Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
165 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ooscaar zei:
Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
Klik om te vergroten...
Die had ik nog niet gezien, thanks. ROA staat voor route of administration trouwens.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij was de laatste keer harddrugs, 2 maanden geleden... In de tussentijd wel nog heel wat geblowd en gedronken.

Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MusicIsLife zei:
Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
Klik om te vergroten...
Bij mij is dat ook wel een beetje hoor. Misschien ben ik door de eerste 'alles is zo spannend en ik wil alles gebruiken'-experimenteer-fase heen of zo :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
MusicIsLife zei:
Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
Klik om te vergroten...
Bij mij is dat ook wel een beetje hoor. Misschien ben ik door de eerste 'alles is zo spannend en ik wil alles gebruiken'-experimenteer-fase heen of zo :P
Klik om te vergroten...

Ja ik denk dat het wel zoiets zal zijn ja
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bevond ik mij maar in die fase. Iemand nog tips? :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat ik altijd in die fase blijf...
Elk weekend een strijd om geen nieuwe stofjes te gaan testen.
Gaat voorlopig wel goed :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Bevond ik mij maar in die fase. Iemand nog tips? :P
Klik om te vergroten...

Veel blowen en drinken
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amfetamine. Nu. Dit wordt het eerste nachtje door in drie jaar! :hearteyes:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog niet zo lang gelede en lijntje speed met pintje biet en sigarette..en zo juist lormetazepam..
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag op zaterdag sinds een lange tijd weer een nacht doorgehaald op pep.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melatonine , dormicum gisteravond om een beetje slaap in te halen
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
Hallo shared cocktail van 28 pond (ja dat is dus gewoon ff 50 euro he). :openmouth:
Klik om te vergroten...
28 Pond is 39,75 Euro volgens de huidige wisselkoers.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
Ging gister drankje doen met een vriend die voor z'n werk in Londen zit een paar dagen, die mocht alles terugvragen. Hallo shared cocktail van 28 pond (ja dat is dus gewoon ff 50 euro he). :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat moet dan een moeilijk lekker drankje zijn geweest voor die prijs :beer:

OT

Melatonine en kopje thee voor het slapen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Gister na 3 maanden eens geblowd en dat was geen beste combi met heel veel wijn :flushed: :P :confused: :openmouth: :rolleyes: :wave:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
Gister na 3 maanden eens geblowd en dat was geen beste combi met heel veel wijn :flushed: :P :confused: :openmouth: :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

overgegeven?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
32mg 2cb vorige nacht :hearteyes: in hoge dosis is dit een waardig tripmiddel!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Gisteren weer 2C-B, 31mg, blijf het leuk spul vinden met een psychedelisch randje maar echt trippen vind ik het nog steeds niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe was de bodyload op die dosis?

Tekzor668 zei:
32mg 2cb vorige nacht :hearteyes: in hoge dosis is dit een waardig tripmiddel!!
Klik om te vergroten...
Had Psychedelibee nou maar 1mg meer genomen. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Gisteren weer 2C-B, 31mg, blijf het leuk spul vinden met een psychedelisch randje maar echt trippen vind ik het nog steeds niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe was de bodyload op die dosis?

Tekzor668 zei:
32mg 2cb vorige nacht :hearteyes: in hoge dosis is dit een waardig tripmiddel!!
Klik om te vergroten...
Had Psychedelibee nou maar 1mg meer genomen. :wink:
Klik om te vergroten...
Haha, ik ben behoorlijk zwaar dus denk dat ik wel echt wat meer nog nodig heb om het een waardig tripmiddel te noemen. Wilde eigenlijk 40mg proberen vorige keer, maar niet gedaan omdat ik de eerste keer van mijn zus en zwager ging begeleiden. Zij hadden 18 en 25 mg op en dan zou ik met 40mg wel heel erg uit de pas lopen. Volgende keer beter dus, maar of ik het ooit een waardig tripmiddel ga noemen vraag ik me nog steeds erg af. Mentaal vind ik 2cb gewoon niet zo spannend eigenlijk, verder is het wel leuk.

De bodyload was trouwens erg aanwezig tijdens de piek, veel meer dan helemaal onderuit gezakt zitten kon ik niet. Echt vervelend vond ik het verder ook niet hoor.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Begrijpelijk die dosis dan. :wink: Ik ben zelf toch wel benieuwd om eens die threshold voor mij te vinden waarop 2c-b een waardig tripmiddel wordt. Maar die bodyload lijkt me dan wel erg naar...

Maar nu vraag ik me af... Ik lees steeds dat jij in gezelschap tript. Ben je ook nog eens van plan om alleen te gaan trippen? :wink: Dan hoef je niet rekening te houden met anderen en het afstemmen van jouw dosis op die van hen. Buiten dat ben ik ook wel heel benieuwd hoe je alleen trippen zal ervaren nu je serieus bezig bent met meditatie. Om zo diep mogelijk te gaan lijkt alleen trippen me toch wel cruciaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."