Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pfoe, ga ik dit echt delen.. Laten we vooropstellen dat ik hier heel veel van geleerd heb en dit nooit meer ga doen. Ondanks dat er niks mis is gegaan, domste actie ooit.

Vorig zomer
21:00 paar lijnen pep

22:00 24 mg 2cb naar binnen gewerkt

23:30 2cb werkt nog niet zoals ik wil. Gooi een halve pil xtc naar binnen en een lijn keta

01:00 nog een halve pil xtc naar binnen. Zit op 200 mg nu

03:00 nog een paar lijnen keta en een bommetje mdma. Vanaf dat moment weet ik niet meer wat er in m’n lichaam zit

04:30 nog halve pil 2cb om te kijken of het nu wel werkt

Tja en toen moesten we nog naar huis fietsen, 8 kilometer.
Fietste niet alleen maar laten we zeggen dat ik de realiteit goed kwijt was.
Heb alles uitgezeten op het balkon met onnozel veel lachgas ballonnen.

Ja nee, dit doe ik nooit meer. Boven boven wonder heb ik me geen enkel moment slecht of ziek gevoeld. Laten we maar niet praten over de werk daarna

Verder ging ik elke zaterdag aan de speed, elke week dan ook 1 a 2 dagen wakker blijven
Te vaak xtc gedaan, soms wel 2x in de maand.
K-hole was ook grote fout, vooral icm xtc
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Impulsief DMT gerookt :grimacing:
Klik om te vergroten...
Haha, dit heb ik ook nog gedaan. Na een feest nog wel, nog spacend van de 2c-i en waarschijnlijk een goede hoeveelheid bier.

Begint wel een lange lijst te worden zo!
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Op sommige avonden - in mijn eentje - 1,5g coke wegwerken.

GHB verslaafd geweest voor meerdere periodes van 5-11 dagen rond de klok. Soms wel 10ml per keer om te kunnen slapen.

Aantal weken dagelijks grote hoeveelheden phenibut. Tot wel 8 gram per dag.

Combineren van 180mg 6apb en 1,5 XTC pil + heel de nacht door GHB.

Meerdere malen 4FA gecombineerd met XTC en uiteraard hele dag/nacht door GHB.

Binnen 48 uur non stop 2 gram 4MMC weggewerkt. Met GHB erbij natuurlijk.

—

Heel veel domme dingen gedaan..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Domme drugs acties, wel, niet perse 'dom'.... afijn, ja achteraf wel XD

-verslaafd raken aan speed. 2013 tot 2015
-verslaafd raken aan speed. 2018/2019
-verslaafd raken aan 3mmc. 2019
-verslaafd raken aan 3mmc. 2020
-meerdere keren binge sessie van 2 a 3 weken op speed of 3mmc
lol, verder heb ik geen problemen met uppers hoor :sweatsmile::tongueclosed:
-In een pretpark onder invloed van 1p-LSD ( 6 uur na inname van de 1p-lsd) een paar jointjes roken. Paranoia kreeg een nieuwe betekenis
-3meo-pcp samen met een heleboel 5meo-dmt en etizolam. Meest bizarre trip ooit, waar ik bijna niks meer van weet. Duurde iets van 4 of 5 dagen voordat ik m'n huis weer uit durfde. Brrr krijg weer rillingen als ik daar aan terug denk. Toch wel voor herhaling vatbaar, maar dan minder 5meo-dmt :nomouth: Het domme ervan was dat ik niet kon stoppen met 5meo-dmt hits te nemen.
-Meerdere weken dagelijks 3mmc en etizolam gebruiken. Is ondertussen weer een x aantal maanden geleden. Het domme ervan was, dat ik dacht, zodra ik stop met 3mmc kan ik ook gelijk stoppen met etizolam. Abuis, ben nog bezig met afbouwen van de etizolam.

Wat ik er verder nog over kwijt wil. Verslaafd raken aan speed/3mmc vind ik niet echt dom ofzo. Zoizo verslaafd raken aan iets. Achteraf is het zo makkelijk praten :relieved: :kissingclosed::tulip:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 dozen paddo's (4porties) binnen gewerkt tijdens een grenscontrole van nl naar be.

Op de speed met de motor gaan rijden (eens en nooit meer)
Veel stoned met de auto gereden (ook nooit meer! )

Aan benzo's begonnen.

Weken en jaren Speedbinge.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Domme drugsdaad van een vriend. Hoorde midden in de nacht, zal een uurtje of 2 geweest zijn (moest volgende dag werken) een beetje gestommel waar ik wakker van werd. Paar minuten later geklop op m'n deur (ik woon met huisgenoten). Beetje chagrijnig doe ik open. Staat daar een huisgenoot, duidelijk half aangeschoten te gebaren dat ik naar beneden moet komen omdat zijn beste vriend niet meer beweegt.

