#1
Ik heb praktisch alle drugs die ik ooit gebruikt heb ook thuis liggen. Heb er ook wel vertrouwen in dat ik die stuff kan laten liggen. Hou dit jaar wel een logboekje bij van alle drugs om het een beetje te kunnen monitoren. Voorheen deed ik dat alleen met uppers.
Er zijn wel wat dingen die ik nooit wil proberen! Dus die wil ik logischerwijs ook niet in huis hebben liggen haha.
Er zijn wel wat dingen die ik nooit wil proberen! Dus die wil ik logischerwijs ook niet in huis hebben liggen haha.