Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purplext zei:
Ik zou het ook wel doen, maar ik ben dan ook geen obese publiek persoon :grin:

Maar om on topic te blijven; helpt sociale controle in huis bij iemand?
Ik ken mezelf, als ik iets wil, heb ik daar wel mijn slinkse methoden voor, dus voor mij werkt het niet.
Klik om te vergroten...
Voor mij werkt het wel degelijk als ik geen speed in huis heb er niet aan te denken en dan ook geen drang het te kopen.

Maar men beste vriend en ik hebben het ritueel elke vrijdag een paar potjes Magic te spelen bij hem thuis , en daar is altijd speed (Ik laat het voor hem testen en was het met aceton voor hem , ik doe het graag..)
Maar ben nu 2 weken clean van de speed en de 2 vrijdagen die ik nu clean naar hem ben geweest , pfiiieeew tanden bijten 🤯 .

Uit respect snuift hij natuurlijk niet dan , maar ik weet wel dat het er is , en dat is genoeg om men vrijdagstemming van 10 naar 0 te brengen in no time.
Echt erg eigelijk , damn nu word ik boos op mezelf :rage:

Respect voor @Syl trouwens..
Heb je nog nooit gesproken maar lees wel je dagboek mee en je posts, knap dat je zo lang al clean bent.

Edit*
Ik wil trouwens ook niet bvb bij mij thuis dan die vrijdag wat Magic spelen.
Dan heeft de speed in mijn ogen al gewonnen.
Het zou fijn zijn , als het er is , er van niet elke sec aan te denken.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Respect voor @Syl trouwens..
Heb je nog nooit gesproken maar lees wel je dagboek mee en je posts, knap dat je zo lang al clean bent.
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! 😊
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Carfentanyl wil je niet thuis hebben liggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albertospaghetti zei:
Ik begin een serieus topic en iedereen begint over het eten van bitterballen en z'n vreet kicks wtf haha
Klik om te vergroten...
Mss door je profielfoto ?
Srr kon het niet laten :tilttearlaugh:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Albertospaghetti zei:
Ik begin een serieus topic en iedereen begint over het eten van bitterballen en z'n vreet kicks wtf haha
Klik om te vergroten...
Daarom bracht ik even het gesprek weer even terug op een opioïde waarvan 0,002 milligram al genoeg is voor een overdosis.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Al-ber-tooooo

Vergis je niet maar zulke vreet kick zijn ook een serieuse zaak hoor!! 😅
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Albedo zei:
Vergeet het jusje niet erbij van de margarine en gemarineerde lapjes. Alsook de curry en tomatensaus om het naar binnen te glijden.
Klik om te vergroten...
Dan klinkt het al een stuk beter haha, maar vaak is dit helaas niet het geval.. :(
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Klik om te vergroten...
Nee, nog nooit problemen gehad en mijn BMI is gemiddeld. Moet alleen weer meer gaan sporten..
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Haal verse broodjes met zalm bijna elke dag
Klik om te vergroten...

