Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geniet er van @trippymeeuw"
"Wat een verhaal joh. Fijn dat je zelf al in ziet dat dit nergens op sloeg. Ik zou je strategie wat drugs gebruiken betreft in ieder geval flink aanpassen. Het gaat om plezier hebben samen, niet om zoveel mogelijk te gebruiken."
"Leuk report Zeehond! Klinkt goed dit spul, echter heb ik eigenlijk 'genoeg' aan gewoon eens in de 3 maanden MDMA. Maar wie weet ooit!"
"StartedYoungStillProblems zei: huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb Klik om te vergroten... Is er iemand die je in kunt lichten of die je kan helpen? Ik wil je geen negatieve gevoelens geven, maar dit ga je niet lang volhouden vriend! (als in, je letterlijke einde kan dichtbij zijn op deze manier) Zoek hulp! De zon schijnt altijd achter de wolken."
"Rivalrie zei: Wat een slecht advies. Klik om te vergroten... Ik was net van plan om deze strategie aankomende zaterdag met wat vrienden eens toe te gaan passen. Door jouw waardevolle reactie zie ik daar toch van af. Dank! Ik denk voortaan wel twee keer na voordat ik van plan ben om een fout advies op te volgen."
"Beste forumleden, Graag jullie hulp, advies en tips. Het me dit weekend helemaal laten gaan, 3 dagen 3-fa gebruikt icm etizolam, wel iedere nacht paar uurtjes geslapen. In totaal ongeveer 0.8 gram 3fa en 12mg eti. (ook nog 3 gram phenibut op de zaterdag.) Gebruik normaal 1x per week pheni en eens in de 2 weken een benzoachtige. Heb hier dus normaal geen afhankelijkheid van, maar wel ervaring mee. Ben bang dat ik nu na dit weekend de aankomende dagen last ga krijgen van ontwenning of andere narigheid. Graag zou ik advies willen ontvangen van mensen van mensen die hier ervaringen mee hebben, en of er mensen weten of er zo snel al ontwenning optreed of dat ik me geen zorgen hoef te maken, alle tips zijn welkom! En geruststellende woorden worden zeer gewaardeerd. Alvast bedankt."
"Ja ik ga nu even ongenuanceerd antwoord geven, en ik hoop dat het niet verkeerd op je over komt maar de waarheid is en blijft hard. Het is in ieder geval op geen enkele manier aanvallend bedoeld. Je hebt zeker weten een (groot) probleem als je dagelijks 5 33cl blikjes van 5% drinkt (zijn die jackie cola's 5 of meer?), zeker in combinatie met jouw coke gebruik. En dan nog af en toe die fles erbij.. Iedereen die drinkers kent weet trouwens ook dat je met gemak 2-3 glazen bij de dagelijkse consumptie die ze je vertellen mag rekenen. In combinatie met je lichaam wat letterlijk aan geeft dat het te veel is moet dit eigenlijk al genoeg zeggen. Ik ken je reacties van een paar jaar geleden nog wel, en ik weet dat je een verstandig persoon bent. Je ziet genoeg lui op dit forum die niet eens een fatsoenlijk stukje tekst neer kunnen zetten. Daarom wil ik je ook op het hart drukken dat je zeker sterk genoeg bent om je problemen op te lossen. Maar hoe langer je er mee wacht, hoe moeilijker het gaat worden."
"@Beady aub geen absurde doseringen verkondigen als normaal, kan een negatieve invloed op andere forumbezoekers hebben. En succes met je gefrituurde hersenpan."
"Ook al interesseert het hele onderwerp me werkelijk geen reet (de dans van de nicotineverslaving ben ik zelf altijd ontsprongen) wil ik je toch even complimenteren op dit topic Don. Een verademing na alle onzinnige slowchat die ik hier de laatste tijd lees. (stop eens met die gifjes mensen! het boeit werkelijk niemand) PS: Madmen staat in mijn top 5 series aller tijden, misschien zelfs top 3!"
"De Dunne zei: Zilver Haze Klik om te vergroten... Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten"