Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
Klik om te vergroten...
Zie mijn bericht hierboven. Deze verhaallijn wordt daarin bevestigd..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lsd
2cb
Mdma
Coke

Heb ik al maanden liggen dat iets wat sws niet neem.
Mdma word ik al misselijk van als ik er naar kijk hahaha heb een hele zak pillen.
Coke past toch bij het beste bij Ghb dus kan het laten liggen.

Ghb ga ik sneller nemen dan gepland wil ik 3 weken stoppen worden het 2 weken.
Dus bestel wanneer ik het wil hebben.
Keta vind ik lekker in micro dosering een lijntje aan de begin van de dag en dan in de middag is heerlijk.
Hoeft niet op maar toch beter niet in huis.

Benzos heb ik ook liggen van alles!
Lorazepam en oxa en dia.
Alleen om.de comedown op te vangen van ghb.
Voor de rest kijk ik er niet na.
Nooit slaap problemen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat psychedlica zoals LSD , ALD-52 met ketamine in de peak :hearteyes: ook erg fijn. Net als sommige NBOMe's zoals 2C-E-NBOh en dan cartaans kijken ook heerlijk :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles is welkom in mijn lichaam zolang het maar geen versneden rotzooi is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb geen nood om veel liggen te hebben.
Of het interesseert mij niet, of ik kan er niet vanaf blijven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je verslaafd raakt doordat het in huis ligt dan is er wel meer aan de hand.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begin een serieus topic en iedereen begint over het eten van bitterballen en z'n vreet kicks wtf haha
P
PeutneuzerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja opzich pep is wel een zwak puntje maar ik kan het nu wel aan om het in me kast te laten liggen
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo forumleden,

Ik zag hier laatst een heel leuk topic over welke drugs je allemaal thuis hebt liggen.
Nu ben ik wel benieuwd welke drugs jullie liever niet in huis hebben liggen. Dit ivm bijvoorbeeld verslavingskans.

Gr
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nooit wat in huis.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Als je verslaafd raakt doordat het in huis ligt dan is er wel meer aan de hand.
Klik om te vergroten...
Hoezo?
Ik lees vaak zat dat mensen geen coke in huis hebben liggen omdat ze dat te riskie vinden voor zichzelf en dat snap ik wel.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
3mmc of speed. Als ik dat in huis heb merk ik toch dat ik er veel te snel naar pak.
6apb gaat wel goed.
Met oud en nieuw had ik 5 gram 3mmc gehaald. Plusminus 150mg van gebruikt en de rest weg gegooid.

Heb nu nog allerlei andere drugs thuis liggen, maar heb daar totaal geen moeite mee om dat maanden lang te laten liggen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Als je jezelf niet onder controle hebt omdat het in huis ligt dan gebruik je dus op momenten dat je eigenlijk niet wil gebruiken. Oftewel, één van de kenmerken van verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je punt wel maar iets te kort door de bocht lijkt mij.

Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neer te zetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.

De DSM stelt dacht ik als criteria dat er pas sprake is van verslaving wanneer gebruik van zowel je productief als sociaal leven aanzienlijk belemmerd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jmths zei:
Probeer maar eens wat chocola of chipjes tussen jou en je beeldscherm neer te zetten. De meeste mensen zullen binnen 60 minuten bezwijken.
Klik om te vergroten...
60 seconden... Dat haal ik misschien wel met moeite...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet wat het is. Al sinds vroeger met familiefeestjes... Salontafel vol met hapjes, iedereen pakt netjes eens in de zoveel tijd wat, maar mijn ogen worden gewoon constant naar dat eten getrokken en ik kan alleen maar aan dat eten denken. Het liefst vreet ik letterlijk aan een stuk door, maar dat staat ook zo aso dus dan maar met tegenzin pauzes van een halve minuut en dan weer wat pakken. En dan zitten er sommigen bij die hebben uren lang misschien 1 ding gepakt... Dus wanneer iedereen weer naar huis is staat daar nog steeds een halve tafel vol met eten en dan kan ik ein-de-lijk los...

Is nog een wonder dat ik praktisch niet dik kan worden, maar goed is het niet... Het is eigenlijk wel een probleem.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Ik weet niet wat het is. Al sinds vroeger met familiefeestjes... Salontafel vol met hapjes, iedereen pakt netjes eens in de zoveel tijd wat, maar mijn ogen worden gewoon constant naar dat eten getrokken en ik kan alleen maar aan dat eten denken. Het liefst vreet ik letterlijk aan een stuk door, maar dat staat ook zo aso dus dan maar met tegenzin pauzes van een halve minuut en dan weer wat pakken. En dan zitten er sommigen bij die hebben uren lang misschien 1 ding gepakt... Dus wanneer iedereen weer naar huis is staat daar nog steeds een halve tafel vol met eten en dan kan ik ein-de-lijk los...

