Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"transient zei: heb je een soort van plan voor jezelf met hoevaak je dit gaat gebruiken, lijkt me dat verslaving er makelijk in kan sluipen. een andere probleem lijkt me dat als je teveel neemt het een averechts effect can hebben als je te hard gaat en je niet meer kan concentreren. hoe ga je hier mee om? Klik om te vergroten... Ik maak me eigenlijk nooit druk om verslavingen... denk dat het komt omdat ik nooit echt verslaafd ben geraakt aan iets (of het door had)."
"inner_search zei: Hoe ver is je gebruik nu geëscaleerd ?. Oprechte vraag en geen bs , ben nieuwsgierig hoeveel je gebruikt nu , of hoe frequent ?. Klik om te vergroten... hoi ik heb het intensief gebruikt omdat ik een heeeeele grote hoeveelheid had, maar ben sinds woensdag gestopt omdat ik merkte dat het t eerste was waar ik in de ochtend aan dacht. ik merk wel dat ik verslaafd ben geworden, maar kan er best goed mee dealen. ik blijf gewoon volhouden met stoppen!"
"Dirkjan zei: Heroine tegen verveling? Slecht plan. Dat is nou juist het probleem. Heroine werkt misschien iets té goed tegen verveling. Klik om te vergroten... Hmm, welk middel is niet zo verslavend als hero maar wel goed tegen de verveling? Nu ik al deze comments lees is het misschien inderdaad niet slim om hero te gebruiken"
"Oke een andere (minder naieve hoop ik!) Vraag: Welke middelen zijn niet heel verslavend (zoals hero) maar wel leuk tegen de verveling?"
"Blyatman zei: Anti sociale persoonlijkheid stoornis in combinatie met psychopatie, zal ik al zelf niet eens gaan adviseren om cocaïne te gaan gebruiken. Juist andere middelen die niet zo agressief reageren op je menselijke inlevingsvermogen omtrent empathie. Jij wilt dus een reactie gaan uitlokken, die je beter met rust kan laten. Overigens zit er een hele dunne lijn tussen persoonlijkheidsstoornissen volgens DSM–III(R) en verslavingen aan substanties. Zoals al gezegd is: de verslaving vindt jou, en niet andersom. en met DSM-III aan psychopathie denk ik niet dat je die agressieve vorm van stimulans wilt riskeren. Klik om te vergroten... Bedankt voor de info! Een vraagje, hoezo geen cocaïne? En bestaan er middelen die mijn empathie juist ten goede komen?"
"Gympie zei: heb je werk? Klik om te vergroten... Een part time baan ja, hoezo?"
"Blyatman zei: Doe iets met dissociative? Zoals voorgesteld ga trippen. Zoveel mogelijkheden om je zelf tr gaan prikkelen en stimuleren zonder extra onnodige risico’s op te lopen. Uberhaupt met welke vorm persoonlijkheidsstoornis ben je al sneller vatbaarder tegenover de verleiding van alles gaan op te vullen met drugs. Probeer eens eerst met een psycholoog hierover te praten, onderzoek eerst wat de mogelijkheden zijn met alternatieven? Klik om te vergroten... Die dissociative ga ik even opzoeken, bedankt coor de tip!"
"Gympie zei: dan blijft er idd genoeg tijd over om je te vervelen.. drugs is een prima middel tegen verveling.. totdat de verslaving gaat vervelen.. sommige mensen noemen drugs hun hobby.. krijgen er dan ook minder weerstand op.. je kan je leven er op instellen.. op termijn blijkt de hobby niet zo gezond.. kijk maar wat je doet.. succes! Klik om te vergroten... Pff, een drugsverslaving die gaat vervelen... ik krijg kippenvel van dat idee! Ik denk dat ik minder berslavende middelen ga gebruiken dan maar"
"Dirkjan zei: Ken je dat moment dat je vroeger als kind probeerde twee magneten van lego met dezelfde polen tegen elkaar aan te duwen, maar ze stootten elkaar steeds af? En wat je ook probeerde, je kreeg ze maar niet aan elkaar? Een beetje zoals jij en goedbedoelde adviezen. Klik om te vergroten... Ik vraag op een drugsforum om advies welk drugs tegen verveling helpt. Ik vraag om ervaringen met heroïne om te beoordelen of ik het wel of niet ga gebruiken (ga ik dus niet doen). Ik krijg veel goedbedoelde reacties, waarop ik reageer. En daarna is er blijkbaar iets mis met mijn reacties want ik krijg van sommigen geïrriteerde reacties terug. Die magnetenvergelijking klopt idd."
"Hoi, Ik wil experimenteren met het gebruik van drugs tijdens het studeren. Ik twijfel tussen cocaïne, truffels en speed. Ritalin gebruik ik al regelmatig. Cocaïne: heb ik nog nooit gebruikt (helaas geen betrouwbare dealer kunnen vinden in mijn omgeving). Speed: heb ik nog nooit gebruikt (helaas geen betrouwbare dealer kunnen vinden in mijn omgeving). Truffels: ik heb er 1x (recent) ervaring mee gehad. Zie mijn Nachtmerrie tripreport. Ik heb iets gelezen over microdosering, is er iemand die hier advies over kan geven/ervaring mee heeft en weet of het handig is om dit uit te proberen terwijl ik een bad trip heb gehad: https://drugsforum.nl/threads/truffels-nachtmerrie.69944/ Iemand tips & advies met de beste studeerdrugs? Bedankt!"