Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Super topic. Alles eens op een rijtje te zetten voor m'n eigen.

Ga hier alvast ééntje delen, de rest volgt misschien nog!


Een nachtje observatie spoeddienst

Drie jaar geleden zat ik in een serieuze snuif (coke) en zuipperiode.

Na alweer een lange dag werk (horeca) belandde ik middernacht op een homeparty met collega's.
Plateau met coke ging rond aan de lopende band, alcohol stroomde in overvloed men keelgat door.

Pots is het 8u 's morgens en besef ik dat ik juist nog de woonkamer deel met een random vrouw.
Iedereen was hun bed gaan opzoeken, alles was erdoor gesnoven, frigo's leeggedronken.
Maar toch goesting in 'meer'.

Ze bood speed aan. "Pff, oké dan maar." (had nog nooit speed gebruikt)

Paar lijnen verder besluit ik naar huis te gaan, moest die zelfde dag terug beginnen om 18.00
Je kan het al raden, niks geslapen en zelfs nog enkele lijnen coke gesnoven die ik thuis nog had liggen. Mega strak.
Gemakkelijk nog eens 15 pinten gedronken.

17:15 op de bus gestapt en begon me toen al slecht te voelen. Het was ook 33 graden die dag, snikheet.
De laatste paar honderd meter te voet via een druk plein werd ik para en voelde ik mij super bekeken.

Ik kwam aan de personeelsingang en daar stonden twee collega's te roken.
Waarop één van hen zegt: "Amai, jij hebt precies ook een stevig nachtje gehad."

FML ik begon heel door te slaan en te stressen, hart bonkte precies uit men lichaam.
Ik snelde naar de kleedkamer en daar in de spiegel zag ik mijn MEGA STRAK gezicht.
Meteen besloten zo niet onder de mensen te komen tijdens mijn shift, m'n manager gebeld en taxi in de straat genomen om zo snel mogelijk thuis te zijn.

In diezelfde taxirit begon ik helemaal door te slaan.
Ik dacht écht dat mijn hart het ging begeven. Was er van overtuigd dat ik dood ging.
Zeg ik tegen de chauffeur: "rij maar snel naar 't spoed i.p.v. m'n huis."

Aangekomen vertelde ik de waarheid, kreeg een spuit en voor ik het wist werd ik 's morgens wakker aan een monitor.
Nachtje observatie gehad, om dan uiteindelijk de ochtend nadien uit het ziekenhuis ontslaan te worden.

Had dus echt onverantwoord veel coke gesnoven en alcohol gedronken, en daarbovenop nog eens speed voor de eerste keer (en meteen redelijk wat).

Pff, wat een verhaal heb ik geschreven zeg.



Oh ja, mss nog kort één van men andere domme drugsdaden: de nacht doorsteken op 4-MMC als je de dag nadien moet werken.

ZOALS IK NU AAN HET DOEN BEN 😳
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Taktak zei:
Super topic. Alles eens op een rijtje te zetten voor m'n eigen.

Ga hier alvast ééntje delen, de rest volgt misschien nog!


Een nachtje observatie spoeddienst

Drie jaar geleden zat ik in een serieuze snuif (coke) en zuipperiode.

Na alweer een lange dag werk (horeca) belandde ik middernacht op een homeparty met collega's.
Plateau met coke ging door aan de lopende band, alcohol stroomde in overvloed men keelgat door.

Pots is het 8u 's morgens en besef ik dat ik juist nog de woonkamer deel met een random vrouw.
Iedereen was hun bed gaan opzoeken, alles was erdoor gesnoven, frigo's leeggedronken.
Maar toch goesting in 'meer'.

Ze bood speed aan. "Pff, oké dan maar." (had nog nooit speed gebruikt)

Paar lijnen verder besluit ik naar huis te gaan, moest die zelfde dag terug beginnen om 18.00
Je kan het al raden, niks geslapen en zelfs nog enkele lijnen coke gesnoven die ik thuis nog had liggen. Mega strak.
Gemakkelijk nog eens 15 pinten gedronken.

