Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Alleen die muziek 🤐😜
Klik om te vergroten...
Beter?

g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
AnoNexus zei:
Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Klik om te vergroten...
Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Beter?

Klik om te vergroten...
Ik ga eens moeten passeren. 😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
AnoNexus zei:
Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Klik om te vergroten...
geflipt zei:
Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !
Klik om te vergroten...
Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Domme drugsdaad van een vriend. Hoorde midden in de nacht, zal een uurtje of 2 geweest zijn (moest volgende dag werken) een beetje gestommel waar ik wakker van werd. Paar minuten later geklop op m'n deur (ik woon met huisgenoten). Beetje chagrijnig doe ik open. Staat daar een huisgenoot, duidelijk half aangeschoten te gebaren dat ik naar beneden moet komen omdat zijn beste vriend niet meer beweegt.

Dus ik kleed me aan, en kom in de woonkamer. En wij hebben zo'n soort trap naar beneden die nogal stijl is (idee voor whipe-out. Hier kom je niet overheen als je iets op hebt. Je moet eigenlijk eerst een soort rock climbing doen met pikhouwelen voor je er uiteindelijk bent.) Ligt de beste vriend van mijn huisgenoot te slapen onderaan de trap. En het was vrij publiekelijk want hij was letterlijk "met de deur in huis gevallen". De hele uitgaansstad kon die dag genieten van zijn reet.

En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat hij heeft gebruikt. Ik heb hem met vier man naar binnen moet "hijsen" want het was zo'n fitness guru, boom van een vent, alsof je een blok beton naar boven hijst. En hij reageerde nergens op. Hij was gewoon in slaap. niks maakte hem wakker, geen prikkels, niets. Alsof hij in een k-hole zat. Daar dacht ik eerst aan, een k-hole. Ik heb veel mensen meegemaakt op alcohol maar zo erg als deze gast. Ik heb hem meerdere keren echt op volle kracht gebitchslapped in z'n gezicht. D'r gebeurde niks.

Uiteindelijk, stabiele zijliging, in de gaten gehouden, ging allemaal helemaal goed met hem. Ik was redelijk annoyed want ik had plafonddienst én ik moest werken. Maar hij was oké, daar ging het om.

En nog steeds weet ik niet wat deze vuile rat heeft gebruikt.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pfffff waar moet ik beginnen, eerste domme was zoiezo om op m'n 14e te beginnen met blowen en op m'n 15e harddrugs..😅.. maar dat terzijde..🤫

Heb een hele hoop rare domme dingen meegemaakt, snap achteraf de helft ervan nog niet.... maar 1 van de "memorabele momenten", was dit..;

***info vooraf, misschien handig om in de context te plaatsen***

Ik had al een paar keer pep gesnoven, (op school...🥴) maar dat waren nooit echt grote hoeveelheden (sleutelpunten), maar goed ik was dus niet vreemd met het spul..