Is dat dan (verse) wilde zalm? Weet niet of je neemt omdat het 'gezond' wordt genoemd, want het is meestal gekweekte zalm. Dat is niet zo gezond, maar beter dan gebakken kibbeling ofzo. Wilde zalm is erg duur. Zal het denk ik daarom niet zijn.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Albedo zei:
Is dat dan (verse) wilde zalm? Weet niet of je neemt omdat het 'gezond' wordt genoemd, want het is meestal gekweekte zalm. Dat is niet zo gezond, maar beter dan gebakken kibbeling ofzo. Wilde zalm is erg duur. Zal het denk ik daarom niet zijn.
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf, soms wild, rauw, warm gerookt etc. Ik hou van zalm, en ik bedoelde met gezonde broodjes niet alleen zalm. Haal elke dag wat anders :grin:!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Klik om te vergroten...
De mijne wel.
Goed metabolisme (snelle verbranding) en adhd , ik sta geen seconde stil of neer :expressionless:
Men goede cholesterol is te hoog , maar men slechte is goed in waarde.
Ik laat elke 3 maanden men bloed afnemen en alles is altijd goed , zelfs na een weekend speed zijn men lever en nierwaarde van top , cortisol is soms wel wat hoog en bloeddruk is meestal 16 over 11 (veels te hoog)
Al enkele keren 19 over 12 gehad.
Had daarnet wel een probleem.
Had al goed gegeten deze morgen (om 5 uur) en om 10 uur begon in cranky te worden super veel honger , duizelig en diep uit men hoofd kijken. Een collega met diabetische heeft men bloedsuikerspiegel gemeten en deze was bij mij 128.
Hij zegt dat dit voor mij tusse de 80 en 95 zou moeten zitten.
Iemand ervaring mee ?
Ik moet wel zegge dat ik gistere weer benzo's misbruikt heb en nu in een semi afkick zit omdat 5mg dia niet werkt nu tege de withdrawl.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
De mijne wel.
Goed metabolisme (snelle verbranding) en adhd , ik sta geen seconde stil of neer :expressionless:
Men goede cholesterol is te hoog , maar men slechte is goed in waarde.
Ik laat elke 3 maanden men bloed afnemen en alles is altijd goed , zelfs na een weekend speed zijn men lever en nierwaarde van top , cortisol is soms wel wat hoog en bloeddruk is meestal 16 over 11 (veels te hoog)
Al enkele keren 19 over 12 gehad.
Had daarnet wel een probleem.
Had al goed gegeten deze morgen (om 5 uur) en om 10 uur begon in cranky te worden super veel honger , duizelig en diep uit men hoofd kijken. Een collega met diabetische heeft men bloedsuikerspiegel gemeten en deze was bij mij 128.
Hij zegt dat dit voor mij tusse de 80 en 95 zou moeten zitten.
Iemand ervaring mee ?
Ik moet wel zegge dat ik gistere weer benzo's misbruikt heb en nu in een semi afkick zit omdat 5mg dia niet werkt nu tege de withdrawl.
Klik om te vergroten...
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheid
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albertospaghetti zei:
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheid
Klik om te vergroten...

75g havermout met 350ml melk , een 30g whey shake met 250ml water om 5 uur.

Om 8 uur 4 sneden brood met 250mg kippenwit.

Dan om 10 uur men bloed geprikt en 128 gemeten.

Direct daarna een smos hesp/kaas + extra 2 sneden hesp ertussen.
Om 12 uur 200g rijst met een enkele kippefillet en een massa gainer (body and fit)
En straks om 2 uur nog eens meten.

Als ik bloed laat prikken is dit de standaard voor cholesterol en lever en nieren , testo , cortisol nzo , weet niet of daar suiker bij zit ?

Ik eet niet echt veel suiker en als het suikers zijn zijn het meestal trage suikers.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
75g havermout met 350ml melk , een 30g whey shake met 250ml water om 5 uur.

Om 8 uur 4 sneden brood met 250mg kippenwit.

Dan om 10 uur men bloed geprikt en 128 gemeten.

Direct daarna een smos hesp/kaas + extra 2 sneden hesp ertussen.
Om 12 uur 200g rijst met een enkele kippefillet en een massa gainer (body and fit)
En straks om 2 uur nog eens meten.

Als ik bloed laat prikken is dit de standaard voor cholesterol en lever en nieren , testo , cortisol nzo , weet niet of daar suiker bij zit ?

Ik eet niet echt veel suiker en als het suikers zijn zijn het meestal trage suikers.
Klik om te vergroten...
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugdolphin zei:
Ik kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline
Klik om te vergroten...
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Zal een beetje later worden , diabeet collega is ff met een job bezig, en kan niet aan zen prikpen en apparaatje. Ik ga wel nix meer eten nu tot ik getest ben , vanaf half 1 enkel water gedronken.
Maar ik post het straks even.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Albertospaghetti zei:
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Net gemeten , 96 nu.
Niet alarmerend dus , en moet binnen 2 weken op controle naar de arts dus dan vraag ik het daar ook even.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Net gemeten , 96 nu.
Niet alarmerend dus , en moet binnen 2 weken op controle naar de arts dus dan vraag ik het daar ook even.
Klik om te vergroten...

Fijn dat wel weer gedaald is, maar wel goed om ff in de gaten te houden. Ik heb zelf diabetes type 1. En juist afvallen en niet aan kunnen komen is een symptoom van onbehandelde diabetes omdat de glucose dan niet wordt opgenomen. Succes bij de dokter over 2 weken iig!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb praktisch alle drugs die ik ooit gebruikt heb ook thuis liggen. Heb er ook wel vertrouwen in dat ik die stuff kan laten liggen. Hou dit jaar wel een logboekje bij van alle drugs om het een beetje te kunnen monitoren. Voorheen deed ik dat alleen met uppers.

Er zijn wel wat dingen die ik nooit wil proberen! Dus die wil ik logischerwijs ook niet in huis hebben liggen haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."