17:15 op de bus gestapt en begon me toen al slecht te voelen. Het was ook 33 graden die dag, snikheet.
De laatste paar honderd meter te voet via een druk plein werd ik para en voelde ik mij super bekeken.

Ik kwam aan de personeelsingang en daar stonden twee collega's te roken.
Waarop één van hen zegt: "Amai, jij hebt precies ook een stevig nachtje gehad."

FML ik begon heel door te slaan en te stressen, hart bonkte precies uit men lichaam.
Ik snelde naar de kleedkamer en daar in de spiegel zag ik mijn MEGA STRAK gezicht.
Meteen besloten zo niet onder de mensen te komen tijdens mijn shift, m'n manager gebeld en taxi in de straat genomen om zo snel mogelijk thuis te zijn.

In diezelfde taxirit begon ik helemaal door te slaan.
Ik dacht écht dat mijn hart het ging begeven. Was er van overtuigd dat ik dood ging.
Zeg ik tegen de chauffeur: "rij maar snel naar 't spoed i.p.v. m'n huis."

Aangekomen vertelde ik de waarheid, kreeg een spuit en voor ik het wist werd ik 's morgens wakker aan een monitor.
Nachtje observatie gehad, om dan uiteindelijk de ochtend nadien uit het ziekenhuis ontslaan te worden.

Had dus echt onverantwoord veel coke gesnoven en alcohol gedronken, en daarbovenop nog eens speed voor de eerste keer (en meteen redelijk wat).

Pff, wat een verhaal heb ik geschreven zeg.



Oh ja, mss nog kort één van men andere domme drugsdaden: de nacht doorsteken op 4-MMC als je de dag nadien moet werken.

ZOALS IK NU AAN HET DOEN BEN 😳
Klik om te vergroten...

Het laatste....Ken dat gevoel. Blij dat ik dat niet meer doe 😁
D
DracaenaLid
01-01-2024, 00:00
#3
In twee maanden tijd 7 keer 4mmc gebruiken. Nooit aan beginnen, meest verslavende spul wat ik ooit heb gebruikt.
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aniet_Speed zei:
Wat gebeurd er dan?👀
Klik om te vergroten...

het ontploft
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Youknow20 zei:
Hallo mensen,
Ik heb dus iets heel doms gedaan...
en zou graag mensen willen benaderen die of het zelfde hebben gehad of er meer over weten.
Ik ben vorige week staande gehouden,aanleiding denk gwn een controle,maar ondertussen dat de agent me rijbewijs controleerde zag hij een zakje wiet in me auto liggen en een grinder🤯😕 (het was donker en ik wist niet dat het er lag) zelf rijd ik nooit auto net voor ik geblowd heb,
Ik moest toen een speekseltest afleggen en was na ff wachten positief op thc..uiteindelijk moest ik mee naar het bureau om bloed te laten prikken (moest trouwens ook in een isoleercel zitten) is dat trouwens ook gebruikelijk? )
Ik rook altijd in de avond rond 9e altijd een joint
Geen stick maar echt een joint,(niet puur overigens) En werk 4 dagen in de week van 8 tot 5 nou had ik 17:50 een halve joint gerookt met niet echt goeie wiet rook ook nergens naar,Tussen de tijd dat ik moest bloed prikken en een beetje had gesmoked was zeker 4 uur, Nu heb ik een paar vragen hoelang duurt het ongeveer voordat ik de uitslag heb?
En moet je gelijk altijd naar het cbr onderzoek als je ook maar een beetje of heel veel te grenswaarde overtreed of bestaan er uitzonderingen ? Had na de bloedtest een verhoorgesprek met de politie waarin ik zei dat ik maar 1x in de maand blow ofzo,ik heb trouwens ook niet veel lichaamsvet,omdat ik op een werkdag niet veel eet, Ik hoop maar dat ik onder de grenswaarde zit en dat het snel uit me bloed was verwerkt.......😫😖 Hoop op snelle reacties
Klik om te vergroten...