Op een avond was ik bij een maatje thuis met een groepje, we waren denk met z'n 5en of 6.. en zij besloten om pillen te gaan nemen, voor de eerste keer... Ik, (zo wijs als ik was😌🥴) vond het dan wel handig om een beetje op ze te letten en zelf dus maar geen pil te nemen... Nou die ene beste vriend van me ging hard jonge, echt niet normaal... hij had uiteindelijk volgens mij 7 pillen op (1e keer, hoe is heeeet?🥴). Ik weet niet meer hoe het stukje daartussen verging, volgens mij zat er een dealer bij waarvan ik een mega pleures lijn pep had gehad waardoor ik echt zat te stuiteren van de energie en ik wilde weg, naar buiten, zoiets... Nou toen zat ik dus met die gast en een vriendin bij hem thuis, maarja wtf zit je daar ook maar weer te zitten, en ik was wel benieuwd hoe het met die gasten ging, dus zodoende ben ik terug gegaan naar hen.. Ik kwam binnen nou echt, 1 grote dierentuin, overal tyfuszooi, klapperkaken zo ver het oog reikte, en de muziek stond ook echt tyfus hard... Dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan...🥴Buren, snapje... Ik ging even boven kijken, want er zat er 1 in bad, al 5 uur lang ofzo... dus ik wilde hem even wat te drinken brengen, zo wijs als dat ik was natuurlijk met m'n pep alertheid😌.. nou dat bad!😂😂😂was gewoon helemaal zwart water, hij zat de hele tijd met z'n peukjes erin te assen🤣maar hij leek het wel goed te hebben dus nja, lekker laten zitten...
Ik bleef ff bij hem zitten, praatje maken.... zie ik op gegeven moment blauwe lichten door het raam, flikkerende blauwe lichten, dat kon maar 1 ding betekenen.... 112... ik dacht gotver nee hé dat meen je toch niet😱. Keek door het raam, Ja hoor, politie, ambulance, alles stond voor de deur... Dus ik bedacht me geen moment en ben als een mongool naar beneden gerend om alle drugs gerelateerde troep weg te halen en buiten in de grijze bak gegooid. Ik zei tegen die maat van me, wat er ook gebeurd, NIET DIE DEUR OPEN DOEN!!!! Wat doet hij met z'n wouze kutkop..... de deur open, tuurlijk🥴. Nou stond er 4 man ambulance personeel en 4 man politie voor onze neus, en die maat van me had een klapperkaak van hier tot jericho, en hij verkondigde; "Ik heb het heeeeeelemaal onder controle" terwijl die me aankeek met 2 zwarte gaten en een tril geweld waar je eng van werd... Ik dacht dit is gewoon verloren zaak, wtf kun je nu nog....😅. Ze wilden m'n maat meenemen maar hij wilde uiteraard niet mee, 2 man sleepte hem mee in de houdgreep, buiten wist hij op 1 of andere manier nog los te komen, maar uiteindelijk is ie met alle geweld vastgebonden op een brancard...🤐
Toen stonden die 2 agenten voor mijn neus, "Jaa en wat heb jij allemaal gebruikt?" Ik zei, ik heb helemaal niks gebruikt joh waar heb je het over?! Geloof je me niet,?! Geef me een pistest dan! Doe dan!!! Nou blijkbaar hadden ze zoiets van uhhh laat maar, want ze gingen er niet op in verder...

Wel zeiden ze dat ze iedereens ouders zouden opbellen om te zeggen waar we mee bezig waren, of ik m'n telefoon nummer wilde geven...(we waren allemaal minderjarig). Ik zeg nou die geef ik toch niet, en dan nog, denk je echt dat ze gaan opnemen om half 4 in de nacht? Dacht het niet... Nou dan zouden ze zelf wel naar het nummer zoeken, nou dan doe je dat toch lekker.... Kwamen ze na 5 minuten, Ja er werd niet opgenomen, dus je gaat nu naar huis. En daarmee was het klaar... echt zo fcking leip 😂😂😂.

Ik ben naar huis gefietst en heb toen die ene vriendin opgebeld die nog bij die dealer zat en met haar afgesproken, verder pep gaan snuiven ergens in een portiek van een flat....🥴De rest is een zwart gat, maar man, dat vergeet je nooit meer zoiets😂.

Scheen achteraf dus de buurjongen geweest te zijn die had gebeld dat ie dacht dat er iemand niet goed was geworden, daarom kwam er zoveel 112 op af... maar die jongen wist heel goed wat wij aan het doen waren, die was gewoon verzuurd ofzo en vond het leuk om ons te verlinken...🤷🏼‍♀️.

En dan te bedenken dat we hier een jaar of 15 waren, man man man, om je dood te schamen....😅 maar vind het achteraf ergens wel grappig🤭😳
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig @Ganggang💯 ! Dus je hebt 5 jaar lang ieder weekend deze drugs gedaan als ik het goed begrijp?
Ik heb in een andere post van jou gelezen dat je nog steeds last van hppd hebt? Hoe uit zich dat bij jou?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...

