#1
Ghb 🤣
Check de 3 delige docu van Janet Oosterbaard. Die denkt exact hetzelfde.Ik weet niet, of deze pandemie van een vleermuis afkomt...
Ik denk eerder een ontsnapt strijd virus.
Voor biologische oorlogsvoering.
Dat denk Ik, dus.
Zie mijn bericht hierboven. Deze verhaallijn wordt daarin bevestigd..Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
Hoezo?Als je verslaafd raakt doordat het in huis ligt dan is er wel meer aan de hand.
Als je jezelf niet onder controle hebt omdat het in huis ligt dan gebruik je dus op momenten dat je eigenlijk niet wil gebruiken. Oftewel, één van de kenmerken van verslaving.Hoezo?
Ik lees vaak zat dat mensen geen coke in huis hebben liggen omdat ze dat te riskie vinden voor zichzelf en dat snap ik wel.
Ja true. Ik zeg ook niet dat je meteen verslaafd bent maar er speelt wel iets meer als je een bepaalde drug niet in huis moet hebben.Ik begrijp je punt wel maar iets te kort door de bocht lijkt mij.
Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neerzetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.
De DSM stelt dacht ik als criteria dat er pas sprake is van verslaving wanneer gebruik van zowel je productief als sociaal leven aanzienlijk belemmerd.
Ik begrijp je punt wel maar iets te kort door de bocht lijkt mij.Als je jezelf niet onder controle hebt omdat het in huis ligt dan gebruik je dus op momenten dat je eigenlijk niet wil gebruiken. Oftewel, één van de kenmerken van verslaving.
Sigmund Freud heeft een paar honderd boeken geschreven onder invloed van cocaïne. Uiteindelijk was het (overwegend) tabaksgebruik dat hem fataal werd. Maar dat was wel een gram zuivere cocaïne voor een knaak. Niet de versneden rommel met Levamisole voor €50 per gram die je tegenwoordig op straat vindt en hele bevolkingsgroepen de armoede in gedrukt heeft.Zowel voor je productieve leven als sociaal.
Uitzondering op de regel denk ik. Zonder cocaïne was hij nog steeds een genie.Sigmund Freud heeft een paar honderd boeken geschreven onder invloed van cocaïne. Uiteindelijk was het (overwegend) tabaksgebruik dat hem fataal werd. Maar dat was wel een gram zuivere cocaïne voor een knaak. Niet de versneden rommel met Levamisole voor €50 per gram die je tegenwoordig op straat vindt en hele bevolkingsgroepen de armoede in gedrukt heeft.
Los daarvan ben ik er wel van overtuigd dat Cocaïne aanzienlijke schade aan het lichaam veroorzaakt omdat Cocaïne sterk caustisch / brandend is van zichzelf en relatief grote volumes benodigd. Maar dat valt niet onder productief en sociaal functioneren.
Ik leg nog wel eens wat in de kelder een paar verdiepingen lager neer. Maar voor opioiden werkt dat iets minder goed in mijn geval. Soms geef ik mijn partner nog wel eens iets in bewaring wat beter lijkt te werken. Ik kwam recent na 2 jaar nog eens Butyr-Fentanyl en U-47700 tegen, jummmm.Ketamine. Als dat in huis ligt dan moet het op. Heb het daarom ook in me auto ergens liggen![]()
Misschien nog wel een groter genie, cocaïne gebruik wil nog wel eens tot fixatie leiden, heuheuheuheu.Uitzondering op de regel denk ik. Zonder cocaïne was hij nog steeds een genie.
60 seconden... Dat haal ik misschien wel met moeite...Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neer te zetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."