Isoleercellen hebben ze niet op een politiebureau, dus je bent waarschijnlijk in een cel geplaatst met "niets", omdat je toch niet hoefde te blijven slapen gok ik.
Doe eens een zoekslag op google hoe lang THC aantoonbaar blijft. Hoe lang jij al joints rookt (en natuurlijk de hoeveelheid) heeft invloed op de aantoonbaarheid. Als jij altijd in de avond een joint rookt, dan zal er op welk moment dan ook THC in jouw speeksel aangetroffen worden, tot je hier natuurlijk voor een bepaalde tijd mee stopt.

Of je onder de grenswaarde zit kan ik niet zeggen, maar we weten allemaal de consequenties van rijden onder invloed en dat risico heb je genomen.
Hoe lang het duurt voor de uitslag kan ik je niet zeggen, maar een CBR onderzoek zit er dik in...

Dit is van de website van Jellinek:
Hoelang is cannabis aantoonbaar in het lichaam?
Van alle drugs is cannabis (hasj of wiet) het langst in het lichaam terug te vinden. Hasj en wiet zijn 5 dagen tot 3 weken in de urine aantoonbaar. Als je sporadisch een beetje cannabis rookt, dan is het na 4,5 dagen al niet meer aantoonbaar. Als je maanden of jaren vrijwel dagelijks hasj of wiet gebruikt, kan de cannabis veel langer aantoonbaar zijn in de urine. In extreme gevallen is dat zelfs 4 tot 5 weken. Vanwege individuele verschillen is het lastig te zeggen hoe lang het precies aantoonbaar is.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerste wat me te binnen schiet en wat wel echt het domste is geweest wat ik ooit gedaan heb is de ochtend na een feestje met molly, gaan parachutespringen. Ik sprong zelf, dus geen tandemsprong. Weet nog dat ik vond dat ik 'ze' te slim af was omdat er wel regels over alcohol waren maar niet over drugs. Die niet volledig ontwikkelde frontale kwab snapte nog niet dat het mijn eigen leven was waar ik met mijn vage hoofd mee speelde.

Verder standaard dingetjes als ongeteste dingen tot je nemen als je op feestjes iets krijgt aangeboden, vaker bijnemen dan goed voor je is.

En ooit een horrortrip gehad toen ik mijn spacecake op mijn bureau had laten staan. Mjom mjom die hele cake smaakte heerlijk toen ik een beetje trek kreeg na mijn eerste plakje. De 24 uur die volgden waren de hel.
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo mensen,
Ik heb dus iets heel doms gedaan...
en zou graag mensen willen benaderen die of het zelfde hebben gehad of er meer over weten.
Ik ben vorige week staande gehouden,aanleiding denk gwn een controle,maar ondertussen dat de agent me rijbewijs controleerde zag hij een zakje wiet in me auto liggen en een grinder🤯😕 (het was donker en ik wist niet dat het er lag) zelf rijd ik nooit auto net voor ik geblowd heb,
Ik moest toen een speekseltest afleggen en was na ff wachten positief op thc..uiteindelijk moest ik mee naar het bureau om bloed te laten prikken (moest trouwens ook in een isoleercel zitten) is dat trouwens ook gebruikelijk? )
Ik rook altijd in de avond rond 9e altijd een joint
Geen stick maar echt een joint,(niet puur overigens) En werk 4 dagen in de week van 8 tot 5 nou had ik 17:50 een halve joint gerookt met niet echt goeie wiet rook ook nergens naar,Tussen de tijd dat ik moest bloed prikken en een beetje had gesmoked was zeker 4 uur, Nu heb ik een paar vragen hoelang duurt het ongeveer voordat ik de uitslag heb?
En moet je gelijk altijd naar het cbr onderzoek als je ook maar een beetje of heel veel te grenswaarde overtreed of bestaan er uitzonderingen ? Had na de bloedtest een verhoorgesprek met de politie waarin ik zei dat ik maar 1x in de maand blow ofzo,ik heb trouwens ook niet veel lichaamsvet,omdat ik op een werkdag niet veel eet, Ik hoop maar dat ik onder de grenswaarde zit en dat het snel uit me bloed was verwerkt.......😫😖 Hoop op snelle reacties
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Youknow20 zei:
Hallo mensen,
Klik om te vergroten...
Hoi, lang geleden werd er in een aflevering van "Wegmisbruikers" oid uitgelegd dat je al strafbaar bent als er (soft)drugs en/of alcohol in je voertuig gevonden wordt het hoeft niet eens van jou te zijn.

