Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaa, duidelijk."
"Leuk onderwerp, ik gebruik zelf ook bijna wekelijks coke. Laatst had ik een huisfeestje tot diep in de nacht 2 van me vrienden gebruikten samen met mij het hele feest door grammen coke en 1 vriend dronk alleen. Ik had op het einde van de avond het idee dat hij het nog veel gezelliger had gehad dan wij of in ieder geval net zo gezellig. Waarom snuiven wij dan? Desalniettemin zal ik de volgende gelegenheid weer gebruiken omdat ik er toch weer zin in krijg, vreemd spul die witte poeder."
"Bedankt voor de reacties. Ik ben naar Reefer en naar Boerenjongens gegaan. En inderdaad boerenjongens is een hele Chille shop waar je ook relaxed kan zitten."
"Het zou vast ergens al beschreven zijn maar kon het zo gauw niet vinden. Ik wil morgen voor het eerst een bommetje speed nemen. Hoe doe ik dit het beste? Goed drogen en dan in een fluwtje? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of die anders zijn dan het snuiven?"
"Flower123 zei: Dit is zo verhelderend. Echt precies wat ik altijd heel erg merk. Moet mezelf regelmatig even 'wakker' schudden ofzo, een poging om weer bewust te worden van het nu, van de realiteit. Je bent wel wakker, en helder, maar bewust ben je dan niet meer. Zo'n gek gevoel is dat. Aan het begin steeds meer speed nemen, maar dat werkt ook maar tot een bepaalde hoogte. Daarna wordt ik er alleen maar vager en dommer van, haha. Nadenken wordt dan steeds moeilijker, is mijn ervaring iig. @bensosa heb je nog bijgenomen of ben je inmiddels weer nuchter? Klik om te vergroten... Paar puntjes genomen vanmiddag. Maar het is een helder verhaal ja, top!"
"inner_search zei: Lucky you , ik kom nuchter zelfs niet in slaap.. Ben echt jaloers op mensen die hun bed nog maar zien en al in slaap vallen. Klik om te vergroten... Mm ja snap ik, ik heb nooit aan benzos of wat dan ook gezeten. Merk alleen verschil als ik smoke of niet smoke maar slapen lukt altijd wel"
"@Ganggang💯 @MDMAZING @Natozlato mission accomplished, vraag me niet hoe maar het is gewoon gelukt, hoofd rustig houden en een geile vriendin en dan lukt het wel😆😆"
"Ik zit dit echt met verbazing te lezen. Niet om stoer te doen maar ik (en vrienden) gebruiken wel is 3mmc van plus minus 8 uur savonds tot 6 uur snachts en hebben het geweldig naar onze zin. Veel bier erbij en gamen en gezelligheid. Die negatieve effecten heb ik niet ervaren en ook nauwelijks een kater de volgende dag. Misschien dat er verschil zit in verschillende batches?"
"Ik zat met precies dezelfde vragen als jou en heb toen wat oxazepam en alprazolam weten te bemachtigen. Ik moet zeggen die alprazolam in combinatie met wiet en een paar biertjes was echt heerlijk. Ging zo lekker, normaal kan ik door het smoken wel is gaan malen in me hoofd maar nu zo relaxt!"
"Hallo, ik ben van plan om 4 amnezia haze autoflouwers neer te gaan zetten. 2 in een pot en misschien de andere 2 bij een bos naast me huis waar ze goed in de zon staan, is dat een goed idee? Heeft iemand ervaring met deze plant en wanneer zal ik ze neerzetten? Alvast bedankt, Bensosa"