Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb praktisch alle drugs die ik ooit gebruikt heb ook thuis liggen. Heb er ook wel vertrouwen in dat ik die stuff kan laten liggen. Hou dit jaar wel een logboekje bij van alle drugs om het een beetje te kunnen monitoren. Voorheen deed ik dat alleen met uppers.

Er zijn wel wat dingen die ik nooit wil proberen! Dus die wil ik logischerwijs ook niet in huis hebben liggen haha.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Albertospaghetti zei:
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol
Klik om te vergroten...


Ik moet wel zeggen dat het aan ligt te staren maar ik kan mezelf wel in bedwang houden, zal d'r ook wel aanliggen dat ik het niet spuit dus ik denk dat dat wel wat spanning weghaalt hahaha, ik denk dat flakka het allermoeilijkste was om zo te laten liggen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is flakka dan eigenlijk?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
flakka is een rc, ik geloof 4fmp of memphedrone...i.i.g nu verboden.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Wat is flakka dan eigenlijk?
Klik om te vergroten...
en.m.wikipedia.org

α-Pyrrolidinopentiophenone - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Harmless zei:
Dus ik moet de drug die ik niet in huis wil hebben liggen nog tegenkomen denk ik..
Klik om te vergroten...
Er was een tijd dat ik dezelfde woorden sprak en zo zijn er nog wel meer clichés aan voorbij gegaan. Tabak en alcohol blijven dan ook wel de meest waardeloze drugs die je kunt gebruiken. :')
Legio Patria Nostra zei:
Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
Klik om te vergroten...
A-PVP staat bekend om een buitengewoon sterke piek in effecten wanneer je het vaped. De intensiteit van de piek wordt vaak ongeveer gelijk gesteld aan het dampen van base cocaïne. Zo sterk als dat het maar komt dus. A-PVP kost in tegenstelling tot cocaïne echter geen drol.

Met A-PVP dampen heb ik wel ervaring, er ging 5 gram in een periode van 2-3 dagen doorheen waar 20mg toch al wel een fatsoenlijke dosering is. Vervolgens nog de prullenbak uitspitten voor zilverfolie om nogmaals te chinezen. Vervolgens is een groot deel van mijn andere PV analogen er aan gegaan in de wanhoop de effecten van het chinezen van A-PVP nog eens te kunnen reproduceren. :tongueout:

Gezellig goedje in ieder geval.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is flakka al hier in Nederland? Ik dacht dat dat alleen in Amerika was
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij is flakka hier al geweest.
En nu ondergronds....
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is beter voor mezelf als ik geen ketamine of kratom in huis heb liggen, want dan is het echt in no-time gewoon op.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is k nou echt haast hetzelfde qua effecten in vergelijking met 2fdck....
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
Klik om te vergroten...


Om eerlijk te zijn vrij weinig, het is een beetje meth achtig maar dan dat je echt snel psychotische trekken aan neemt. Ik vond het zeker niet het fijnste goedke maar wel het meest verslavende
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er ligt nu nog een restje 2CB, 1,5 jumbo 4F en ik geloof nog 3mg mdma dip. Laatste keer was 1,5 maand geleden XTC. Het ligt in de kast, ik kan er naar kijken, aan ruiken, vanalles maar doet me niks. Als er eens iets op tv komt over drugs dan denk ik Oja...dat was leuk binnenkort maar weer eens doen. Dat duurt dan weer weken en dan ineens spontaan een zaterdag Chill aan de empathy. Niks verslavend!

...en over dat eten? Vroeger stond mijn mond niet stil, 60kg bij 175cm...nu is dat wel anders. Ik snaai nog wel en met een zitbaan en niet sporten gaat het hard. Leeftijd helpt dan ook lekker mee en ja, die hapjespan of schaal moet leeg hahaha.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Besloten dat ik geen disso's meer in huis moet hebben. Alles weggegooid.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na de laatste gigatrip neiging er een beetje naartoe, om dezelfde beslissing te nemen...
Heb nog een half grammetje 2fdck hier liggen...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Na de laatste gigatrip neiging er een beetje naartoe, om dezelfde beslissing te nemen...
Heb nog een half grammetje 2fdck hier liggen...
Klik om te vergroten...
Omdat het geen fijne trip was omdat je er niet vanaf kan blijven?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chloroquine
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je verslaafd raakt doordat het in huis ligt dan is er wel meer aan de hand.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op dit moment heb ik, behalve voorgeschreven medicatie, niets meer in huis liggen. Maar, ik wacht nu op een beetje 2fdck . Morgen moet deze aankomen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed moet ik niet in huis hebben 😅
Ben nu 10 mnd clean, maar als het in me huis zou liggen ben ik bang dat het op gaat.
Dan is mijn zware missie verkloot

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."