In Duitsland is het zo. Zelfs als de bijrijder drugs bij zich heeft, is de bestuurder in overtreding.
Weet niet of dit nog steeds van kracht is.

Overigens 'hoort' je topic misschien niet onder dit kopje.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
straatpiraat zei:
In het verleden wel eens richting een gram aan xtc pillen gebruikt, de normale weekendjes bleef het tot maximaal een halve gram.
En dan van alles een beetje erbij. Beetje ket, puntje pep, coke, 2cb'tje na en ondertussen stevig door blowen en drinken.
Grappige was dan wel dat ik altijd de minst brakke was de volgende dag. Van alles een beetje en het balanceert mekaar uit. Althans, dat dacht ik toen, als ik toen uberhaupt dacht.

Zo lang geleden is het nog niet eens maar ik ervaar nu wat ik mezelf heb aangedaan in die periode en... zoveel lijkt het me niet te boeien. Echt depressief ben ik de laatste tijd ook niet meer. Al mijn emoties zijn gewoon afgevlakt tot op het punt dat ik niet echt meer voel.
Het is een stuk rustiger nu in mijn leven en ik ben weer redelijk in staat mij rationeel te gedragen, maar toch mis ik soms die zware momenten, die emotionele periodieke openbaring van waar je in vredesnaam mee bezig bent, de halve paniekaanvallen waar ik chronisch mee rond liep.
Soms was dat prettiger dan dit.
Ik kan geen motivatie opbrengen om de meest simpele taken uit te voeren, ik loop eigenlijk nergens meer echt warm voor.
Toch zet ik door, in de hoop dat die gevoelens terug gaan keren.
Dat beetje hoop en een gigantische onverschilligheid houden mij op de been.
Verheugen op de kleine dingen, dat bakje koffie op werk en een lekker sjekkie in de pauze... helaas zijn ook deze dingen gewoon uitkijken naar een verandering in gemoedstoestand door bewustzijns beïnvloedende middelen, hoe mild dan ook.
Die doen nog iets voor mij.

I just want to feel again..
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik voel me natuurlijk wel is aangetrokken tot een ander, maar vlinders in je buik, dat rooskleurige gevoel die mensen omschrijven.. het is mij onbekend.
Omdat ik te druk was met mijn eigen gevoelens creëren, mijn eigen wereldje; fake as can be, maar waar ik wel iets van een geluk kon vinden. Die kortzichtige aanpak van mijn gevoelens kunstmatig tot stand laten komen met behulp van chemicaliën.

Ik hoop dat ik kan voelen, zelf kan voelen wat ik voel, niet voelen wat ik wil voelen door misbruik van middelen die mij ooit de magie gaven waar ik altijd naar verlangde, en nu net genoeg effect hebben dat ik in ieder geval 'iets' voel en de dag

Ik stop hier voor ik te.diep graaf. Dat is.onverstandig en overbodig. Ik ratel in een.uit leegte ontstaan vals gevoel van gevoel.
Dankjewel Hienkert, Dikke en Tinus.
"Wanneer je niks meer voelt en niet meer zeker weet wie bent en wie je ooit was, wil dat niet zeggen dat wij dat ook ervaren."
Daar waar ik onverwachts ruggen kreeg toegekeerd van mensen die ik anders had.ingeschat, mensen waar ik dacht op te kunnen vertrouwen, lieten jullie mij de andere kant zien. Het geduld dat jullie met mij hebben (gehad) en het niveau van betrokkenheid en belangstelling dat jullie hadden bij mijn situatie.. waarschijnlijk zullen jullie dit nooit lezen maar oneindig love naar jullie. Als het niet voor jullie was denk ik dat ik het hier al jaren terug voor gezien had gehouden.