Is nog een wonder dat ik praktisch niet dik kan worden, maar goed is het niet... Het is eigenlijk wel een probleem.
Klik om te vergroten...

🤣🤣🤣👌
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Speed moet ik niet in huis hebben 😅
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je 100mg Amfetamine zou nemen en dat de teleurstelling je vervolgens dermate zwaar de schoenen in zou glijden dat je de rest zou weg knikkeren. Om je er vervolgens nog een week rot over te voelen :tongueout:
Ik heb momenteel toch al zeker een maand twee neussprays Amfetamine en zo'n 5 gram uitmuntende kwaliteit Amfetamine liggen in de lade van mijn bureau onaangeraakt. Ik ben ook arrogant genoeg om te stellen dat deze de komende maand ook onaangeroerd zal blijven. :')
Ik heb nog zo'n 5 gram aan Amfetamine liggen ook opgestuurd door twee verschillende mensen die er oprecht vanaf wouden, ze waren de Amfetamine echt heel graag kwijt en uit huis. Zelfde verhaal met nog zo'n 3 gram 3-FEA van een ander persoon. Kreeg ik braaf door de buurman aangereikt, die had mijn post alvast even open gemaakt. Verzender had een cijfertje van mijn adres er verkeerd opgezet.. :')
Niet de beste kwaliteit Amfetamine de ze gratis opsturen maar toch, even goed de hamer op zetten

Dissociatieven in de kelder of zelfs al gewoon de 'opslagkast' zou denk ik niet lang goed gaan binnen handbereik i.t.t. Amfetamine. Ieder zijn of haar eigen kryptonite. Opioiden waar dan ook in huis zou ik niet lang volhouden. Ik denk op dit moment dat ik benzodiazepines in huis zou kunnen hebben zonder dat ik mij daar compulsief aan zou vergrijpen, maar benzos durf ik de komende paar maanden in ieder geval nog even niet aan.

Mindless zei:
En dan zitten er sommigen bij die hebben uren lang misschien 1 ding gepakt... Dus wanneer iedereen weer naar huis is staat daar nog steeds een halve tafel vol met eten en dan kan ik ein-de-lijk los...
Klik om te vergroten...
Van zulk soort schaamte heb ik gelukkig nooit veel last gehad, ondanks het preuts commentaar dat er vrij standaard op volgt. Bij feestaangelegenheden met meer dan 10 mensen aanwezig heb ik eigenlijk vrij standaard mijn twijfels bij het buffet. Toch wel vaak dat ik alsnog van tevoren zelf een avondmaal flans.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Albertospaghetti zei:
Hallo forumleden,

Ik zag hier laatst een heel leuk topic over welke drugs je allemaal thuis hebt liggen.
Nu ben ik wel benieuwd welke drugs jullie liever niet in huis hebben liggen. Dit ivm bijvoorbeeld verslavingskans.

Gr
Klik om te vergroten...
Speed , kan er gwn niet afblijven , haal het niet meer..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Van zulk soort schaamte heb ik gelukkig nooit veel last gehad, ondanks het preuts commentaar dat er vrij standaard op volgt. Bij feestaangelegenheden met meer dan 10 mensen aanwezig heb ik eigenlijk vrij standaard mijn twijfels bij het buffet. Toch wel vaak dat ik alsnog van tevoren zelf een avondmaal flans.
Klik om te vergroten...
Maar echt dat je constant aan 1 stuk aan het door eten bent? Want dat is wat ik eigenlijk wíl doen dan. (en kan doen) Hahaha ik zie het al voor me vet aso :lolol:

Ik snap het ook echt niet hoe veel mensen gewoon uren doorpraten zonder verleidt te worden door al dat lekkere eten en soms dus ook helemaal niks nemen... Soms ga ik ook toastjes smeren en ronddelen zodat het niet zo opvalt dat ik alles aan het opeten ben.


Stonologie zei:
Je praat over mij... ik eet 4000 kcal per dag maar weeg 61kg en ben 1’84
Klik om te vergroten...
Damn dat is vrij licht voor zoveel eten... Dan valt het voor mij op het moment nog mee. 76 kilo bij 1,88 meter en ik eet bij lange na geen 4000 kcal. (hoeveel dan wel weet ik niet precies, misschien 2500) Maar ik heb ook wel een periode tegen de 65 kilo aan gezeten maar dat kwam door een darm aandoening. Dat was pas klote, dan zag ik al dat eten en wou ik het wel eten, maar kón ik dat niet.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Dat schoot dus niet op, want ik stond ernaast en alles belandde meteen in mijn mond voordat het richting woonkamer ging
Klik om te vergroten...

🤣🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."