#1
Pfoe, ga ik dit echt delen.. Laten we vooropstellen dat ik hier heel veel van geleerd heb en dit nooit meer ga doen. Ondanks dat er niks mis is gegaan, domste actie ooit.
Vorig zomer
21:00 paar lijnen pep
22:00 24 mg 2cb naar binnen gewerkt
23:30 2cb werkt nog niet zoals ik wil. Gooi een halve pil xtc naar binnen en een lijn keta
01:00 nog een halve pil xtc naar binnen. Zit op 200 mg nu
03:00 nog een paar lijnen keta en een bommetje mdma. Vanaf dat moment weet ik niet meer wat er in m’n lichaam zit
04:30 nog halve pil 2cb om te kijken of het nu wel werkt
Tja en toen moesten we nog naar huis fietsen, 8 kilometer.
Fietste niet alleen maar laten we zeggen dat ik de realiteit goed kwijt was.
Heb alles uitgezeten op het balkon met onnozel veel lachgas ballonnen.
Ja nee, dit doe ik nooit meer. Boven boven wonder heb ik me geen enkel moment slecht of ziek gevoeld. Laten we maar niet praten over de werk daarna
Verder ging ik elke zaterdag aan de speed, elke week dan ook 1 a 2 dagen wakker blijven
Te vaak xtc gedaan, soms wel 2x in de maand.
K-hole was ook grote fout, vooral icm xtc
Vorig zomer
21:00 paar lijnen pep
22:00 24 mg 2cb naar binnen gewerkt
23:30 2cb werkt nog niet zoals ik wil. Gooi een halve pil xtc naar binnen en een lijn keta
01:00 nog een halve pil xtc naar binnen. Zit op 200 mg nu
03:00 nog een paar lijnen keta en een bommetje mdma. Vanaf dat moment weet ik niet meer wat er in m’n lichaam zit
04:30 nog halve pil 2cb om te kijken of het nu wel werkt
Tja en toen moesten we nog naar huis fietsen, 8 kilometer.
Fietste niet alleen maar laten we zeggen dat ik de realiteit goed kwijt was.
Heb alles uitgezeten op het balkon met onnozel veel lachgas ballonnen.
Ja nee, dit doe ik nooit meer. Boven boven wonder heb ik me geen enkel moment slecht of ziek gevoeld. Laten we maar niet praten over de werk daarna
Verder ging ik elke zaterdag aan de speed, elke week dan ook 1 a 2 dagen wakker blijven
Te vaak xtc gedaan, soms wel 2x in de maand.
K-hole was ook grote fout, vooral icm xtc