Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
253 weergaven
18-5-2026
K
KellebelLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
Omg, dit had ik serieus net 2cb! 😮 alles was zo heftig en intens, dat ik helemaal vergeten was om te plassen. Gelukkig dat een vriend over een tijdje tegen me zei: moet je niet eens naar de wc? Goed idee zei ik 😅😂
Klik om te vergroten...
Haha jaa, ik vertelde al 10 min lang tegen mijn vriend van ja ik moet plassen. Maar ik wil echt niet lopen. Hun waren steeds aan t zeggen ja ga nou maar!! Maar ik was te eigenwijs en wilde niet. uiteindelijk heeft hij me prety much naar het toilet getild hahaha
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
je gaat pas echt hard, als je een ballon gebruikt en dan in een ballon verander
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
...je closed eye visuals van een orgasme krijgt.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je al een malbro 6 euro opgerookt hebt voor je weer terug bent van de shop.
:xtc:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je in de bus zit maar je denkt dat je in de trein zit,
en je maar denkt waarom staan die huizen zo dicht bij, en waarom rijden er auto naast de trein :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je verdwaald in je eigen pupillen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic!

Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard?




Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.


Nou, vul maar aan! :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je in een keer mensen die je niet mag normaal in een keer aardig vind!!!!

Hey Qocaïne welcome back !!!!

:rockband:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
-als je lopend naar de stad er na een kwartier achter komt dat het nog 15 kilometer lopen is.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
Klik om te vergroten...
bij mij was het zo dat me ogen zo erg trilde dat ik gewoon niets meer kon zien omdat ik zo aan het shaken was.

- Je bek vol met bloed zit van het kauwen maar het je geen reet interesseert.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
je spierwit wegtrekt, door je benen zakt, begint te kotsen en in slaap valt....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Als je met iedereen wilt knuffelen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djo zei:
Hey Qocaïne welcome back !!!!

:rockband:
Klik om te vergroten...

Hey Jo! :wave:

Oom Klaas zei:
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.
Klik om te vergroten...

wtf? :grin:



- Als je moet kotsen, maar het toch wel lekker aanvoelt :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
gatver :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
-Je om de vijf stappen in je kraag wordt gevat door degenen waar je mee loopt omdat je te hard gaat.

-Je hele andere gesprekken met mensen voert dan zij met jou, en het toch logisch vindt klinken allemaal. o.O;;

-Je handen zo trillen dat je peuk aansteken ongeveer vijf minuten duurt.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Oom Klaas zei:
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.
Klik om te vergroten...

wtf? :grin:
Klik om te vergroten...

Veel mdma plus wiet brachten me vreemde dingen :tearsofjoy:
Ik liep door een park net voor de schemering en liep gebogen alsof de ballon boven me hing en ik de brander plus mandje was. Pgggg terwijl ik m'n belangrijke vracht (m'n peuken en wiet) ergens heen moest brengen...waar wist ik niet.

Toen ging ik best hard.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je gaat hard, als alles aanvoelt als een heerlijk zacht matras onder een donzig deken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
- Als je moet kotsen, maar het toch wel lekker aanvoelt :beer:
Klik om te vergroten...
Ja dat ken ik. Zeker als het een focking zware pil is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."