Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
252 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je weet dat je hard gaat als je aan het lopen bent en je hebt totaal geen idee meer waar je bent. Als je er dieper over probeert na te denken weet je niet eens meer van welke kant je kwam :confused:

Als de bomen naar je toe lijken te waaien

Als opeens alles geel is

Als je een vlieg neer mept met een tijdschrift en nadat je gemept hebt opeens opmerkt dat de vlieg nog precies op dezelfde plaats zit.

Als je een vlieg een tijd lang als huisdier houdt en hem een naam geeft omdat hij niet meer weg wilt gaan

Allemaal op paddo's meegemaakt :smoke:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.
Klik om te vergroten...

Omg dat gebeurt mij alleen bij DMT..
hoeveel ug had je op?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kotst, en besluit dat je kotsen grappig is, je vinger in je keel steekt en liters begint rond te spauwen, het heeft het hele weekeind zo nu en dan geregend, maar die vlek gaat niet meer van de stoep :tearsofjoy:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
alainalain zei:
azgaza zei:
...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.
Klik om te vergroten...

Omg dat gebeurt mij alleen bij DMT..
hoeveel ug had je op?
Klik om te vergroten...

225 ug, ik had op het moment geen tollerantie en ik weeg maar 50 kg, daarom had ik denk ik zo veel visuals van die dosis. Sowieso, 225 ug is best wel veel.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
loadrunner zei:
-Als je met iedereen wilt knuffelen.
Klik om te vergroten...

ga jij dan te hard??

ik begin dan net op gang te komen :rock:
Klik om te vergroten...
+1
D
Dosed_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je een het glas van een heinkenflesje ziet liggen en vervolgens beweert dat DAT toch echt de mooiste bloem ooit is, want geef nou zelf toe.. welke bloem geeft nou zo'n mooie kleur licht? :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je om 3 uur snachts het politiebureau binnenloopt om een pleister te halen terwijl je knetter waus bent :beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je om tien uur savonds naar het tuincentrum gaat om viooltjes te halen voor mams.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
- Als je denkt dat God tegen je spreekt (Wat hou ik toch van 2c-b :hearteyes:)
- Als je terug moet rijden naar de plek waar je was om je wiet te zoeken, terwijl het gewoon in je broekzak zit
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de straathonden gouden manen en smaragdgroene ogen hebben en je met ze gaat tongzoenen...
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#12
je joint al 3 uur in de asbak ligt;

je vergeet dingen ofzo :confused:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je een goed gesprek aan het voeren bent met een lantaarnpaal.

Als je ergens wakker wordt en je afvraagt hoe je daar in godsnaam gekomen bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
vdk zei:
je joint al 3 uur in de asbak ligt;

je vergeet dingen ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

of dat je een joint draait, en er nog 2 halve in de asbak liggen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je onder de stuff een heel gesprek begint tegen een drugshond omdat hij zo lief snuffeld en naast je gaat zitten.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Rabbithole zei:
DrippTone zei:
- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Klik om te vergroten...

Klinkt heel bekend onder invloed van 2cb! De muziek bouwde langzaam op naar een climax, maar had het gevoel alsof het zich ook als lachgas in mijn hoofd opbouwde, totdat ik op een gegeven moment dacht dat mijn hoofd zou ontploffen en de muziek heb uitgezet :grin:
Klik om te vergroten...

Dat was toevallig ook op de 2c-B. :P en dat met die kleuren ook. Een doses die iets te veel van het goede was, maar waarbij ik toch zoiets had van het mag nog wel een standje harder. Vreemd spul. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha, tof! Raar spul inderdaad, het zorgt niet voor hele concrete hallucinaties maar het rotzooit echt als een gek met je zintuigen... Volgende keer kijken wat een dosisje hoger met me doet :grin: hoeveel had je ongeveer op?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Klik om te vergroten...

Het niet meer mooi klinkt ken ik niet echt... wel dat ik het uiteindelijk gewoon niet meer hoor. (alcohol, maar ook pillen)

De avond vliegt voorbij, zonder dat je beseft wat voor soort muziek er wordt gedraaid!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je weet dat je hard gaat als....

Je je vriendin net heel stoer zit te vertellen dat je nu wel weer zo nuchter bent dat je zo in de auto zou kunnen stappen en je vervolgens een muziekje op de laptop wil aanzetten en je na lang naar het ding gestaard te hebben, werkelijk geen flauw idee hebt hoe je dat moet doen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Klik om te vergroten...

Het niet meer mooi klinkt ken ik niet echt... wel dat ik het uiteindelijk gewoon niet meer hoor. (alcohol, maar ook pillen)

De avond vliegt voorbij, zonder dat je beseft wat voor soort muziek er wordt gedraaid!
Klik om te vergroten...

Tjah, maar hard gaan gaat toch niet alleen over alcohol en pille? Ik kan anders ook heel hard gaan op de acid. :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja die muziek, je hoort alle geluiden en iedereen die praat allemaal tegelijk en doorelkaar heen. het enige wat zich onderscheid van de rest, is de doffe dreun, die je in beweging houdt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."