Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Mephedrone werkt ook zwaar op je serotonine in, just so you know. Klik om te vergroten... I know"
"HardstyleGabber zei: Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"? Klik om te vergroten... Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha."
"Sky High zei: Benzo fury i.c.m wiet en Pep. Altijd een goude combo!!! Klik om te vergroten... Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?"
"Hi mensen, Aanstaande zaterdag heb ik een leuk feestje in Rotterdam, namelijk VOODOO. Nu heb ik al wel ervaring met drugs te gebruiken op een feestje, maar deze zijn van 22:00 tot 04:00 uur. Dit feestje, aanstaande zaterdag is van 22:00 tot 08:00 uur en waarschijnlijk daarna een after. De vraag is, wat is wijsheid? Wat zou een goede hoeveelheid xtc zijn om mee te nemen als we naar de theorie kijken? Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt. Ik ben van plan om de volgende middelen mee te nemen.. Voor op het feest: MDMA Capsules (100mg), XTC en voor de laatste paar uurtjes pep. Voor op de after: Eventueel xtc om bij te pakken, pep en 2cb. Welke is exact ga gebruiken is nog niet bekend, dat moet ik afwachten.. maar ik heb het bij voor de zekerheid."
"Ik gebruik vaak de achterkant van mijn telefoon (heeft een handige hoes eromheen), een spiegel of simpelwel een sleutelpunt."
"Beste leden.. Het moment is daar gekomen, de drugs waar ik altijd al zo nieuwsgierig naar ben geweest.. LSD. Over twee weken ga ik het met 2 andere vrienden doen en we zullen 1 tripzitter hebben. Maar, wat zijn nou de echte dingen om te doen tijdens LSD en wat absoluut niet? We nemen bijvoorbeeld ook wat lachgas mee, want als de trip goed gaat zullen de combinatie van lachgas en LSD ook eens uitproberen. Kunnen jullie wat tips geven en eventuele ervaringen van jullie zelf? En wat is het beste om te beginnen.. een 0,5 zegel of een hele? ik twijfel. Ben redelijk wat gewend qua drugs (xtc, 2cb en keta) en ben klaar voor een stap verder."
"Psychedelibee zei: RupsNooitGenoeg zei: Kunnen jullie wat tips geven en eventuele ervaringen van jullie zelf? Klik om te vergroten... Bereid alles goed voor, dus zorg dat je voldoende eten en drinken in huis hebt (liever natuurlijke producten, want al het andere smaakt dan extra chemisch), ruim het huis even goed op, maak het lekker gezellig, zet wat films, muziek, foto's, etc klaar van te voren. Met andere woorden, creeer een goede setting. Verder is het ook belangrijk dat je mindset goed is die dag, dat je zorgt dat je de dag erna geen verantwoordelijkheden hebt waar je je misschien druk over gaat maken tijdens de trip. Met andere woorden, zorg voor een goede set. Voel je je die dag niet helemaal lekker of ben je gestressed van werk of school dan kun je beter niet trippen, dit zal dan de overhand hebben tijdens de trip en het minst erge wat er dan kan gebeuren is dat je een niet zo leuke trip hebt, het ergste is dat je gewoon totaal kan flippen dan. RupsNooitGenoeg zei: En wat is het beste om te beginnen.. een 0,5 zegel of een hele? ik twijfel. Klik om te vergroten... Zonder dat we weten hoeveel LSD er op die zegels zit kunnen we hier geen zinnig woord over zeggen natuurlijk. Ik raad je wel aan de zegels te laten testen bij het lab of om zelf online een zuurtest voor LSD te kopen. In het lab krijg je helaas geen doseringen meer terug, maar dan weet je wel zeker dat het LSD is, anders dus bepalen of je LSD hebt adhv een zuurtest. De reden dat ik dit zeg is omdat er nogal eens andere stoffen zoals DOC of NBOMes verkocht worden als LSD. NBOMes kunnen levensgevaarlijk zijn als je er teveel van neemt en hebben bovendien een wat ander effect dan LSD. DOC daarentegen is niet direct gevaarlijk maar heeft ook een wat ander effect dan LSD en kan bovendien zo 24+ uur duren. Klik om te vergroten... Hi, bedankt voor je bericht. De zegels zijn getest tussen de 100/150 ug per zegel."
""Ik doe geen drugs.. drugs doet mij" "Het moet maar.." "Waarom niet?""
"Yaizer zei: Laat die pep links liggen. Is extra belastend voor het hart en weet ik veel voor wat meer. Het verminderd ook het liefdes-gevoel van mdma / xtc! Je mdma-kristallen (of xtc-pil...is hetzelfde) moet je 1 tot 1.5 mg per kg gewicht doen. Ik zelf doe altijd 1.5 mg per kg gewicht en ik neem bij met 1 mg per kg gewicht rond 1 1/2 tot 2 uur na inslag (is eigenlijk net te laat voor mij, loopt net niet lekker over...kwartiertje ongeveer). Ik neem nooit meer bij als één keer, de avond is hierna echt over voor mij. Wel is 2c-b na een mdma / xtc-pil goed te doen. Blijkt een erg fijne "come-down" te hebben. Ik zal niet na een hele nacht door feesten en kaakschuiven nog een +25 mg 2c-b erin gooien. Gewoon rustig aan doen met die dosis. Als je nog een beetje gevoelig bent voor mdma / xtc zoals ik hallucineer je ook nog extra door die handel. Voor de rest. Zorg dat je genoeg drinkt! Maar ook niet te veel! 1 tot max 2 glazen per uur. Wat zouts eten is ook altijd handig. Voor de rest...succes en voor meer vragen...altijd stellen!!! Oh en probeer je aan de 3-maanden regel te houden als je mdma / xtc leuk wilt laten houden. Maar dat is eigen keuze. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Het is niet dat ik nieuw ben in de drugs, heb er al redelijk wat ervaring mee. Vooral met XTC. Het enige waar ik geen ervaring mee heb is een feestje van 8 uur met een after. Dat zijn lange dagen die je wel zo goed mogelijk wilt meemaken natuurlijk. Toch bedankt voor je reactie!"
"Tekzor668 zei: Pep en 2cb schijnt ook een leuke combi te zijn. Xtc zou ik ook opzij laten liggen. Klik om te vergroten... Ja joh? Ik heb al verschillende keren 2cb gedaan, maar lees overal dat pep de werking van 2cb juist verminderd.."