Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vla"
"toen ik nog bij mijn ouders woonde dacht ik even snel pep te drogen in de magnetron .. oke het was snel droog maar na de ontploffing van het nattige sapje pep op het bordje was niets meer van over."
"De Dunne zei: Hier rond shop word je zelfs een soort “opgewacht” en als je dan alvast draait in je auto, dan wegrijd, pakken ze je om de hoek…. Ook parkeerbeheer naait je daar bij de straat vd coffeeshop. Normaal moet zo een scan auto eerst 1x langsrijden, mensen kans geven kaartje te betalen, dan nogmaals langs rijden met scan auto DAN pas een bon. Nee, puur bij de shop krijg je bij de 1e ronde al een boete. Ga maar aanvechten, win je never nooit niet want dat heb ik al geprobeerd. Bij wiet zijn ze echt rete onredelijk! Klik om te vergroten... bij mij hebben ze zodra ik de parkeerplaats bij de shop af reed ze al achter mij aan rijden. 200 meter verder aangehouden met de vraag, waar kom jij vandaan? laten zien wat ik had gekocht, wel mogen houden achteraf 😅 voor 5 euro hasj. onder het mom dat ik rode ogen zou hebben speeksel test moeten doen en door naar bureau bloedtest afnemen. geen thc gevonden wel resten amfetamine en mdma. ja mooi kut . kom je ook uit het oosten toevallig ?"
"ja. rijbewijs kwijt geweest .. inmiddels terug. nooit meer langs de shop geweest sinds dien"
"bestel die brochure, staat alles in. Google " brochure " onderzoek naar uw drugs gebruik/ rijgeschiktheid ik raad het je aan!"
"ik raad je om die brochure aan te schaffen voor 65 euro, onderzoek naar je rijgeschiktheid/drugsmisbruik. Google het eens. heeft mij geholpen had hem na 4 maanden terug . cbr is alles bepalend met je psycholoog onderzoek, zorg dat je daar door heen komt en je krijgt hem voorlopig weer! in de brochure staat wat je wel en niet moet zeggen."
"niet trots op, vorig jaar aangehouden bij een bezoekje aan de coffeeshop. onder het mom van 'rode wazige ogen" verplicht een speekseltest, en vervolgens bloed moeten laten afnemen op het politie bureau. ik had niet geblowd, ik had zelfs die hele maand niet geblowd. die 'rode ogen' was een mooi excuus om me te laten testen want ik kwam van de coffeeshop dus grote kans dat ik een gebruiker was. het was woensdag.. helaas voor mij nog resten mdma, en speed van het weekend in het bloed zitten. (valt wel onder hetzelfde stofje) maar wel als nog mijn rijbewijs moeten inleveren na 4 maanden kreeg ik toch nog een brief! cbr als gevolg. ik raad iedereen aan de brochure aan te vragen ( 65 euro als ik het goed heb) maar zeker de moeite waard, onderzoek naar uw rijgeschiktheid en onderzoek naar uw drugsgebruik. zoek op Google en je komt hier van zelf. ik heb binnen een half jaar mijn rijbewijs terug gekregen. terwijl mijn waardes toch flink boven de 0,05 uit kwamen. zeker doen die brochure!"
"gebruik dat weekend was ook wel extreem ivm een hardcore feestje en doorgegaan tot zondag reken maar. maar zeker nog terug te zien in de speekseltest. middelste"
"ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik."
"ik weet wel dat als je speed in de magnetron doet je het zo van de zijkanten kan af schrapen 😅🤣"