Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pjotr777 zei: Ga mee met @Chr0nic dat je psychedelica niet moet mengen met de meeste drugs. Hooguit met cannabis als je dat kunt handelen want het kan de trip nogal eens versterken. Mdma gaat ook wel. Ghb en alcohol zijn “fun drugs” maar icm psychedelica kan nogal eens vreemd uitpakken. Klik om te vergroten... Psychedelica op of na de piek van een serotonerg middel zoals MDMA kan heel mooi zijn. Zelf toevallig gisteren een combi 5-MAPB en AL-LAD gedaan, een soort hippyflip maar dan met RC alternatieven. Was heerlijk, maar miste totaal de visuals/hallucinant effect van de AL-LAD. Heb er nota bene nog een dikke joint (sativa) bij gerookt. Overall feeling wel helemaal fantastisch, dikke golven euforie e.d."
"Dopemonster zei: Enige wat je bij psychedelica zou moeten willen mixen naar mijn mening is wiet maar zeker geen gaba middelen, remmen de trip alleen maar af! Klik om te vergroten... GHB, Phenibut etc. dempen het trippy effect van psychedelica?"
"Dopemonster zei: Jaa die dempen alle hersenactiviteit Klik om te vergroten... Ah, klinkt dan i.d.d. logisch. Ik gooi wel eens Phenibut in de mix maar als ik nadruk wil hebben op trippyness kan ik dat beter niet doen dus.... Heb 1x op Phenibut en 2C-C wel alsnog leuke visuals gehad e.d. , trouwens, maar zal de vergelijking eens maken zonder."
"- 6-APB, 5-APB, 5-MAPB - Wiet - DCK - 2C-C, 2C-B-Fly, BOH-2C-B - 4-HO-Mipt - 3-FEA, 4-FMA - 3-MMC - AL-LAD - Kratom - Kanna"
"1) MDMA/XTC 2) Wiet 3) 3-FEA / 5-MAPB (lijkt vreemd maar een wat hogere dosis 3-FEA komt voor mij heel dicht in de buurt van 5-MAPB / MDMA...) 4) 4-HO-MET / 5-MeO-Mipt etc. 5) Combo's (omdat het zo dicht bij MDMA komt) bijv. 5-MAPB/4-FMA/4-HO-MET (niet te vaak en niet te veel hoor!) 6) alles i.c.m. wiet Dus serotonerg (ja ja pauze) en trippy"
"5-ReMI-DMT zei: Wow ziek! Dat heb ik logisch gezien nog nooit ervaren met mijn dosissen 🤣 Überhaupt heel weinig visuele effecten op 7,5mg. Voornamelijk de aanwezige fysieke en mentale stimulatie nemen de overhand, met een heel licht trippy effect, dat mijn zicht een klein beetje golft bijvoorbeeld. Afgezien van dat ik het experimenteren leuk vind, zijn zulke ‘out of this world’ ervaringen zijn eigenlijk wel waar ik voor doe! Eventjes ergens anders zijn 😋 Klik om te vergroten... Woa 50mg is wel veel! Ik heb 1x 15 en 1x 10 gedaan, die eerste was vooral de eerste paar uur best vervelend (heel rusteloos, niet relaxed) maar de 2e helft is wel gaaf (meer euforisch, minder stimulatie). Ik denk dat de sweet spot voor iedereen anders ligt maar 10mg was voor mij prima balans"
"5-ReMI-DMT zei: HOUD JE JE WEL AAN 3MAANDENNPAUZE!?!? 😜 Klik om te vergroten... In elk geval 2 maanden met 5-mapb, 3-fea, mdma en aanverwanten. Tussendoor wel eens een psychedelica/tryptamine die geven niet zo'n veel sero vrij maar halen hun werking meer uit 't passen op een specifieke receptor. Alsnog lijkt t me niet gezond dit te vaak te doen ( maar ja welke shit wel, hè...). Enorm klote dat iets zo lekker als MDMA en aanverwanten niet vaker kunnen. Als je teveel pusht raak je de "magic" voor altijd kwijt. T is nie anders.."
"Kwatzakottel zei: Het meeste wat ik gebruikt heb is 5 gram gedroogd, en dan zit je al wel op de rand van de sterkere trip en voel je al wel hoe heftig die is. Maar de substantie is veel beter in de 1-2 gram range voor een boost en de 3-5 gram range voor een avondje leut, want het effect heeft dan wel iets weg van alcohol (maar beter) Klik om te vergroten... Pluk je zelf of heb je een dealer? Lees net dat 't onder de opiumwet valt, tot m'n verbazing... Geen namen delen of zo hoor, maar was gewoon benieuwd hoe je eraan komt. In 't wild vinden is nog best een uitdaging."
"Buu zei: Poeh van de +-90 verschillende drugs die ik heb geprobeerd staat 3-FEA verruit op nummer 1 qua slechste drugs ooit. Wat een waardeloze rommel vond ik dat. Een keer een sleutelpuntje gebruikt gevolgd door een capsule van 150mg als ik me niet vergis en had absoluut nul euforie of energie maar wel een extreem tweaky gevoel gepaard met een (veel te) hoge hartslag. Klik om te vergroten... Ja heb ik vaker gelezen, mensen hebben er heel wisselende ervaringen mee. Mij viel 't dus erg mee, ik had behoorlijk euforische "waves", gek hè dat dat zo kan verschillen. Ik had een kort tripreportje aangemaakt: https://drugsforum.nl/threads/3-fea-korte-1e-indruk.69780/ . Ik ga het binnenkort nog 'ns uitproberen, wie weet ervaar ik het dan anders."
"Gewoon een keer proberen maar dan wel normale doses. Of het voor jou persoonlijk goed uitpakt en wat toevoegt is toch vooral een persoonlijke ervaring. Ik bijvoorbeeld vindt " waus" gaan en vaag zijn helemaal fantastisch, anderen willen graag juist wat scherper en meer gestimuleerd zijn dus dan kun je hetzelfde stofje heel anders ervaren dan een ander, afhankelijk van wat je zelf het fijnst vindt. Een psychedelicum combineren met DCK (ketamine variant die ik in huis heb) heb ik nog niet gedaan maar ga het ongetwijfeld een keer proberen. Wat ik erover gelezen heb is dat vanwege het dissocieren door de ketamine, de LSD trip wat intenser kan worden omdat je wat meer kan focuses op visuals e.d., meer in jezelf gekeerd bent. Kan theoretisch ook zorgen voor meer angst/psychose vanwege meer controleverlies."