#1
Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
Die had ik nog niet gezien, thanks. ROA staat voor route of administration trouwens.ooscaar zei:Hij heeft ook een report geschreven. Wat betekent roa trouwens haha?
Bij mij is dat ook wel een beetje hoor. Misschien ben ik door de eerste 'alles is zo spannend en ik wil alles gebruiken'-experimenteer-fase heen of zo :PMusicIsLife zei:Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
ZERO- zei:Bij mij is dat ook wel een beetje hoor. Misschien ben ik door de eerste 'alles is zo spannend en ik wil alles gebruiken'-experimenteer-fase heen of zo :PMusicIsLife zei:Vreemd maar ik heb ook niet meer echt die onweerstaanbare drang om weer harddrugs te gebruiken, terwijl ik dit een aantal maanden geleden wel nog had. Kijk als de gelegenheid zoch voor doet, zal ik zeker geen nee zeggen, maar ik ben er niet meer echt naar op zoek ofzo
leipebaviaan zei:Bevond ik mij maar in die fase. Iemand nog tips? :P
28 Pond is 39,75 Euro volgens de huidige wisselkoers.ZERO- zei:Hallo shared cocktail van 28 pond (ja dat is dus gewoon ff 50 euro he).![]()
Dat moet dan een moeilijk lekker drankje zijn geweest voor die prijsZERO- zei:Ging gister drankje doen met een vriend die voor z'n werk in Londen zit een paar dagen, die mocht alles terugvragen. Hallo shared cocktail van 28 pond (ja dat is dus gewoon ff 50 euro he).![]()


ZERO- zei:Gister na 3 maanden eens geblowd en dat was geen beste combi met heel veel wijn:P
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe was de bodyload op die dosis?Psychedelibee zei:Gisteren weer 2C-B, 31mg, blijf het leuk spul vinden met een psychedelisch randje maar echt trippen vind ik het nog steeds niet eigenlijk.
Had Psychedelibee nou maar 1mg meer genomen.Tekzor668 zei:32mg 2cb vorige nachtin hoge dosis is dit een waardig tripmiddel!!
Haha, ik ben behoorlijk zwaar dus denk dat ik wel echt wat meer nog nodig heb om het een waardig tripmiddel te noemen. Wilde eigenlijk 40mg proberen vorige keer, maar niet gedaan omdat ik de eerste keer van mijn zus en zwager ging begeleiden. Zij hadden 18 en 25 mg op en dan zou ik met 40mg wel heel erg uit de pas lopen. Volgende keer beter dus, maar of ik het ooit een waardig tripmiddel ga noemen vraag ik me nog steeds erg af. Mentaal vind ik 2cb gewoon niet zo spannend eigenlijk, verder is het wel leuk.Mindless zei:Hoe was de bodyload op die dosis?Psychedelibee zei:Gisteren weer 2C-B, 31mg, blijf het leuk spul vinden met een psychedelisch randje maar echt trippen vind ik het nog steeds niet eigenlijk.
Had Psychedelibee nou maar 1mg meer genomen.Tekzor668 zei:32mg 2cb vorige nachtin hoge dosis is dit een waardig tripmiddel!!
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."