Voor die mensen die mij in de steek hebben gelaten voel ik geen haat.
Maar jullie.. jullie die mij doelbewust verder naar beneden hebben getrapt toen ik op de bodem van de put zat, ik wens jullie een nare toekomst. Ik hoop dat als ik mijn leegte zonder drugs kan gaan vullen, jullie zelf mogen ervaren hoe dit is.
Als dit je bekend in de oren klinkt, check dan mijn vorige posts maar even. Als jij in een van bovenstaande categorien valt dan kan je makkelijk herleiden wie ik ben.
En J, deze is voor jou; je mag mij uitmaken voor wat je wil, maar leugens en roddels verspreiden over mij hou ik niet fan.
Dit heeft mij bijna mijn nieuwe baan gekost.
Gelukkig heb ik ook een breed netwerk van kennissen, maar dat heb je volgens mij al wel.gemerkt
Klik om te vergroten...
Hou vol... 🙏🏻❤️
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#10
Op een 'slechte' dag een fles vodka in 1 keer opdrinken,terwijl ik al wel wat bier ophad,de volgende dag ben ik tegen de avond wakker geworden in het ziekenhuis,ze hadden mij bij mij thuis gevonden in de auto, met een lege fles,en de spoeddienst opgebeld,naderhand ik daar wakker werd,wist ik niet wat er gebeurd was,er werd mij toen ook verteld dat het op het nippertje(meer dan 5 promille) was...😔
Dat was een keerpunt in mijn leven!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
@straatpiraat

Bekijk bijlage 12087

hang in there gozer
Klik om te vergroten...
Dat doe ik man. Maar hier voel ik wat bij. Een intense haat. En als ik ergens wat bij voel laat ik dat niet zomaar liggen.
n
no_userLid
01-01-2024, 00:00
#12
In een ver verleden struikelde je over de bruin rokende junks op A'dam CS.
Vond het lekker ruiken en wilde dit wel een keer proberen.
Als outsider wordt je uiteraard genaaid als je dit gaat kopen en heb je de tools (rietje / zilverpapier) en techniek niet.

Dus voorgesteld om hetzelfde te gebruiken wat zij gebruiken, Heb een geeltje (25 gulden) geboden zodat ze zelf nieuw spul konden kopen.
Werd zeer hulpvaardig geholpen en wat een lekker gevoel van dat papaver extract.

Met mijn stonede harses in de verkeerde metro gestapt en onderweg controle.
Ondanks plaatsbewijs kon ik liegen alsof het gedrukt stond en ter plekke een naam en adres verzonnen.

Op het eindpunt uitgestapt en 5 km naar huis gelopen ipv terug te reizen naar de juiste metrolijn, voelde een ik wordt niet goed momentje aankomen:
sjef van oekel naar het toilet op het station... - YouTube

Maar dan met kotsen.

Roes was dus van zeer korte duur en nooit meer dat spul aangeraakt.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#13
- Na een dag flink bier drinken vervolgens savonds nog aan de xtc gaan

- na een dag bier drinken savonds ineens beslissen dat het wel tijd is voor mijn eerste lsd trip. Pas om 2 uur snachts aan de trip beginnen terwijl ik de volgende dag om 12 uur verplichtingen had ( bad trip uiteraard )
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...

Gelukkig mijn enige verslaving wel..
Klik om te vergroten...
4 gram wiet’ 20 joints? ik heb den halve gram nodig voor me wietju:confused:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Hopelijk ben je dan geen 40j.
Klik om te vergroten...
19.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Terwijl ik echt katje lam was heb ik ooit meerdere oxycontin pillen gesnoven, ik heb een uur half buiten bewust zijn gelegen. Ik was toen 15 en vond het nog grappig ook.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
4 gram wiet’ 20 joints? ik heb den halve gram nodig voor me wietju:confused:
Klik om te vergroten...
Ik vroeger ook. Toen begon ik met hallucineren op wiet en kreeg ik reverse tolerence. Ik heb tijden gehad dat ik 3 uur helemaal weg was na een halve 0.05 gram hasj joint. En dat van iemand die van eigen wiet 5 gram jointjes voor plezier draaide en nooit te hard ging op wiet.