Gelukkig mijn enige verslaving wel..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt. Vaak ben ik het ontzettend met mezelf eens en dan lees of hoor ik het later terug en denk ik meh.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
8️⃣6️⃣ zei:
Op zondagavond met mijn zatte kloten nog even in mijn stash gedoken. Geen idee wat ik genomen heb maar ik werd dinsdag wakker met geen enkele herinnering aan de maandag.
Klik om te vergroten...
Oei, niet best! Zouden er doosjes bestaan die pas opengaan nadat je een raadsel oplost?
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#10
- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻‍♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻‍♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn domste actie is denk ik wel een zakje met vijf pillen op de grond vinden op defqon, en er een halfje van proberen... Waren dus ook geen goeie pillen..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet er ineens nog 1. Aan de MDMA en 2 weken later aan de methylone+4-FA. Enige keer dat er minder dan een maand tussen zat. De week erna mocht ik bij mijn stage beginnen. Werd pas woensdagmiddag weer een beetje vrolijk.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
lise zei:
- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻‍♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻‍♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Klik om te vergroten...
Dit is natuurlijk het domme daden-topic, dus ik wil niet te veroordelend zijn. Maar ik hoop wel dat je nu wat beter uitkijkt, zeker omdat je nog jong bent!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
  • Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
  • Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
  • Ook super veel lachgas erbij
  • Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
  • Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
  • Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
  • Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
  • In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
  • Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
  • HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
  • Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
  • 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
  • En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
  • Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
  • Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
  • Ook super veel lachgas erbij
  • Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
  • Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
  • Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
  • Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
  • In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
  • Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
  • HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
  • Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
  • 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
  • En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
Klik om te vergroten...
Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk topic! Ik heb er wel een paar, waar ik me voor schaam.

- Eerste keer naar een festival in m'n drugs carrière (ben een laatbloeier). 5 dagen op Dour, iedere dag aan de pep, 2e avond mdma, dinsdagdip op de helft van het festival, eerste keer keta op de camping, iedere nacht maar 4 uur slaap, ook dankzij benzo's. Aan het einde totaal overprikkeld. Doodmoe thuisgekomen en 2 weken depri geweest. Dacht echt op een gegeven moment dat het nooit meer overging en ik echt depressief was.

- Een nacht doorgehaald op de pep en ''s morgens naar een afspraak in het ziekenhuis met de specialist 🙈

- Startdosis xtc te laag, 1/3e van een pil. Daarna de rest van de pil gepakt. Voelde nog niet genoeg. Vriendje: ik neem nog mdma, neem nou ook nog 130 mg, dan ga je tenminste knallen! Euhh, ja! Ja, doe maar, ik wil ook leip worden! Lekker impulsief en ondoordacht, overgedoseerd, in totaal bijna 400 mg gehad. In de nacht door het vakantiedorpje gespookt in België en goed gehallicuneerd. Volgende ochtend wakker geworden. Een lijn pep genomen. En in de avond nog een lichte dosis 2-cb. Was wat veel van het goede.

- Tijdens het uitgaan mdma gedipt, terwijl ik al een keer had bijgepakt, had totaal geen zin, maar moest het een keer geprobeerd hebben.

