Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Amisulpride zei: Weet iemand of het net als in de VS gebruikelijk is dat heroine versneden wordt met fentanyl? Klik om te vergroten... Dat varieert. Net zoals in NL"
"Ik grijp wel wat vaker naar mijn LSD, maar daar blijft het dan ook bij. Ik ben gestopt met de uppers, ik kan er niet meer tegen. Benzo's alleen na de trip om te slapen. Wiet, zoveel ik maar kan😅"
"whitesugar zei: Ik gebruik sinds corona wel iets meer, maar dat kan ook komen omdat ik nu net een beetje in aanraking kom met drugs en aan het genieten ben. Maar ik hou het sowiezo alleen bij weekenden. En wat jullie ook zeiden over doorhalen op drank of drugs: ik doe dst zelf ook liever op drugs. Ben zelf veel scherper en met drank word ik vaag. Plus mijn katers zijn met drank veel erger dan met drugs. Klik om te vergroten... Ik drink helemaal niet meer, verschrikkelijk die katers🤭. Ik trek het niet en ik verander in een drankduivel😅. Als ik rum drink wordt ik letterlijk een piraat😂."
"whitesugar zei: Ik dronk vorig jaar best veel toen er net corona was. Vooral in de zomervakantie. Had toen een periode dat ik oplaatst wel 2 keer per week redelijk veel dronk, ben toen ook gaan minderen omdat ik dacht dit gaat de verkeerde kant op.. Maar ik drink nu ook bijna nooit meer veel en toen ik laatst een avond weer wat meer gedronken had had ik best een erge kater.. ik kies nu dus ook liever voor drugs dan drank. Klik om te vergroten... Ja, luister naar je lichaam zou ik zeggen, forceer niets! Die binge weekeinden zijn funest voor lichaam en geest, ik kan dat niet meer. Ik wil het ook niet meer. Ik sta liever fris op na wat psychedelica gebruikt te hebben. Dat is echt mijn ding nu. ❤️"
"Alcohol ook maar verbieden omdat er een groep mensen is die daar ook niet mee om kan gaan?"
"Rivalrie zei: Ik ken meer alcoholisten dan drugsverslaafden Klik om te vergroten... En het is net zo desastreus of nog erger."
"Rivalrie zei: Hele gezinnen gaan er aan kapot. Mijn ex schoonvader is er indirect aan overleden... Klik om te vergroten... En psychisch naar de knoppen."
"Addrera zei: Hi all! Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs. Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? Klik om te vergroten... Thuis op mijn trip kamer op bed. Altijd in me uppie. Alhoewel ik het bos ook fijn vindt. Vor sex heb ik geen drugs nodig alhoewel het met lsd goddelijk is. Met speed ook leuk."
"Addrera zei: Nu? 3mmc en wat keta mop Klik om te vergroten... Ik heb een verdomd goede batch 3-mmc moet ik melden."
"Amisulpride zei: Dinsdag ga ik 4 gram straat heroïne kopen en wil hier 1.5 maand mee doen. Heb al veel gebruikt tot op heden zonder lichamelijke verslaving en hoeveem dagen tussen gebruik kan ik dit voorkomen? Ik zat te denken hooguit elke 3de dag, alleen snuiven. Hoeveel g gebruiken jullie in een maand? Klik om te vergroten... 4 gram gaan op in 2 weken en dan ben je verslaafd, veel plezier😉👍 Je bent goed op weg naar een verslaving met je o-dsmt en hero."