#1
Ik zou gewoon lekker de drugs onderzoeken als je je goed voelt en niet voor je verveling. Leer wat nieuwe substanties kennen, maar probeer jezelf ook te kunnen vermaken zonder. Voor je het weet zit je met een GHB/Hero verslaving en dat is alles behalve fijn kan ik je vertellen.