Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#1
MusicIsLife zei:
Pionier zei:
Hasj maandag 6 april
Klik om te vergroten...

Tijd?
Klik om te vergroten...

Eind middag
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
100mg Ethylphenidate, afgelopen nacht.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: nice
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Met koningsdag: wijn, bier, jillz (het leven is een feestje), rosé, lachgas, poppers en een beetje hasj. Wel verspreid over de dag.

Het was mooi.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met koningsdag veel hasj, wiet en bier en daarbij ook nog een beetje coke. Wat een gezelligheid was het, wel jammer dat ik vandaag weer vroeg op werk moest zijn.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een klein uurtje geleden, een doppie ghb voor m,n dag te starten.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vorige week zondag

Was me weer een combo hoor. Eerst redelijk wat gedronken. Toen 4 aardige lijnen sos door mn neus gejaagd. Toen een capsule met een onbekende hoeveelheid mdma gepakt. Daarna nog een hele schijf in mn mik gegooid :rolleyes:

De kater was :kots: en dat terwijl ik moest werken :flushed:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijdagavond ghb. Zaterdagavond wijn, beetje hasj en poppers.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben er echt totaal niet trots op maar gister is het een beetje uit de hand gelopen :rolleyes: . Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen :confused: . En toen in een vlaag van verstandsverbijstering besloten dat ik wel benieuwd was naar de combo met ketamine. Vanaf dat punt kan ik me alleen nog herinneren dat ik door mijn huis strompelde om in bed te belanden. Net wakker geworden met een bak kots naast me en mijn keta (wat ergens tussen de 200 en 300mg was) die zo goed als op is.

Normaal gesproken kan ik redelijk verstandig iets gebruiken, maar een hogere dosis benzo's doe ik niet meer. Ben echt van de een in de andere domme beslissing overgegaan...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
is dat wat ja ritalin?
Trekt mij dus totaal niet om zo iets te gebruiken for some reason.
Weet wel dat sommige vriendinnen van me het gebruiken tijdens tentamenweken om ff goed te kunnen concentreren op de stof, maar ook voor zo een reden zou ik het denk ik niet gaan gebruiken. (heb het voor mijn opleiding ook totaal niet nodig

welk festival was je? soenda?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
Klik om te vergroten...
Na mijn eerste dosis had ik het idee dat het nog wel iets sterker kon. Wilden graag een keer een sterke benzo dosis meemaken namelijk. Ik doe benzo's sowieso bijna nooit en houd het altijd bescheiden.

Alles na die eerste beslissing om bij te nemen is echt in een totale verstandsverbijstering gebeurd. :confused:. Eens maar nooit meer dit! Ben behoorlijk geschrokken van alle beslissingen die ik normaal echt nooit zou nemen :flushed:.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!
Klik om te vergroten...
Precies! Gelukkig was ik ook thuis, dus kon er ook niet heel veel geks gebeuren.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heftig Psychedelibee!

ot: gisteravond zou ik met mijn huisgenoot naar een illegale gaan, op zo'n 20 minuten afstand. We hadden een beetje wijn gedronken maar ik herinnerde me dat ik nog wat kristalletjes had liggen, dus voordat we zijn gegaan heb ik maar een lik genomen. Toen we er bijna waren voelde ik hem wel lekker en heb vervolgens de hele avond gechillt met mensen bij een kampvuur en geknuffeld met een leuke hond.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol, heeeeeel veeeel alcohol.. Gisteravond
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zaterdag hasj alcohol poppers en ritalin op mysteryland. en zondag ook nog hasj gerookt.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren nog geblowd (maar dat is een dagelijks ding). Laatste keer mdma was 15 augustus en het lijkt zoals gewoonlijk een fucking eeuwigheid :rolleyes:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."