#1
10 minuten geleden een klein lijntje speed 


MusicIsLife zei:Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
MusicIsLife zei:Nu is het een heeeel klein beetje beter.
Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.
leipebaviaan zei:Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Fool zei:Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
SmartieAndMe zei:MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip![]()

en dat terwijl ik moest werken
. Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."