
Enige minpunt was dat ik deze keer echt de héle tijd wilde zitten. Normaal word ik ook wel wat sloom maar heb ik nog wel zin om te dansen, en nu kreeg ik m'n benen echt niet opgetild. Dus heb veel gezeten. Maar wel héél lekker gezeten haha.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketamine vannacht. Voor mijn gevoel heb ik jaren in keta land rondgehanden :P.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke, enkele seconden geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."