Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Ik weet niet, of deze pandemie van een vleermuis afkomt...
Ik denk eerder een ontsnapt strijd virus.
Voor biologische oorlogsvoering.
Dat denk Ik, dus.
Klik om te vergroten...
Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghb, Ketamine
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aa. Ziedaar.
Hier geloof ik in.
Het verhaal van de vleermuis, nee.
Ik zei het al, eea heeft te maken met biologische strijdmiddelen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
Klik om te vergroten...
www.nrc.nl

Nieuw bewijs: schubdier tussenschakel bij overdracht coronavirus

Covid-19: Bij Javaanse schubdieren hebben onderzoekers virussen aangetroffen die lijken op het coronavirus dat wereldwijd mensen ziek maakt.
www.nrc.nl www.nrc.nl
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Om weer terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp 😀:
Voor mij echt alle drugs. Wiet, speed, ghb, bier, sterke drank, keta, coke, xtc; als ik het in huis heb, wordt het gebruikt.

Behalve wijn. Ik hou gewoon niet van wijn.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ghb 🤣
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Ik weet niet, of deze pandemie van een vleermuis afkomt...
Ik denk eerder een ontsnapt strijd virus.
Voor biologische oorlogsvoering.
Dat denk Ik, dus.
Klik om te vergroten...
Check de 3 delige docu van Janet Oosterbaard. Die denkt exact hetzelfde.


2 volgende delen kun je daarna kijken..
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Volgens een "kennis" die zich in hoge kringen bevindt is het virus ontwikkeld door wetenschappers en per ongeluk ontsnapt. De locatie waar het ontwikkeld werd is Wuhan Institute of Virology.
Klik om te vergroten...
Zie mijn bericht hierboven. Deze verhaallijn wordt daarin bevestigd..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lsd
2cb
Mdma
Coke

Heb ik al maanden liggen dat iets wat sws niet neem.
Mdma word ik al misselijk van als ik er naar kijk hahaha heb een hele zak pillen.
Coke past toch bij het beste bij Ghb dus kan het laten liggen.

Ghb ga ik sneller nemen dan gepland wil ik 3 weken stoppen worden het 2 weken.
Dus bestel wanneer ik het wil hebben.
Keta vind ik lekker in micro dosering een lijntje aan de begin van de dag en dan in de middag is heerlijk.
Hoeft niet op maar toch beter niet in huis.

Benzos heb ik ook liggen van alles!
Lorazepam en oxa en dia.
Alleen om.de comedown op te vangen van ghb.
Voor de rest kijk ik er niet na.
Nooit slaap problemen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat psychedlica zoals LSD , ALD-52 met ketamine in de peak :hearteyes: ook erg fijn. Net als sommige NBOMe's zoals 2C-E-NBOh en dan cartaans kijken ook heerlijk :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles is welkom in mijn lichaam zolang het maar geen versneden rotzooi is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb geen nood om veel liggen te hebben.
Of het interesseert mij niet, of ik kan er niet vanaf blijven.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begin een serieus topic en iedereen begint over het eten van bitterballen en z'n vreet kicks wtf haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."