Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb 🤣
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Ik weet niet, of deze pandemie van een vleermuis afkomt...
Ik denk eerder een ontsnapt strijd virus.
Voor biologische oorlogsvoering.
Dat denk Ik, dus.
Klik om te vergroten...
Check de 3 delige docu van Janet Oosterbaard. Die denkt exact hetzelfde.


2 volgende delen kun je daarna kijken..
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
Klik om te vergroten...
Zie mijn bericht hierboven. Deze verhaallijn wordt daarin bevestigd..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lsd
2cb
Mdma
Coke

Heb ik al maanden liggen dat iets wat sws niet neem.
Mdma word ik al misselijk van als ik er naar kijk hahaha heb een hele zak pillen.
Coke past toch bij het beste bij Ghb dus kan het laten liggen.

Ghb ga ik sneller nemen dan gepland wil ik 3 weken stoppen worden het 2 weken.
Dus bestel wanneer ik het wil hebben.
Keta vind ik lekker in micro dosering een lijntje aan de begin van de dag en dan in de middag is heerlijk.
Hoeft niet op maar toch beter niet in huis.

Benzos heb ik ook liggen van alles!
Lorazepam en oxa en dia.
Alleen om.de comedown op te vangen van ghb.
Voor de rest kijk ik er niet na.
Nooit slaap problemen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat psychedlica zoals LSD , ALD-52 met ketamine in de peak :hearteyes: ook erg fijn. Net als sommige NBOMe's zoals 2C-E-NBOh en dan cartaans kijken ook heerlijk :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alles is welkom in mijn lichaam zolang het maar geen versneden rotzooi is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb geen nood om veel liggen te hebben.
Of het interesseert mij niet, of ik kan er niet vanaf blijven.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo forumleden,

Ik zag hier laatst een heel leuk topic over welke drugs je allemaal thuis hebt liggen.
Nu ben ik wel benieuwd welke drugs jullie liever niet in huis hebben liggen. Dit ivm bijvoorbeeld verslavingskans.

Gr
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Als je verslaafd raakt doordat het in huis ligt dan is er wel meer aan de hand.
Klik om te vergroten...
Hoezo?
Ik lees vaak zat dat mensen geen coke in huis hebben liggen omdat ze dat te riskie vinden voor zichzelf en dat snap ik wel.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
3mmc of speed. Als ik dat in huis heb merk ik toch dat ik er veel te snel naar pak.
6apb gaat wel goed.
Met oud en nieuw had ik 5 gram 3mmc gehaald. Plusminus 150mg van gebruikt en de rest weg gegooid.

Heb nu nog allerlei andere drugs thuis liggen, maar heb daar totaal geen moeite mee om dat maanden lang te laten liggen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albertospaghetti zei:
Hoezo?
Ik lees vaak zat dat mensen geen coke in huis hebben liggen omdat ze dat te riskie vinden voor zichzelf en dat snap ik wel.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf niet onder controle hebt omdat het in huis ligt dan gebruik je dus op momenten dat je eigenlijk niet wil gebruiken. Oftewel, één van de kenmerken van verslaving.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
Ik begrijp je punt wel maar iets te kort door de bocht lijkt mij.

Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neerzetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.

De DSM stelt dacht ik als criteria dat er pas sprake is van verslaving wanneer gebruik van zowel je productief als sociaal leven aanzienlijk belemmerd.
Klik om te vergroten...
Ja true. Ik zeg ook niet dat je meteen verslaafd bent maar er speelt wel iets meer als je een bepaalde drug niet in huis moet hebben.

Wat chips en koekjes betreft is het eigenlijk hetzelfde. We zijn allemaal verslaafd aan suiker en vet. Ik vreet het ook zo op, daarom koop ik het niet meer. Alleen is de directe impact van een zak chips opeten toch iets minder erg dan een gram coke wegsnuiven. Zowel voor je productieve leven als sociaal.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Als je jezelf niet onder controle hebt omdat het in huis ligt dan gebruik je dus op momenten dat je eigenlijk niet wil gebruiken. Oftewel, één van de kenmerken van verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je punt wel maar iets te kort door de bocht lijkt mij.

Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neer te zetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.

De DSM stelt dacht ik als criteria dat er pas sprake is van verslaving wanneer gebruik van zowel je productief als sociaal leven aanzienlijk belemmerd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep en disso's
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Zowel voor je productieve leven als sociaal.
Klik om te vergroten...
Sigmund Freud heeft een paar honderd boeken geschreven onder invloed van cocaïne. Uiteindelijk was het (overwegend) tabaksgebruik dat hem fataal werd. Maar dat was wel een gram zuivere cocaïne voor een knaak. Niet de versneden rommel met Levamisole voor €50 per gram die je tegenwoordig op straat vindt en hele bevolkingsgroepen de armoede in gedrukt heeft.

Los daarvan ben ik er wel van overtuigd dat Cocaïne aanzienlijke schade aan het lichaam veroorzaakt omdat Cocaïne sterk caustisch / brandend is van zichzelf en relatief grote volumes benodigd. Maar dat valt niet onder productief en sociaal functioneren.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketamine. Als dat in huis ligt dan moet het op. Heb het daarom ook in me auto ergens liggen :tearsofjoy:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
Sigmund Freud heeft een paar honderd boeken geschreven onder invloed van cocaïne. Uiteindelijk was het (overwegend) tabaksgebruik dat hem fataal werd. Maar dat was wel een gram zuivere cocaïne voor een knaak. Niet de versneden rommel met Levamisole voor €50 per gram die je tegenwoordig op straat vindt en hele bevolkingsgroepen de armoede in gedrukt heeft.

Los daarvan ben ik er wel van overtuigd dat Cocaïne aanzienlijke schade aan het lichaam veroorzaakt omdat Cocaïne sterk caustisch / brandend is van zichzelf en relatief grote volumes benodigd. Maar dat valt niet onder productief en sociaal functioneren.
Klik om te vergroten...
Uitzondering op de regel denk ik. Zonder cocaïne was hij nog steeds een genie.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Ketamine. Als dat in huis ligt dan moet het op. Heb het daarom ook in me auto ergens liggen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik leg nog wel eens wat in de kelder een paar verdiepingen lager neer. Maar voor opioiden werkt dat iets minder goed in mijn geval. Soms geef ik mijn partner nog wel eens iets in bewaring wat beter lijkt te werken. Ik kwam recent na 2 jaar nog eens Butyr-Fentanyl en U-47700 tegen, jummmm. :tongueout:
Ganggang💯 zei:
Uitzondering op de regel denk ik. Zonder cocaïne was hij nog steeds een genie.
Klik om te vergroten...
Misschien nog wel een groter genie, cocaïne gebruik wil nog wel eens tot fixatie leiden, heuheuheuheu. :tongueout:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neer te zetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.
Klik om te vergroten...
60 seconden... Dat haal ik misschien wel met moeite...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet wat het is. Al sinds vroeger met familiefeestjes... Salontafel vol met hapjes, iedereen pakt netjes eens in de zoveel tijd wat, maar mijn ogen worden gewoon constant naar dat eten getrokken en ik kan alleen maar aan dat eten denken. Het liefst vreet ik letterlijk aan een stuk door, maar dat staat ook zo aso dus dan maar met tegenzin pauzes van een halve minuut en dan weer wat pakken. En dan zitten er sommigen bij die hebben uren lang misschien 1 ding gepakt... Dus wanneer iedereen weer naar huis is staat daar nog steeds een halve tafel vol met eten en dan kan ik ein-de-lijk los...

Is nog een wonder dat ik praktisch niet dik kan worden, maar goed is het niet... Het is eigenlijk wel een probleem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."