Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leukste was toen ik na een tijdje geen XTC te hebben gedaan na een illegaal bosfeestje ging van vrienden. Ik had รผberhaupt nog nooit zoiets meegemaakt, met twintig a dertig mensen leip dansen en chillen op psy trance haha ergens midden in een bos de hele avond en nacht. Speaker, lampjes alles. Vervolgens nog met een paar mensen leip in de heide staan kijken hoe de zon weer opkwam. Was ook eerste keer dat ik iets meer had genomen. Ik had nog capsules mdma gekocht van iemand nadat ik een pil op had maar besefte mij toen ineens dat het ochtend was dus snel naar binnen gedrukt haha. Ik ging dus ook wel erg lekker na twee jaar niks te hebben gehad. Dat laatste in combi met de hele setting maakte wel dat dat echt de leukste avond en ervaring tot nu toe was. Is nu vijf jaar geleden denk ik ongeveer. (Minst leuke kom ik nog op terug en ik ga dit verhaal later op de laptop nog wel bijwerken. Geen zin in veel typen via mobiel)"
"Haha nice dat het je goed is bevallen. Pep is ook wel erg chill Vooral als je het gebruik in de hand weet te houden."
"De Dunne zei: Wiet samen met speed vind ik lekker! Ik voel ook verschil wanneer de speed of wiet overheerst. Je word anders stoned maar wel stoned. Klik om te vergroten... Zo eens met dit. Ik ben sowieso dol op wiet maar met pep op smaakt het nog beter. ๐"
"Ik zie geen pep staan dus dan kies ik voor MDMA."
"Zolang je niet laat testen weet je het nooit zeker."
"Waarom in het Engels? ๐คญ"
"johndeertrekker zei: ik had het op een engles forum geplaats, te lui om te vertalen,.... stoned Klik om te vergroten... ๐ ๐"
"Snowflakeje zei: Mss dat ik er teveel van verwachte... ik lag met momenten met mn ogen dicht, mezelf vasthoudend om de Piek te overkomen... terwijl ik die anders wegdans Klik om te vergroten... Ik verwacht er juist nooit iets bij en zie altijd wel hoe het allemaal gaat lopen."
"Snowflakeje zei: Had vd love drug wa meer love verwacht ๐ nuja, als we nog eens mogen uitgaan zeker lol Klik om te vergroten... Verwacht er gewoon een keer niks van en laat het op je afkomen."
"Ik vind het juist persoonlijk tegenwoordig chiller om gewoon thuis te doen met mijn vriend. Lekker in eigen omgeving, eigen drinken, eigen films/muziek enz en gewoon naar bed kunnen gaan als ik zin heb. Maar iedereen zijn ding natuurlijk. ๐"