Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
154 weergaven
18-5-2026
B
BroccoliLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 minuten geleden een klein lijntje speed :mrgreen:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
Klik om te vergroten...

Hoe dat? Gaat het weer wat beter?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
MusicIsLife zei:
Nu is het een heeeel klein beetje beter.

Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.
Klik om te vergroten...

Lastig om vast te stellen, het zou ook aan je pep kunnen komen. Ik heb zelf in mijn omgeving nog niemand gehad die ook misselijk van pep werd. Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
leipebaviaan zei:
Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Klik om te vergroten...

Dit is het in ieder geval niet want de vorige keer heb ik de hele avond gesnoven en toen had ik er ook last van. Heb het wel eens eerder van mensen gehoord en toevallig een vriend van me die ook naar masters of hardcore ging, die ik gistermorgen via whatsapp sprak, had precies hetzelfde probleem.

Fool zei:
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
Klik om te vergroten...

Nee niet heel vreemd nee, alleen heb ik tijdens gebruik van xtc ook nog nooit een hap door mn keel geduwd en daar ben ik nog nooit misselijk van geworden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou heeft speed wel behoorlijk wat meer relatieve affiniteit voor noradrenaline dan MDMA dat heeft, iets wat de 'fight-and-flight-response' aanwakkert en daardoor gaat je spijsvertering kut doen. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat zeg je nou weer allemaal fool?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ik het niet héél raar zou vinden als je met pep op eerder last krijgt van je maag dan met MDMA op. (gegeven dat de overvloed serotonine je niet echt misselijk maakt oid, dan. :wink:)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar dat is het juist, de overvloed aan serotonine kan je wél misselijk maken... Dat is juist waarom je vaak hoort dat mensen moeten nekken bij de inslag.

Het maagdarmkanaal bevat ook serotonine en serotoninereceptoren. Ik zou niet weten waarom, maar ze zitten er en op die manier kan bij MDMA gebruik je maag dus overprikkeld raken wat klachten veroorzaakt.

Dus nee, volgens mij draai je het om.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: nice
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Met koningsdag: wijn, bier, jillz (het leven is een feestje), rosé, lachgas, poppers en een beetje hasj. Wel verspreid over de dag.

Het was mooi.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met koningsdag veel hasj, wiet en bier en daarbij ook nog een beetje coke. Wat een gezelligheid was het, wel jammer dat ik vandaag weer vroeg op werk moest zijn.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een klein uurtje geleden, een doppie ghb voor m,n dag te starten.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vorige week zondag

Was me weer een combo hoor. Eerst redelijk wat gedronken. Toen 4 aardige lijnen sos door mn neus gejaagd. Toen een capsule met een onbekende hoeveelheid mdma gepakt. Daarna nog een hele schijf in mn mik gegooid :rolleyes:

De kater was :kots: en dat terwijl ik moest werken :flushed:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrijdagavond ghb. Zaterdagavond wijn, beetje hasj en poppers.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben er echt totaal niet trots op maar gister is het een beetje uit de hand gelopen :rolleyes: . Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen :confused: . En toen in een vlaag van verstandsverbijstering besloten dat ik wel benieuwd was naar de combo met ketamine. Vanaf dat punt kan ik me alleen nog herinneren dat ik door mijn huis strompelde om in bed te belanden. Net wakker geworden met een bak kots naast me en mijn keta (wat ergens tussen de 200 en 300mg was) die zo goed als op is.

Normaal gesproken kan ik redelijk verstandig iets gebruiken, maar een hogere dosis benzo's doe ik niet meer. Ben echt van de een in de andere domme beslissing overgegaan...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
is dat wat ja ritalin?
Trekt mij dus totaal niet om zo iets te gebruiken for some reason.
Weet wel dat sommige vriendinnen van me het gebruiken tijdens tentamenweken om ff goed te kunnen concentreren op de stof, maar ook voor zo een reden zou ik het denk ik niet gaan gebruiken. (heb het voor mijn opleiding ook totaal niet nodig

welk festival was je? soenda?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."