#1
Super topic. Alles eens op een rijtje te zetten voor m'n eigen.
Ga hier alvast ééntje delen, de rest volgt misschien nog!
Een nachtje observatie spoeddienst
Drie jaar geleden zat ik in een serieuze snuif (coke) en zuipperiode.
Na alweer een lange dag werk (horeca) belandde ik middernacht op een homeparty met collega's.
Plateau met coke ging rond aan de lopende band, alcohol stroomde in overvloed men keelgat door.
Pots is het 8u 's morgens en besef ik dat ik juist nog de woonkamer deel met een random vrouw.
Iedereen was hun bed gaan opzoeken, alles was erdoor gesnoven, frigo's leeggedronken.
Maar toch goesting in 'meer'.
Ze bood speed aan. "Pff, oké dan maar." (had nog nooit speed gebruikt)
Paar lijnen verder besluit ik naar huis te gaan, moest die zelfde dag terug beginnen om 18.00
Je kan het al raden, niks geslapen en zelfs nog enkele lijnen coke gesnoven die ik thuis nog had liggen. Mega strak.
Gemakkelijk nog eens 15 pinten gedronken.
17:15 op de bus gestapt en begon me toen al slecht te voelen. Het was ook 33 graden die dag, snikheet.
De laatste paar honderd meter te voet via een druk plein werd ik para en voelde ik mij super bekeken.
Ik kwam aan de personeelsingang en daar stonden twee collega's te roken.
Waarop één van hen zegt: "Amai, jij hebt precies ook een stevig nachtje gehad."
FML ik begon heel door te slaan en te stressen, hart bonkte precies uit men lichaam.
Ik snelde naar de kleedkamer en daar in de spiegel zag ik mijn MEGA STRAK gezicht.
Meteen besloten zo niet onder de mensen te komen tijdens mijn shift, m'n manager gebeld en taxi in de straat genomen om zo snel mogelijk thuis te zijn.
In diezelfde taxirit begon ik helemaal door te slaan.
Ik dacht écht dat mijn hart het ging begeven. Was er van overtuigd dat ik dood ging.
Zeg ik tegen de chauffeur: "rij maar snel naar 't spoed i.p.v. m'n huis."
Aangekomen vertelde ik de waarheid, kreeg een spuit en voor ik het wist werd ik 's morgens wakker aan een monitor.
Nachtje observatie gehad, om dan uiteindelijk de ochtend nadien uit het ziekenhuis ontslaan te worden.
Had dus echt onverantwoord veel coke gesnoven en alcohol gedronken, en daarbovenop nog eens speed voor de eerste keer (en meteen redelijk wat).
Pff, wat een verhaal heb ik geschreven zeg.
Oh ja, mss nog kort één van men andere domme drugsdaden: de nacht doorsteken op 4-MMC als je de dag nadien moet werken.
ZOALS IK NU AAN HET DOEN BEN 😳
Ga hier alvast ééntje delen, de rest volgt misschien nog!
Een nachtje observatie spoeddienst
Drie jaar geleden zat ik in een serieuze snuif (coke) en zuipperiode.
Na alweer een lange dag werk (horeca) belandde ik middernacht op een homeparty met collega's.
Plateau met coke ging rond aan de lopende band, alcohol stroomde in overvloed men keelgat door.
Pots is het 8u 's morgens en besef ik dat ik juist nog de woonkamer deel met een random vrouw.
Iedereen was hun bed gaan opzoeken, alles was erdoor gesnoven, frigo's leeggedronken.
Maar toch goesting in 'meer'.
Ze bood speed aan. "Pff, oké dan maar." (had nog nooit speed gebruikt)
Paar lijnen verder besluit ik naar huis te gaan, moest die zelfde dag terug beginnen om 18.00
Je kan het al raden, niks geslapen en zelfs nog enkele lijnen coke gesnoven die ik thuis nog had liggen. Mega strak.
Gemakkelijk nog eens 15 pinten gedronken.
17:15 op de bus gestapt en begon me toen al slecht te voelen. Het was ook 33 graden die dag, snikheet.
De laatste paar honderd meter te voet via een druk plein werd ik para en voelde ik mij super bekeken.
Ik kwam aan de personeelsingang en daar stonden twee collega's te roken.
Waarop één van hen zegt: "Amai, jij hebt precies ook een stevig nachtje gehad."
FML ik begon heel door te slaan en te stressen, hart bonkte precies uit men lichaam.
Ik snelde naar de kleedkamer en daar in de spiegel zag ik mijn MEGA STRAK gezicht.
Meteen besloten zo niet onder de mensen te komen tijdens mijn shift, m'n manager gebeld en taxi in de straat genomen om zo snel mogelijk thuis te zijn.
In diezelfde taxirit begon ik helemaal door te slaan.
Ik dacht écht dat mijn hart het ging begeven. Was er van overtuigd dat ik dood ging.
Zeg ik tegen de chauffeur: "rij maar snel naar 't spoed i.p.v. m'n huis."
Aangekomen vertelde ik de waarheid, kreeg een spuit en voor ik het wist werd ik 's morgens wakker aan een monitor.
Nachtje observatie gehad, om dan uiteindelijk de ochtend nadien uit het ziekenhuis ontslaan te worden.
Had dus echt onverantwoord veel coke gesnoven en alcohol gedronken, en daarbovenop nog eens speed voor de eerste keer (en meteen redelijk wat).
Pff, wat een verhaal heb ik geschreven zeg.
Oh ja, mss nog kort één van men andere domme drugsdaden: de nacht doorsteken op 4-MMC als je de dag nadien moet werken.
ZOALS IK NU AAN HET DOEN BEN 😳