Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
150 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Zondagmiddag speed en zondagavond GHB met ZERO- :grin: en gisteren hasj. Gezond weekendje weer...
Klik om te vergroten...
Dit maar dan minus de speed.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
Zondagmiddag speed en zondagavond GHB met ZERO- :grin: en gisteren hasj. Gezond weekendje weer...
Klik om te vergroten...
Dit maar dan minus de speed.
Klik om te vergroten...
Zero.?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja soms slaan mensen speed over :P

lotske1984- zei:
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
Zondagmiddag speed en zondagavond GHB met ZERO- :grin: en gisteren hasj. Gezond weekendje weer...
Klik om te vergroten...
Dit maar dan minus de speed.
Klik om te vergroten...
Zero.?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
lotske1984- zei:
Zero.?
Klik om te vergroten...

Dat is geen drug hé Lotske, dat is een persoon :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Had ook G met cola zero kunnen zijn ofzo :P
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
2c-b - afgelopen zaterdag.

Was ge-wel-dig :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uur geleden 20mg diazepam, met flesje wijn die nog open stond. En net 10mg dia erbij. Zo nog een joint en dan eens goed slapen hoop ik..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
:tearsofjoy: Had ook G met cola zero kunnen zijn ofzo :P
Klik om te vergroten...
Hehe dat is wel worth mentioning inderdaad :grin:

OT gisteravond een wijntje :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#8
4-FA ruim een maand geleden op een feestje, had vandaag bijna nog truffels gedaan maar mijn verkoudheid speelde mij weer eens parten. Misschien had ik iets minder aan de waterpijp moeten lurken vannacht.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt ook echt 3x ofzo gezegd dat je het niet kon geloven. :grin:
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Peppi en Coki zei:
4-FA ruim een maand geleden op een feestje, had vandaag bijna nog truffels gedaan maar mijn verkoudheid speelde mij weer eens parten. Misschien had ik iets minder aan de waterpijp moeten lurken vannacht.
Klik om te vergroten...

Zonde :(

Pep op dinsdag om een deadline voor een groepsopdracht te halen. Werkte prima, moest me echter wel bovenmatig inspannen om me niet te ergeren aan een trage groepsgenoot. Wellicht toch beter om een stof te gebruiken met een wat lagere dopamine-affiniteit voor dit soort dingen.
V
VermilionLid
01-01-2024, 00:00
#11
1,5 week geleden LSD op Psy Fi ^_^
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pante zei:
Pep op dinsdag om een deadline voor een groepsopdracht te halen. Werkte prima, moest me echter wel bovenmatig inspannen om me niet te ergeren aan een trage groepsgenoot. Wellicht toch beter om een stof te gebruiken met een wat lagere dopamine-affiniteit voor dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Pep werkt toch vooral goed wanneer je alleen iets moet doen, dan kun je helemaal je eigen tempo bepalen. Echt goed is het natuurlijk niet om dit soort middelen voor school te gebruiken, maar heeft mij in het verleden meer dan eens geholpen in het halen van deadlines die anders onmogelijk waren geweest (door gebrek aan discipline van mijn kant).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Toen ik in het begin overging van rond de 20 gram (vers natuurlijk) naar meer rond de 35/40 gram, was dat van een totaal andere orde. Compleet onvergelijkbaar eigenlijk. Rond de 40 (of 4 gram gedroogd dus) zit je al dichtbij het echte trippen waarbij je compleet kunt vergeten waar je mee bezig bent en er niets van controle overblijft. Maar ja, zoek je dat dan moet je het vooral doen. :wink:

Ik heb trouwens denk ik niet echt meegemaakt dat ik 20 gram vers erg slapjes vond, eerder gewoon normaal (nou ja, behalve toen ik een paar keer nog teveel tolerantie had dan). Ik vraag me dan toch af of dat drogen de potentie heeft verlaagd, of die paddo's van jou (Bob) niet zo potent zijn, of dat jij er gewoon meer van moet hebben.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ja ik had geen visuals geen ander denk patroon voelde me volkomen nuchter. De kleuren in de kamer waren wat intenser en als ik heel erg mijn best deed had ik CEV,s (hele slappe)

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Klinkt goed :) Ik heb mijn eigen gekweekte paddo's geprobeerd. 2 gram gedroogd was erg slapjes volgende keer minimaal 4 gram.
Klik om te vergroten...
Houd er wel rekening mee dat 2gr sowieso al als lichte dosis aangeschreven staat en dat een verdubbeling in enen veel harder kan binnenkomen dan verwacht.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Toen ik in het begin overging van rond de 20 gram (vers natuurlijk) naar meer rond de 35/40 gram, was dat van een totaal andere orde. Compleet onvergelijkbaar eigenlijk. Rond de 40 (of 4 gram gedroogd dus) zit je al dichtbij het echte trippen waarbij je compleet kunt vergeten waar je mee bezig bent en er niets van controle overblijft. Maar ja, zoek je dat dan moet je het vooral doen. :wink:

Ik heb trouwens denk ik niet echt meegemaakt dat ik 20 gram vers erg slapjes vond, eerder gewoon normaal (nou ja, behalve toen ik een paar keer nog teveel tolerantie had dan). Ik vraag me dan toch af of dat drogen de potentie heeft verlaagd, of die paddo's van jou (Bob) niet zo potent zijn, of dat jij er gewoon meer van moet hebben.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hasj, poppers en een biertje net op een rave in Amsterdam :hearteyes: Lekker weekend weer :grin: :wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker weekendje :P

Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk :P

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bobsacamano zei:
Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk
Klik om te vergroten...

hehe ik weet 't niet, ik blijf het wel chill vinden eigenlijk. De truc is alleen om precies dronken genoeg te worden en geen fractie meer dan dat :P Er is bij mij altijd een heel scherp omslagpunt waarna ik dingen ga doen waar ik niet achter sta en 's ochtends een kater heb. :grin:

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

klinkt als een chill weekend inderdaad :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."