Dus ik kleed me aan, en kom in de woonkamer. En wij hebben zo'n soort trap naar beneden die nogal stijl is (idee voor whipe-out. Hier kom je niet overheen als je iets op hebt. Je moet eigenlijk eerst een soort rock climbing doen met pikhouwelen voor je er uiteindelijk bent.) Ligt de beste vriend van mijn huisgenoot te slapen onderaan de trap. En het was vrij publiekelijk want hij was letterlijk "met de deur in huis gevallen". De hele uitgaansstad kon die dag genieten van zijn reet.

En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat hij heeft gebruikt. Ik heb hem met vier man naar binnen moet "hijsen" want het was zo'n fitness guru, boom van een vent, alsof je een blok beton naar boven hijst. En hij reageerde nergens op. Hij was gewoon in slaap. niks maakte hem wakker, geen prikkels, niets. Alsof hij in een k-hole zat. Daar dacht ik eerst aan, een k-hole. Ik heb veel mensen meegemaakt op alcohol maar zo erg als deze gast. Ik heb hem meerdere keren echt op volle kracht gebitchslapped in z'n gezicht. D'r gebeurde niks.

Uiteindelijk, stabiele zijliging, in de gaten gehouden, ging allemaal helemaal goed met hem. Ik was redelijk annoyed want ik had plafonddienst én ik moest werken. Maar hij was oké, daar ging het om.

En nog steeds weet ik niet wat deze vuile rat heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...
Sorry, ik wist niet dat een kwartier zoveel zou uitmaken...
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia zei:
Nog nooit iemand over gehoord, eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...

www.rtlnieuws.nl

Medicijn modafinil in opkomst als pepmiddel

Er is een nieuw medicijn in opkomst als smartdrug: modafinil. Het is eigenlijk bedoeld voor patiënten met narcolepsie, een slaapziekte. Maar het wordt – net als ritalin – illegaal gebruikt als pepmiddel, door studenten bijvoorbeeld. Het RIVM maakt zich zorgen en wil onderzoek doen naar illegaal...
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl

Maar ik heb mijn oud-medestudenten overigens nog nooit gehoord over ritalin of modafinil. Mijn gevoel zegt dat de ‘populariteit’ vooral gecreëerd wordt door de media.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Er is best veel media aandacht voor geweest afgelopen jaren hoor:)
Klik om te vergroten...

Ik heb er nog nooit ergens over deze kwestie iets gehoord.
Tot nu aan toe.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Ik heb er nog nooit ergens over deze kwestie iets gehoord.
Tot nu aan toe.
Klik om te vergroten...

LMGTFY - Let Me Google That For You

For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
lmgtfy.com lmgtfy.com
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe de mijne (ja meerdere..) in etappes want ben nu te moe en ongefucust om een ellenlang bericht te typen.

Een keer, lang geleden toen ik nog jong wild en dom was (naja haha was gewoon al in de 30 :grimacing: ) een keer zomaar een kwart xtc pil genomen van een voor mij vreemde.

Ik was in Amsterdam aan het stappen met een paar vrienden en zaten allemaal aan de alcohol. Behoorlijk wat alcohol. Toen dronk ik nog. En ineens komt 1 van mijn vrienden (goede vriend) naar me toe met een halve xtc pil in zijn hand. Had ie van “ja die ene kennis van toen” gekregen en bood mij een kwart aan en hij dan de andere kwart.
Gewoon gedaan... Echt zo dom! Gelukkig merkte ik helemaal 0,0 van die pil en die vriend ook niet. Als ik geen drank op had gehad had ik het NOOIT gedaan. Drank zorgt er voor dat je domme dingen doet.
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmm, ik mag van mezelf zeggen dat ik een bewuste gebruiker ben en eigenlijk niet echt veel domme drugsdaden heb, los van het feit dat ik van m'n 16e tot 20e als een debiel gedronken heb, meerdere dagen per week en zelfs een periode heb gehad dat ik me niet eens kon herinneren wanneer ik voor het laatst een dag niet gedronken had.

Daarna is mijn domste drugs moment denk ik toen ik op de wc in de 013, Tilburg belachelijk sterke ketamine had gekocht en besloot om na 2 puntjes nog even een flinke punt te nemen om vervolgens een ijsje te kopen. Eenmaal bij het afrekenen leek het net alsof iemand anders mijn portemonnee vast had en wanneer ik hem terug wilde pakken, leek het alsof dat niet mijn handen waren. Lekker handig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ooit een keer toen ik een XTC pil had gebruikt tijdens een festival (en ik ga vrijwel nooit naar festivals) mijn hele gezicht ondergekotst inclusief mensen achter mij toen ik naar de WC wilde gaan.

