#1
Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Ik ga eens moeten passeren. 😜Beter?
Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !
Oei, niet best! Zouden er doosjes bestaan die pas opengaan nadat je een raadsel oplost?Op zondagavond met mijn zatte kloten nog even in mijn stash gedoken. Geen idee wat ik genomen heb maar ik werd dinsdag wakker met geen enkele herinnering aan de maandag.
Dit is natuurlijk het domme daden-topic, dus ik wil niet te veroordelend zijn. Maar ik hoop wel dat je nu wat beter uitkijkt, zeker omdat je nog jong bent!- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
- Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
- Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
- Ook super veel lachgas erbij
- Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
- Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
- Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
- Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
- In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
- Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
- HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
- Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
- 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
- En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
In het begin niet maar het werd steeds erger. Op een gegeven moment wel geminderd met mdma en vaker speed/coke/3-mmc gedaan.@Ganggang💯 , toen je zo vaak mdma deed, had je dan niet vreselijke katers? Dat je helemaal depri was? Hoe lang heeft deze periode van zoveel gebruiken geduurd?
Jeetje wat een lijst... goed dat je er nog bent! maar verslaafd aan mdma? Hoe kan dat ?- Inderdaad ook 2-CB snuiven, wat een pijn!
- LSD van een vreemde aangenomen en gebruikt (heel erg bad gegaan)
- Elke dag aan de MDMA zitten voor een lange periode (verslaafd)
- GHB verslaafd geworden (3 keer afgekickt)
- Ketamine verslaving met uitschieters van 5/6 gram per dag
- Wedstrijd Ket snuiven (Wie het eerst een K- hole bereikt (Damn, wat kinderachtig!)
- 5 XTC pillen slikken in een korte periode
- Ooit een keer pep door mijn drinken gedaan. Goor!!! En slecht voor je gebit.
- Zoveel speed gesnoven dat ik op het punt stond een ambulance te bellen, dacht echt dat ik dood ging
- LSD, MXE, speed, pillen en Keta combineren. Ook bad gegaan (duh...)
- Drinken en Keta tegelijk (gaat ook niet goed samen)
- DMT snuiven. Nog pijnlijker dan 2-CB overigens
Dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik doe zulke dingen absoluut niet meer en heb daar wel van geleerd. Ging echt met idiote mensen om vroeger en we jaagde elkaar allemaal domme dingen aan.
Ik combineer eigenlijk zelden nog en al die hoeveelheden kan ik ook niet meer aan. Gelukkig maar. Was hier ook echt een stuk jonger en dommer.
Mag blij zijn dat ik er nog ben überhaupt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."