#1
MusicIsLife zei:Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Tijd?
Eind middag
MusicIsLife zei:Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Tijd?
SmartieAndMe zei:MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip![]()

en dat terwijl ik moest werken
. Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen Na mijn eerste dosis had ik het idee dat het nog wel iets sterker kon. Wilden graag een keer een sterke benzo dosis meemaken namelijk. Ik doe benzo's sowieso bijna nooit en houd het altijd bescheiden.ZERO- zei:Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
Precies! Gelukkig was ik ook thuis, dus kon er ook niet heel veel geks gebeuren.ZERO- zei:Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."