#1
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.
Bekijk bijlage 11006
Hoe heette hij..?? 🥰
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.
Bekijk bijlage 11006
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
Dat ik mooi kon fluitenWat zei die..... 😄
Dat ik mooi kon fluiten![]()

Marla Singer zei:Qocaïne zei:Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...
Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P![]()

geef mij wat jij toen op hadyeti zei:als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent![]()
yeti zei:als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent![]()
Mike64 zei:yeti zei:als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent![]()
En je had niet toevallig ook een enorme pijn aan je reet?![]()
En het vervolgens maar aan iedereen uit gaat delen omdat het onmogelijk jou geld kan zijn (mdmayeti zei:als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent![]()
)yeti zei:als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent![]()
Rabbithole zei:- als je verdwaalt in Outland
Qocaïne zei:Rabbithole zei:- als je verdwaalt in Outland
En alleen maar rondjes loopt! Want tja, ieder rondje is anders!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."