Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
178 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yaizer zei:
transformated zei:
Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :grin:

Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin: het is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk :angry:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg herkenbaar. Had op één of andere manier erg veel jeuk aan mijn neus maar dan ook heel erg.
Gelukkig was het nog niet storend. Had ook een zware ademhaling dus kon (voor mijn gevoel) niet achter elkaar roken wat ik wel snel doe met drugs. (weet niet of dat tussen m'n oren zat of wel kan kloppen).


transformated zei:
Yaizer zei:
transformated zei:
Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan! :grin:

Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin: het is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk :angry:
Klik om te vergroten...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yaizer zei:
Erg herkenbaar. Had op één of andere manier erg veel jeuk aan mijn neus maar dan ook heel erg.
Gelukkig was het nog niet storend. Had ook een zware ademhaling dus kon (voor mijn gevoel) niet achter elkaar roken wat ik wel snel doe met drugs. (weet niet of dat tussen m'n oren zat of wel kan kloppen).

Jeuk heb ik soms over heel me lichaam als ik opiaten of opioiden gebruik.
Moeilijk ademen heb ik 1 keer gehad lag waarschijnlijk aan de dosis. Toevallig heb ik moeilijke ademhaling als ik dominal forte, nozinan, etumine... neem. Waarschijnlijk omdat die antipsychotica zijn hiermee slaap je echt als een blok het is wel zwaar.
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt :grin:
Klik om te vergroten...
In wat voor volgorde doe je dat dan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
Psychedelibee zei:
Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt :grin:
Klik om te vergroten...
In wat voor volgorde doe je dat dan?
Klik om te vergroten...
Een heel klein beetje pep gesnoven toen ik mijn eerste 2C-B capsule in nam, toen 3 uur later nog een klein beetje pep gesnoven bij het innemen van mijn tweede capsule 2C-B, een uur daarna toen de tweede capsule 2C-B piekte heb ik wat keta gesnoven en toen een uurtje later nog wat keta. Wiet heb ik pas bij thuiskomst gerookt aangezien ik dat was vergeten mee te nemen, normaal rook ik eigenlijk het hele festival of feest door wiet.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een lekker jointje.

Toevallig een sativa :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Klik om te vergroten...
Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.

2C-B met keta zal wel een goede combinatie zijn geweest. :tongueout:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dat ook gedaan op Soenda. Eerst 38mg 2C-B toen het begon te werken twee puntjes speed. 2 uur later weer 18mg 2C-B half uur daarna weer een puntje speed. En tussendoor af en toe een puntje keta. Na de laatste speed ben ik begonnen met wat Hasj.

Was echt een heerlijke combinatie.

ZERO- zei:
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Klik om te vergroten...
Op feesten heb ik altijd al iets van speed of mdma op als ik erbij blow, dan wordt je gewoon ietsjes vager van blowen maar de speed of mdma overheerst zwaar waardoor ik niet zo'n zombie wordt.

Jmths zei:
Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.
Klik om te vergroten...
Van Sativa soortjes wordt je meer high dan stoned inderdaad, waardoor je een stuk minder suf wordt. Ik rook zelf eigenlijk bijna altijd Sativa soortjes, vind high zijn een stuk leuker dan stoned zijn. White widow is trouwens een Indica dominate strain, waar je juist stoned van wordt en niet high, power plant is qua genetica wel sativa dominant maar leunt qua effecten en kenmerken ook veel meer naar de indica kant. Voor duidelijke sativa effecten kun je veel beter een haze soort hebben bijvoorbeeld. Die zijn echter wel een stuk sterker en niet altijd even aangenaam voor mensen die weinig blowen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bobsacamano zei:
Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
Klik om te vergroten...
De meeste sativa soorten zijn best sterk eigenlijk, er schiet me zo even niet een wat minder sterk soortje te binnen. Maar je kunt er ook gewoon weinig van roken natuurlijk. Probeer eens Amnesia ofzo, geeft je wel een goed beeld bij een typische sativa high.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja hier ook, amnesia
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmmm oke thanks. Wel interessant om te lezen hoe jullie combineren. Ik doe dat nooit zo eigenlijks. Blowen op festivals/feestjes vind ik wel leuk als ik alcohol gedronken heb, maar dan is 't altijd hasj. Wist niet dat dat tussen verschillende wietsoorten ook nog verschil maakte.
I
IrishCoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor mijn gevoel maakt een soortje wel uit. Vooral tussen indicas of sativas. Binnen die grote groepen heb je wel verschil maar geen wereld van verschil is mijn mening.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paar minuutjes geleden 200mg modafinil
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
kokosmakroon900 zei:
Amateurtje zei:
Zojuist wat kook..locatie thuis...moet ni altijd ingewikkeld zen...
Klik om te vergroten...

Ik zie je wel vaak schrijven dat je wat coke op hebt. Pas je wel een beetje op?
Klik om te vergroten...

Absoluut..rond deze periode gebruik ik idd meer dan nodig maar maak je geen zorgen hoor...alles gaat prima :)
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op festival eerst twee halfjes xtc gedurende de dag en toen dat begon uit te werken richting het einde twee puntjes speed. Na een lange fietstocht naar huis en een douche genomen te hebben een ballonnetje en weer twee puntjes speed. Daarna door naar een club om nog even een cooling down te doen en daar heb ik nog twee puntjes keta genomen.

Het lijkt allemaal zo verstandig op het moment zelf...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketamine, gistermiddag / avond.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Karel_Noten zei:
Het lijkt allemaal zo verstandig op het moment zelf...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: yup...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."