Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
246 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.

Bekijk bijlage 11006
Klik om te vergroten...

Hoe heette hij..?? 🥰
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Klik om te vergroten...
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
Klik om te vergroten...

Wat zei die..... 😄
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Wat zei die..... 😄
Klik om te vergroten...
Dat ik mooi kon fluiten :innocent:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Dat ik mooi kon fluiten :innocent:
Klik om te vergroten...

Wauw, als een egel dat al zegt zou ik er serieus iets mee gaan doen..... 😄👌
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#6
- je drie glazen achter elkaar kapot knijpt :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
...je closed eye visuals van een orgasme krijgt.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je in de bus zit maar je denkt dat je in de trein zit,
en je maar denkt waarom staan die huizen zo dicht bij, en waarom rijden er auto naast de trein :confused:
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je geweldige inzichten hebt en dat je dat gaat geloven: bijvoorbeeld Alles wat naar beneden gaat is beschadigd, alles wat naar boven gaat is heel...
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
alsje op de terug reis van een festival de eerste de beste mens aanspreekt voor een aansteker om jouw jointje aan te stekken omdat je denkt van he iedereen smoket hier:tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Qocaïne zei:
Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...
Klik om te vergroten...

Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P :wink:
Klik om te vergroten...

Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben? :wink: Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken :beer:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeti zei:
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
Klik om te vergroten...
geef mij wat jij toen op had :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
yeti zei:
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
Klik om te vergroten...

En je had niet toevallig ook een enorme pijn aan je reet? :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mike64 zei:
yeti zei:
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
Klik om te vergroten...

En je had niet toevallig ook een enorme pijn aan je reet? :)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je lekker aan het pokeren bent en ook aan het winnen, en je dan opeens wakker word in je bed en je bedenkt dat je eigenlijk niet eens kan pokeren xD
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
Klik om te vergroten...
En het vervolgens maar aan iedereen uit gaat delen omdat het onmogelijk jou geld kan zijn (mdma :beer: )
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
yeti zei:
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
Klik om te vergroten...

Explain please?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
- als je een half gesloopt betonnen gebouw waar verroeste stalen kabels uitsteken in Rotterdam ineens heel mooi vindt
- als de lichtjes bovenop een gillende ambulance en stoplichten prachtig zijn
- als je steeds vergeet wat je de vorige zin zei
- als de zwarte jas van een vriendin ineens prachtige rode stippen-patronen blijkt te hebben
- als je om 3 uur 's nachts op een industrieterrein ineens een paard met wagen ziet staan
- als je verdwaalt in Outland
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
- als je verdwaalt in Outland
Klik om te vergroten...

En alleen maar rondjes loopt! Want tja, ieder rondje is anders! :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
Rabbithole zei:
- als je verdwaalt in Outland
Klik om te vergroten...

En alleen maar rondjes loopt! Want tja, ieder rondje is anders! :wink:
Klik om te vergroten...

Hahahaha, precies! :tearsofjoy: en ik had voordat ik xtc gebruikte me nog ZO voorgenomen om nooit rondjes te gaan lopen en zo te worden! Maarja, ieder rondje is toch ook anders :') :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."