Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonologie zei:
Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Klik om te vergroten...
Over het algemeen is het misschien niet dom, maar ik wil het liefst niks gebruiken op school. Dat is één van de weinige plekken waar ik echt niet onder invloed rond wil lopen. Ook geen wiet of Ritalin.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar. Het overgrote deel van de studenten gebruikt helemaal geen Ritalin. Dat zou ook best raar zijn. Het blijft een medicijn dat legaal alleen via doktersrecept te krijgen is, en het is niet zoiets als cafeΓ―ne of alcohol wat je gewoon in de supermarkt koopt. Ik denk dat de illegale markt voor Ritalin vrij klein is. Hoewel, degene die het niet via recept krijgen zouden het natuurlijk aan een klasgenoot kunnen vragen dus echt moeilijk zou het niet zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, ik heb in mijn studententijd nooit Ritalin gebruikt en heb nog nooit iemand erover gehoord ook. Het zal best wel gebeuren maar zo drastisch veel zal het ook niet zijn.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Nou, ik heb in mijn studententijd nooit Ritalin gebruikt en heb nog nooit iemand erover gehoord ook. Het zal best wel gebeuren maar zo drastisch veel zal het ook niet zijn.
Klik om te vergroten...
Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.
Bij ons werd er geen ritalin gebruikt maar speed en xtc's. Lol die vrouwen deden speed op een joint.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.
Bij ons werd er geen ritalin gebruikt maar speed en xtc's. Lol die vrouwen deden speed op een joint.
Klik om te vergroten...
Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
lise zei:
Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.
Klik om te vergroten...
Ik kwam soms high van de benzo's en de xtc's die ik had geslikt op feesten en thuis gebruik.
Lol, op school zeggen ze dan van, je hebt toch wel een joint gerookt? Ik rook niet lol.
Ik was patat high van de xtc van de dag voordien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Wel eens op een weekend +-10 pillen gehad :fearscream:... Barre tijdens waren dat.. Hoe wijs ik ook in 95% van de gevallen ik met drug omging, had ook ik dit soort achterlijke uitschieters :flushed:.. Best wel stom eigenlijk maar je weet hoe het gaat he.. jong en...
Klik om te vergroten...

Zo gaat het leven.
- Je bent jong en je wilt wat.
- Je bent wild en je jongt wat.

🀣
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
toen ik thuis kwam van de xtc’ derest is zwart’ maar de volgende ochtend was me pa heel boos.
ik had blijkbaar allemaal dingen verandert beneden.
schoenen op de kast
alle fotos omgedraait
een boedah beeldje onthoofd
1stoel op het fornuis
en de zeep van badkamer in de woonkamer gedaan

of die avonden dat we met zn 3h 6 lachgas tanks oplurkte, gelukkig dat niet meer
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Robordamxsnelle zei:
Hellootjes


ben op zoek naar serieuze gebruikers die op zoek zijn naar top kwaliteit voor een goede prijs.
LET OP OMGEVING ROTTERDAM, DENHAAG, ALPHEN AD RIJN , GOUDA EN OMSTREKEN

Testen vooraf spreekt voorzich 😏😏

Coke onversneden
1 gr = €50
5 gr = €45 Per gr
10 gr = € 40 per gr
50gr+ = bespreekbaar

Versneden coke is er ook alleen op aanvraag van de klant!

Crack (uitgekookt coke voor rook)
Minimale afname €20

Bij mij

#100% Kwaliteit.


#Snelle service.

Wicker me - roboxrdamxtop
Robo
Klik om te vergroten...
Tot ziens! Jij krijgt een ban
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De manier waarop πŸ˜‚
Oversneden ! Maar versneden is er ook.





🀣🀣🀣🀣🀣
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
twee dagen A-php snuiven en roken en dan het pijpje kwijtraken in de woonkamer van mijn schoonmoeder
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
twee dagen A-php roken en dan het pijpje kwijtraken in de woonkamer van mijn schoonmoeder
Klik om te vergroten...

Een beetje in dezelfde categorie: ooit per ongeluk een flesje GHB in de koelkast laten staan terwijl mijn schoonbroer op bezoek was waartegen ik, zoals ik tegen iedereen doe, had gezegd β€˜doe alsof je thuis bent', hij ging dus vrolijk drinken uit de koelkast pakken, alleen is hij politie-agent. πŸ˜‚

(Hij weet wel dat ik af en toe drugs gebruik though, maar ik weet ook hoe anti-GHB hij is lol. Anyway, tot op heden ben ik nog niet gearresteerd dus dat scheelt weer. πŸ™ƒ)
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ah dit topic kende ik nog niet, hier heb ik wel een aantal mooie voor:

- Compleet roekeloos met MDMA omgaan, de eerste keer ruim 500mg wat allemaal in een keer inkickte, compleet psychotisch al mn gedachten luid uit liggen brabbelen zonder er bewust van te zijn dat ik aan het praten was, diep overtuigende levensechte hallucinaties of een soort dagdromen. Gelukkig heb ik na 2 keer MDMA op dit soort dosissen gebruiken beseft hoe dom het was en het 16 maanden niet meer aangeraakt :)
- Roekeloos hoge dosissen LSD nemen, buiten, onervaren en met de verkeerde mensen. Zo kom je dus in het ziekenhuis terecht met een compleet psychotische vriend aan de combinatie van LSD met wiet.
- Salvia roken op de comedown van een 2C-B trip met een enorme hoeveelheid wiet in mn systeem. "Het is maar 10x extract" leidde al snel tot de enige keer dat ik compleet de realiteit ben kwijtgeraakt en in paniek ben geraakt op drugs.

En dan nog een ongelofelijk dom moment wat extreem goed heeft uitgepakt: voor mn eerste keer 2C-B 20mg oraal nemen en 25mg hierbij snuiven, omgerekend in potentie komt dit uit op iets van 80-100mg oraal. Tja.... uiteindelijk een van de beste trips van mn leven geweest.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
AnoNexus zei:
eerste keer ruim 500mg wat allemaal in een keer inkickte
Klik om te vergroten...
Hoe was de come up met deze dosering? Mijn hoogste dosering was een pil van 240 mg en ik herinner me nog hoe vreselijk dat moment was toen hij inkickte. Na een halfuur ben ik zo ontzettend ziek, duizelig en totaal verward en van de wereld geweest dat ik dit soort fratsen niet meer uithaal. Uiteindelijk na een kwartier ging het weer en voelde ik me super. Maar dat inkick moment, wat was dat kut zeg. Kan me niet voorstellen hoe het is om 500 mg in één keer te nemen. Krijg echt rillingen als ik eraan denk.

OT: Alcohol en koken gaan niet samen. Dat heb ik een aantal keren pijnlijk meegemaakt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
In een duister verleden πŸ™„, had mijn ex ong 200 planten op bovenverdieping.
Ik moest de grote ton bijvullen met water.
Had de tuinslang erin gelegd, en ging ondertussen eten maken voor mijn kids(destijds 4 & 6).
Heeeeel die klote ton vergeten...
Op eens druppelde er water door plafon..

Kids na eten terug na school gebracht.
Daar zeiden mijn kids tegen juf :

"Het regende zo hard dat het bij ons in woonkamer drupte"

Je zag de juf na buiten kijken en denken.. πŸ€”πŸ˜¬πŸ™ˆ
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
In een duister verleden πŸ™„, had mijn ex ong 200 planten op bovenverdieping.
Ik moest de grote ton bijvullen met water.
Had de tuinslang erin gelegd, en ging ondertussen eten maken voor mijn kids(destijds 4 & 6).
Heeeeel die klote ton vergeten...
Op eens druppelde er water door plafon..

Kids na eten terug na school gebracht.
Daar zeiden mijn kids tegen juf :

"Het regende zo hard dat het bij ons in woonkamer drupte"

Je zag de juf na buiten kijken en denken.. πŸ€”πŸ˜¬πŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Dit is de eerste en laatste keer dat ik wssn een vooroordeel heb over u. Kinderen en 200 !! Weed planten in 1 huis? Wow.

* sorry.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij een ander in de auto stappen.Tja was dezelfde kleur als van ons...zat alleen een andere man in
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry @Syl ,
Ik moet mijn mening voor mij houden. Excuses.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik wssn een vooroordeel heb over u. Kinderen en 200 !! Weed planten in 1 huis? Wow.

* sorry.
Klik om te vergroten...

Ik praat het ten eerste niet goed ben het ook helemaal met je eens.
Er staat ook niet voor niks in een duister verleden.
Mijn ex hield zich bezig in dat wereldje en zijn wil was wet.
Mijn leven bestond destijds uit :huisuitzettingen, faillissementen, dreigende mensen aan deur die hij had opgelicht, politie gezeik, arrestaties enz enz.
Ik was niet sterk genoeg om tegen zon narcistische, geweldadige partner in te gaan.
Hij had overal zijn mannetjes dus electra enz werd door o.a iemand van Nuon aangesloten.

Ben nu 5 jaar weg bij mijn ex en heb geen gezeik of shit meer.
Toen ik in mijn huidige woning kwam, wou een of andere gast mijn schuur volzetten met planten.
Onder het mom dan heb jij het ook wat ruimer...
No way ik wil rust voor mijn kind en mezelf.

Ik heb mijn boel op orde en rust!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Sorry @Syl ,
Ik moet mijn mening voor mij houden. Excuses.
Klik om te vergroten...
Nee hoor geem sorry..
Ik zet het erneer en je hebt volkomen gelijk met je reactie!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."