#1
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
transformated zei:Yaizer zei:transformated zei:Oxycodon 40mg ongeveer 1u30-2u geleden en ik voel me goed en relaxed.![]()
Geniet ervan!![]()
Nog maar eenmalig gebruikt en wil het ook zo laten ivm leeftijd. Wel lekker spul trouwens.
Dankjehet is inderdaad heel lekker spul. Ik heb nu wel last van jeuk
![]()
Yaizer zei:Erg herkenbaar. Had op één of andere manier erg veel jeuk aan mijn neus maar dan ook heel erg.
Gelukkig was het nog niet storend. Had ook een zware ademhaling dus kon (voor mijn gevoel) niet achter elkaar roken wat ik wel snel doe met drugs. (weet niet of dat tussen m'n oren zat of wel kan kloppen).
Jeuk heb ik soms over heel me lichaam als ik opiaten of opioiden gebruik.
Moeilijk ademen heb ik 1 keer gehad lag waarschijnlijk aan de dosis. Toevallig heb ik moeilijke ademhaling als ik dominal forte, nozinan, etumine... neem. Waarschijnlijk omdat die antipsychotica zijn hiermee slaap je echt als een blok het is wel zwaar.
In wat voor volgorde doe je dat dan?Psychedelibee zei:Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt![]()
Een heel klein beetje pep gesnoven toen ik mijn eerste 2C-B capsule in nam, toen 3 uur later nog een klein beetje pep gesnoven bij het innemen van mijn tweede capsule 2C-B, een uur daarna toen de tweede capsule 2C-B piekte heb ik wat keta gesnoven en toen een uurtje later nog wat keta. Wiet heb ik pas bij thuiskomst gerookt aangezien ik dat was vergeten mee te nemen, normaal rook ik eigenlijk het hele festival of feest door wiet.ZERO- zei:In wat voor volgorde doe je dat dan?Psychedelibee zei:Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt![]()
Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.ZERO- zei:Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
ZERO- zei:Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Op feesten heb ik altijd al iets van speed of mdma op als ik erbij blow, dan wordt je gewoon ietsjes vager van blowen maar de speed of mdma overheerst zwaar waardoor ik niet zo'n zombie wordt.ZERO- zei:Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Van Sativa soortjes wordt je meer high dan stoned inderdaad, waardoor je een stuk minder suf wordt. Ik rook zelf eigenlijk bijna altijd Sativa soortjes, vind high zijn een stuk leuker dan stoned zijn. White widow is trouwens een Indica dominate strain, waar je juist stoned van wordt en niet high, power plant is qua genetica wel sativa dominant maar leunt qua effecten en kenmerken ook veel meer naar de indica kant. Voor duidelijke sativa effecten kun je veel beter een haze soort hebben bijvoorbeeld. Die zijn echter wel een stuk sterker en niet altijd even aangenaam voor mensen die weinig blowen.Jmths zei:Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.
De meeste sativa soorten zijn best sterk eigenlijk, er schiet me zo even niet een wat minder sterk soortje te binnen. Maar je kunt er ook gewoon weinig van roken natuurlijk. Probeer eens Amnesia ofzo, geeft je wel een goed beeld bij een typische sativa high.Bobsacamano zei:Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
kokosmakroon900 zei:Amateurtje zei:Zojuist wat kook..locatie thuis...moet ni altijd ingewikkeld zen...
Ik zie je wel vaak schrijven dat je wat coke op hebt. Pas je wel een beetje op?
Karel_Noten zei:Het lijkt allemaal zo verstandig op het moment zelf...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."