#1
je mee een deel vormt van de muziek de je hoort en die muziek zonder jou nooit zo perfect zou klinken ![:hearteyes:]()
Druppeltje zei:als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so

Poephoof zei:-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt.![]()

Reza zei:Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint.
Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit.![]()
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-'![]()
Reza zei:'tis zondag.. ben je NIET goed of zo..!?.-.-'![]()

ideaal zei:jah eigenlijk wel ja
ma dan ben je ook een eind heen hehehe
:Ppascal828 zei:...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is.:P

Chris Pontius zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."