Speed moet ik niet in huis hebben 😅
Ik denk dat je 100mg Amfetamine zou nemen en dat de teleurstelling je vervolgens dermate zwaar de schoenen in zou glijden dat je de rest zou weg knikkeren. Om je er vervolgens nog een week rot over te voelen
![:tongueout:]()
Ik heb momenteel toch al zeker een maand twee neussprays Amfetamine en zo'n 5 gram uitmuntende kwaliteit Amfetamine liggen in de lade van mijn bureau onaangeraakt. Ik ben ook arrogant genoeg om te stellen dat deze de komende maand ook onaangeroerd zal blijven. :')
Ik heb nog zo'n 5 gram aan Amfetamine liggen ook opgestuurd door twee verschillende mensen die er oprecht vanaf wouden, ze waren de Amfetamine echt heel graag kwijt en uit huis. Zelfde verhaal met nog zo'n 3 gram 3-FEA van een ander persoon. Kreeg ik braaf door de buurman aangereikt, die had mijn post alvast even open gemaakt. Verzender had een cijfertje van mijn adres er verkeerd opgezet.. :')
Niet de beste kwaliteit Amfetamine de ze gratis opsturen maar toch, even goed de hamer op zetten
Dissociatieven in de kelder of zelfs al gewoon de 'opslagkast' zou denk ik niet lang goed gaan binnen handbereik i.t.t. Amfetamine. Ieder zijn of haar eigen kryptonite. Opioiden waar dan ook in huis zou ik niet lang volhouden. Ik denk op dit moment dat ik benzodiazepines in huis zou kunnen hebben zonder dat ik mij daar compulsief aan zou vergrijpen, maar benzos durf ik de komende paar maanden in ieder geval nog even niet aan.
En dan zitten er sommigen bij die hebben uren lang misschien 1 ding gepakt... Dus wanneer iedereen weer naar huis is staat daar nog steeds een halve tafel vol met eten en dan kan ik ein-de-lijk los...
Van zulk soort schaamte heb ik gelukkig nooit veel last gehad, ondanks het preuts commentaar dat er vrij standaard op volgt. Bij feestaangelegenheden met meer dan 10 mensen aanwezig heb ik eigenlijk vrij standaard mijn twijfels bij het buffet. Toch wel vaak dat ik alsnog van tevoren zelf een avondmaal flans.