Ik vind het absoluut ook kwalijk, ik dacht dat dit wel duidelijk was.
Het is eveneens duidelijk dat hij door zijn verslaving verschrikkelijk instabiel is en dat is te zien aan zijn uitingen op het forum. Dit praat zijn echt kwalijke gedrag nooit goed, maar om er nou bij hem in te wrijven dat het allemaal zijn schuld is lijkt me niet bevorderlijk voor de situatie 😕
☝🏻 Precies.
Ik deed het bewust en sta erachter. Ik zie het als een spiegel voorhouden met de keiharde waarheid. Dit zal ik nooit doen als mensen ermee worstelen. Ja hij riep weleens om hulp. Maar dat staat in het niets in het opscheppen over gebruik, een dagboek willen bijhouden maar op niemand reageren, alsnog geen poging tot stopen heeft gedaan (ja door de wc spoelen en niet veel later dat hij iets anders gebruikt, tips vragen voor meer gebruik.
.
Ik kan verslavingsgedrsg nu wel goed voorspellen. Maar dat komt niet overeen met benzy..ga geen doktertje spelen of speculeren waarom hij hier zo is
Ik heb ook absoluut niets tegen hem. Maar ben wel eerlijk tegen zijn manier van gebruiken . En hoe hij n zijn topic is geweest ..
Meningen heb ik. Een oordeel over Benzzzy als persoon niet.
.-wat me wel stoort is dat TO helemaal geen advies vroeg over gebruik . Benzzyy leest niet. Geeft geen advies. Verdedigt zich door te zeggen. Slechts te antwoorden maar TO vroeg dat niet eens. Pure drugspromotie hij iemand met hoger risicogehalte.
TO zag eindelijk in dat hero 1 x als soort overwinning geen goed idee was godzijdank.
En toen kwam Bennnzy.
Zonder bennzzy was TO van de hero afgeblevdn.ten niet door het toe te dienen maar door te idealiseren
.waarom ik mij er dan zo over opwind.?:
Bennzzy werk aan jezelf en blijf reageren met respect en advies obv harm reduction.
. Ik heb postings van je gelezen dat je zo klaar was met gebruik wanhoop tot suïcidegevoel aan toe...ik en misschien anderen ook denk dat je in deze periode niet naar anderen leden moet posten hoe lekker drugs is.en welke.opties er zijn als er niet specifiek naar gevraagd word. Het is niet op de man af. Maar niet voor niets zijn de mensen die goed helpen. Profs, exverslaafden. Of recreatief gebruikt maar met nuchter en functionernd.een verslaafde kan pas een ander helpen als die zichzelf geholpen heeft. Bovendien gebruik je veel door elkaar heen. De hero kan ook lekkerder zijn door een combi
dat soort postings (meestal ) omgevraagde adviezen zonder in te lezen, te onderbouwen of risico's.uitleggen kunnen hele levens overhoop halen.
Maar het gevolg.nu en wat nog kan komen...Dat vind ik laat ik het netjes zeggen..bijzonder onverstandig en risicovol
Ik wou dat er scherper beleid op Df was. Vragen over gebruik +antwoord..top!
eervaringen delen passend in het topic of als triprapport. Top!
Maar iemand met een stoornis wat heel moeilijk samengaat met drugs, weinig ervaring, verkeerde redenen. Gewoon hoppakkee..zonder te lezen ongevraagd het gebruik idealiseren en TO is over de brug.TO schrijft het zelf..in.de trant van dat TO dat effect van benzy ook wil.voelen.
Extra gevaarlijk.want dit is geen realistisch beeld bij de 1e keer
benzzy ik heb een rotgevoel over deze posting naar jou, maar ik doe het niet om je te blackmailen.ik hen hierboven de feitelijke onderbouwing gezet om je echt te vragen..stop met anderen de verkeerde kant op te duwen . Reageer dan niet. Ik wens je het beste.maar dat wens ik TO en andere leden ook. Ik hoop dat je niet wil dat twijfelde mensen aan de heroïne gaan..dus stuur een ander niet het pad op wat kan eindigen in een hel.
Hier laat ik het bij . Weer ontopic
Toevoeging ps dit keer geen puntjes olé maar veel spelfouten. Excuus als het moeilijker leest mijn fijne motoriek is de ene dag beter dan de ander