Ik had in de trein voor het festival de pil genomen. Ongetest, maar blijkbaar 180 milligram. Ik heb veel ervaring MDMA en dit zou voor mij zeker niet de eerste keer zijn. Maar blijkbaar zat er iets in mijn maag wat het er niet helemaal mee eens was. Ik had geen rare dingen gegeten maar er zat iets mijn mijn maag dat zei "dit moet eruit". Ik voelde me misselijk. Eenmaal op het festival begon de pil langzaamaan in te slaan. Ik zat in die klamme handjes, wazig gevoel en opborrelende eurofie fase. Ik moest naar de WC dus ik denk snel even een plasje doen voor hij inslaat. Maar er stond zo'n grote rij dat ik een beetje in paniek raakte. Mijn darmen begonnen opeens heel raar te doen en ik voelde me zo misselijk en ziek dat ik het gevoel had te moeten overgeven. Maar het festival was ZO druk ik kon nergens heen. En de rij was zo lang ik kon niet zo lang wachten.

Uiteindelijk uit blinde paniek mijn handen voor mijn gezicht gehouden en toen kwam de straal... Één grote straal kots volledig in mijn gezicht over mijn hele kleren en ook inclusief de mensen achter en naast mij. Het was alsof ik in in een film zat. Het stonk verschrikkelijk. Ik ben uiteindelijk naar buiten gestrompeld met mijn staart tussen mijn benen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
psycel zei:
Hmmm, ik mag van mezelf zeggen dat ik een bewuste gebruiker ben en eigenlijk niet echt veel domme drugsdaden heb, los van het feit dat ik van m'n 16e tot 20e als een debiel gedronken heb, meerdere dagen per week en zelfs een periode heb gehad dat ik me niet eens kon herinneren wanneer ik voor het laatst een dag niet gedronken had.

Daarna is mijn domste drugs moment denk ik toen ik op de wc in de 013, Tilburg belachelijk sterke ketamine had gekocht en besloot om na 2 puntjes nog even een flinke punt te nemen om vervolgens een ijsje te kopen. Eenmaal bij het afrekenen leek het net alsof iemand anders mijn portemonnee vast had en wanneer ik hem terug wilde pakken, leek het alsof dat niet mijn handen waren. Lekker handig.
Klik om te vergroten...
Zo ga ik altijd met ketamine om, is dat dom?
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Iets teveel MDMA op een avond.
- 2 dagen achter elkaar klussen en vervolgens een space avond, op een gegeven moment trekt je lichaam het gewoon niet meer.
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet dom, als in slecht voor je maar wel gewoon dom:
Vrijdag na werk in de auto gestapt om met 4 vrienden aan de truffels te gaan in de Ardennen, Bij accommodatie aangekomen, auto snel geparkeerd, truffels genomen en daarna lekker rondgedwaald door de bossen en magische plekken. Midden in de nacht terug bij de accommodatie. Lopen we al trippend ons appartement in. Blijkt dat we een slaapzaal hebben geboekt. Met daarin 12 andere mensen waaronder een gezin en een senioren wandelclub. Iedereen wakker daar natuurlijk en meest ongemakkelijke situatie ooit.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kipcorn zei:
Niet dom, als in slecht voor je maar wel gewoon dom:
Vrijdag na werk in de auto gestapt om met 4 vrienden aan de truffels te gaan in de Ardennen, Bij accommodatie aangekomen, auto snel geparkeerd, truffels genomen en daarna lekker rondgedwaald door de bossen en magische plekken. Midden in de nacht terug bij de accommodatie. Lopen we al trippend ons appartement in. Blijkt dat we een slaapzaal hebben geboekt. Met daarin 12 andere mensen waaronder een gezin en een senioren wandelclub. Iedereen wakker daar natuurlijk en meest ongemakkelijke situatie ooit.
Klik om te vergroten...

Ik ga stuk.. 🤣🤣🤣🤣🤣
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Autorijden onder invloed van wiet en benzo’s
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kipcorn zei:
Niet dom, als in slecht voor je maar wel gewoon dom:
Vrijdag na werk in de auto gestapt om met 4 vrienden aan de truffels te gaan in de Ardennen, Bij accommodatie aangekomen, auto snel geparkeerd, truffels genomen en daarna lekker rondgedwaald door de bossen en magische plekken. Midden in de nacht terug bij de accommodatie. Lopen we al trippend ons appartement in. Blijkt dat we een slaapzaal hebben geboekt. Met daarin 12 andere mensen waaronder een gezin en een senioren wandelclub. Iedereen wakker daar natuurlijk en meest ongemakkelijke situatie ooit.
Klik om te vergroten...

Maar goed dat ik niet mee was...
Bij thuis komst trek ik altijd gelijk me kleding uit om iets gemakkelijks aan te trekken. 🤣🤣🤣
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heftig @Ganggang💯 ! Dus je hebt 5 jaar lang ieder weekend deze drugs gedaan als ik het goed begrijp?
Ik heb in een andere post van jou gelezen dat je nog steeds last van hppd hebt? Hoe uit zich dat bij jou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."