Ik voelde ook nooit angst op wiet, nu zeer veel. Gek plantje is het.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
2 dozen paddo's (4porties) binnen gewerkt tijdens een grenscontrole van nl naar be.

Op de speed met de motor gaan rijden (eens en nooit meer)
Veel stoned met de auto gereden (ook nooit meer! )

Aan benzo's begonnen.

Weken en jaren Speedbinge.
Klik om te vergroten...



stoned auto rijden vind ik in principe kunnen’ ik ben daadwerkerlijk scherper als ik geblowed heb’ omdat je tog een beetje parranoa wordt zie ik letterlijk elke beweging en dan inplaats 80 rijde waar ik 50 mag rij ik ook gewoon 50 en gecontroleerd
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In de jaren 90 een auto (Opel Kadet) gekocht samen met een vriend. Naar het postkantoor gegaan en op mijn naam gezet. Ermee rondgereden met LSD op. Een tijdje 's nachts tripjes door heel Nederland gemaakt. Totdat de brief van de wegenbelasting op de mat viel en mijn vader het vreemd vond dat ie op mijn naam stond. Vreemder was het dat ik zelfs ook nog geen rijbewijs had. Tja... dat was niet heel slim toendertijd. Bij het postkantoor werd ook niet om een rijbewijs gevraagd, een paspoort tonen was genoeg.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
straatpiraat zei:
In het verleden wel eens richting een gram aan xtc pillen gebruikt, de normale weekendjes bleef het tot maximaal een halve gram.
En dan van alles een beetje erbij. Beetje ket, puntje pep, coke, 2cb'tje na en ondertussen stevig door blowen en drinken.
Grappige was dan wel dat ik altijd de minst brakke was de volgende dag. Van alles een beetje en het balanceert mekaar uit. Althans, dat dacht ik toen, als ik toen uberhaupt dacht.

Zo lang geleden is het nog niet eens maar ik ervaar nu wat ik mezelf heb aangedaan in die periode en... zoveel lijkt het me niet te boeien. Echt depressief ben ik de laatste tijd ook niet meer. Al mijn emoties zijn gewoon afgevlakt tot op het punt dat ik niet echt meer voel.
Het is een stuk rustiger nu in mijn leven en ik ben weer redelijk in staat mij rationeel te gedragen, maar toch mis ik soms die zware momenten, die emotionele periodieke openbaring van waar je in vredesnaam mee bezig bent, de halve paniekaanvallen waar ik chronisch mee rond liep.
Soms was dat prettiger dan dit.
Ik kan geen motivatie opbrengen om de meest simpele taken uit te voeren, ik loop eigenlijk nergens meer echt warm voor.
Toch zet ik door, in de hoop dat die gevoelens terug gaan keren.
Dat beetje hoop en een gigantische onverschilligheid houden mij op de been.
Verheugen op de kleine dingen, dat bakje koffie op werk en een lekker sjekkie in de pauze... helaas zijn ook deze dingen gewoon uitkijken naar een verandering in gemoedstoestand door bewustzijns beïnvloedende middelen, hoe mild dan ook.
Die doen nog iets voor mij.

I just want to feel again..
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik voel me natuurlijk wel is aangetrokken tot een ander, maar vlinders in je buik, dat rooskleurige gevoel die mensen omschrijven.. het is mij onbekend.
Omdat ik te druk was met mijn eigen gevoelens creëren, mijn eigen wereldje; fake as can be, maar waar ik wel iets van een geluk kon vinden. Die kortzichtige aanpak van mijn gevoelens kunstmatig tot stand laten komen met behulp van chemicaliën.