- Met oud op nieuw voor de tweede keer bijpakken. Chasing the dragon. Soms is het wel goed om zelf te ervaren dat iets niet slim is. Ik had natuurlijk al vaak gelezen dat de 2e keer bijpakken niet werkt. Nu leerde ik vanuit eigen ervaring.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb er nog wel twee:
  • Een tijdje ongeveer elk weekend keta snuiven en een torenhoge tolerantie oplopen. Op een gegeven moment schiet het niet meer op. Later jaren niet gedaan en inmiddels kan ik weer wat normaler doseren.
  • Pep snuiven op een avond voor een date. Mijn dealer bleef maar aanbieden en 'uit beleefdheid' een nakkie genomen. Denk niet dat hij het kwaad bedoelde, die man snoof zoveel dat hij er zelf gewoon op kon slapen. Hele nacht wakker gelegen. Date was wel een succes, gek genoeg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
@Ganggang💯 , toen je zo vaak mdma deed, had je dan niet vreselijke katers? Dat je helemaal depri was? Hoe lang heeft deze periode van zoveel gebruiken geduurd?
Klik om te vergroten...
In het begin niet maar het werd steeds erger. Op een gegeven moment wel geminderd met mdma en vaker speed/coke/3-mmc gedaan.
Van 2013 tot einde 2018. Toen was ik het eindelijk zat.

En ook wel in een vrije treurige situatie beland. Alleen thuis 3-mmc snuiven en een beetje porno kijken. Om mijn emoties uit de weg te gaan. En dat herhaalde zich elke week als mijn vriendin weg was.
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#19
  • Verslaafd geraakt aan wiet/hasj om mijn emoties en stress uit de weg te gaan. Heeft me klauwen met geld gekost.
  • Toen ik een periode heel slecht in mijn vel zat toch veel blijven blowen wat resulteerde in een enorme paniekaanval waar ik een half jaar lang zoet mee was. Hierdoor gelukkig wel kunnen stoppen met blowen en nu sinds september clean. :grin:
  • 35mg ongeteste 2-CB nemen op de dinsdagdip van mijn aller eerste keer MDMA. De set en setting waren ook niet perfect wat resulteerde in een bad trip. Overigens kwam ik er veel later pas achter dat de pillen die ik had op Red Alert stonden en 2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine was.
  • Een hele pil van 280mg nemen verdeeld over de avond. Dit was pas mijn 2e keer MDMA en ik vertrouwde op een maat van me die zogenaamd wel verstand had van drugs. Dit alles resulteerde in de ziekste hallucinaties die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik durf niet te zeggen of ik in levensgevaar was (ik weeg namelijk maar 50kg) maar alles wees er op dat mijn lichaam het zwaar had op dat moment.
Gelukkig nog niet zo veel en niet zulke heftige dingen, maar wat ik geleerd heb is dat je altijd je drugs moet testen en je nooit moet vertrouwen op anderen. Ongeacht of ze er ervaring mee hebben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
- Inderdaad ook 2-CB snuiven, wat een pijn!
- LSD van een vreemde aangenomen en gebruikt (heel erg bad gegaan)
- Elke dag aan de MDMA zitten voor een lange periode (verslaafd)
- GHB verslaafd geworden (3 keer afgekickt)
- Ketamine verslaving met uitschieters van 5/6 gram per dag
- Wedstrijd Ket snuiven (Wie het eerst een K- hole bereikt (Damn, wat kinderachtig!)
- 5 XTC pillen slikken in een korte periode
- Ooit een keer pep door mijn drinken gedaan. Goor!!! En slecht voor je gebit.
- Zoveel speed gesnoven dat ik op het punt stond een ambulance te bellen, dacht echt dat ik dood ging
- LSD, MXE, speed, pillen en Keta combineren. Ook bad gegaan (duh...)
- Drinken en Keta tegelijk (gaat ook niet goed samen)
- DMT snuiven. Nog pijnlijker dan 2-CB overigens

Dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik doe zulke dingen absoluut niet meer en heb daar wel van geleerd. Ging echt met idiote mensen om vroeger en we jaagde elkaar allemaal domme dingen aan.

Ik combineer eigenlijk zelden nog en al die hoeveelheden kan ik ook niet meer aan. Gelukkig maar. Was hier ook echt een stuk jonger en dommer.

Mag blij zijn dat ik er nog ben überhaupt.
Klik om te vergroten...
Jeetje wat een lijst... goed dat je er nog bent! maar verslaafd aan mdma? Hoe kan dat ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."