Ik hoop dat ik kan voelen, zelf kan voelen wat ik voel, niet voelen wat ik wil voelen door misbruik van middelen die mij ooit de magie gaven waar ik altijd naar verlangde, en nu net genoeg effect hebben dat ik in ieder geval 'iets' voel en de dag

Ik stop hier voor ik te.diep graaf. Dat is.onverstandig en overbodig. Ik ratel in een.uit leegte ontstaan vals gevoel van gevoel.
Dankjewel Hienkert, Dikke en Tinus.
"Wanneer je niks meer voelt en niet meer zeker weet wie bent en wie je ooit was, wil dat niet zeggen dat wij dat ook ervaren."
Daar waar ik onverwachts ruggen kreeg toegekeerd van mensen die ik anders had.ingeschat, mensen waar ik dacht op te kunnen vertrouwen, lieten jullie mij de andere kant zien. Het geduld dat jullie met mij hebben (gehad) en het niveau van betrokkenheid en belangstelling dat jullie hadden bij mijn situatie.. waarschijnlijk zullen jullie dit nooit lezen maar oneindig love naar jullie. Als het niet voor jullie was denk ik dat ik het hier al jaren terug voor gezien had gehouden.

Voor die mensen die mij in de steek hebben gelaten voel ik geen haat.
Maar jullie.. jullie die mij doelbewust verder naar beneden hebben getrapt toen ik op de bodem van de put zat, ik wens jullie een nare toekomst. Ik hoop dat als ik mijn leegte zonder drugs kan gaan vullen, jullie zelf mogen ervaren hoe dit is.
Als dit je bekend in de oren klinkt, check dan mijn vorige posts maar even. Als jij in een van bovenstaande categorien valt dan kan je makkelijk herleiden wie ik ben.
En J, deze is voor jou; je mag mij uitmaken voor wat je wil, maar leugens en roddels verspreiden over mij hou ik niet fan.
Dit heeft mij bijna mijn nieuwe baan gekost.
Gelukkig heb ik ook een breed netwerk van kennissen, maar dat heb je volgens mij al wel.gemerkt. En dat zal mogelijk in de toekomst nog wel aanhouden.

Het is makkelijk om mensen te laten geloven wat jij wil dat ze geloven. Jij had het voordeel dat ik drugs verslaafd was, en 'zo'n junkie is niet te vertrouwen'.

Onvoorbereid was ik niet, die kleine subtiele leugens, de leugens waarmee je overtuiging zonder feiten kon behalen met het juiste niveau van taalbeheersing leken je wel slim ja. Maar ik had altijd een alibi en keer na keer schoot je jezelf weer in je voet. Die eerste gevallen steen van jouw djenga toren is hieraan te verwijten. Die eerste steen is symbolisch voor je betrouwbaarheid, of moet.ik zeggen afwezigheid daarvan.

Maar mensen in jouw omgeving zijn niet achterlijk. Die kennen mij langer dan de poppenkast die jij hun voorlegde. De gevolgen van jouw trieste wanhopige poging mij verder naar de klote te werken presenteerde zich als obstakels die ik moest omzeilen.
En nu zie ik jou strijden met dezelfde obstakels.
'Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet' zei mijn vader altijd.
Die normen en waarden zijn een van de weinige dingen die ik als een dogma naleef.

Gelukkig ging die regel hier niet echt op.
Waar schijn en bedrog jou aanpak waren, heb ik mij beperkt tot de eindheffing van Ik probeer het leuk onder woorden te brengen maar een plezierige situatie is het niet.
Ik haal hier geen plezier uit, maar wel een soort gerechtigheid. Toen ik eenmaal wist waar.jij je zoal stiekem mee bezig houd is mijn laatste restantje empatisch vermogen omgeslagen in een opluchting, een gevoel van goedkeuring jou eens in mijn schoenen te laten staan. Dat je nood gedwongen niet in staat bent die schoenen uit te trekken maar, integendeel, heel gauw leert rennen is niet de rechtvaardigheid waar wij beiden in geloven.
Denk heel goed na over je volgende zet. Jij hebt van je leven een djenga toren gemaakt, vroeg of laat stort deze toch wel in, mijn hulp heb je.hier niet.bij nodig. Jij hebt dat spelletje zelf opgezet, ik heb aan een steen getrokken. We hebben volgens jouw regels gespeeld.
All is not lost.
All is not lost.
But everything comes at a cost.
I've paid the price, you; you don't even know how much you owe yet.

Oja, en houd je niet te lang bezig met het oprapen van je jenga blokjes. Zon toren stort.sneller in dan je denkt.
Klik om te vergroten...
Mocht het iemand interesseren; ik ben inmiddels een week clean.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."