Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
255 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
je mee een deel vormt van de muziek de je hoort en die muziek zonder jou nooit zo perfect zou klinken :hearteyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druppeltje zei:
als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so
Klik om te vergroten...

dat zou echt een zieke mindfuck zijn als het mogelijk was haha
P
PoephoofLid
01-01-2024, 00:00
#4
-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt. :rolleyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Poephoof zei:
-Als je boven een mobiele plee hangt op een festival waarin minstens 10 mensen gekotst en zeker 100 hebben zitten poepen. Je tijdens het nekken diep in haleert en denkt, DAMN dit ruikt best lekker, en nog een hijs lucht naar binnen werkt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je doet je naam wel eer aan hè?
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. :rock:

Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. :rock: :tearsofjoy:
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-' :tearsofjoy:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Reza zei:
Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. :rock:

Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. :rock: :tearsofjoy:
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-' :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Lol

deze is echt goed!!!!!
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reza zei:
'tis zondag.. ben je NIET goed of zo..!?.-.-' :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

dat moet het natuurlijk zijn..
i
ideaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je paar dikke lijnen coke hebt gesnoven en half uur later je neus gaat snuiten
boven de tafel en je snot weer gaat op snuiven in de hoop dat er nog coke in zit:P

:rock:
i
ideaalLid
01-01-2024, 00:00
#10
jah eigenlijk wel ja

ma dan ben je ook een eind heen hehehe
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#11
ideaal zei:
jah eigenlijk wel ja

ma dan ben je ook een eind heen hehehe
Klik om te vergroten...

zie het probleem niet als het je eigen snot is... :sunglasses:
i
ideaalLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha:P maak je er de snot van je maatje van ofso:P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
...Je iedere voorbijgaande minuut vergeet.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nivootje 0 =
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow zo laag als mn eigen snot opsnuiven in de hoop dat er nog coke inzit ben ik nog niet gezonken haha.. Weleens naar een pakkie gezocht of de restjes opgesnoven ja :P bah. Of water gaan snuiven in de hoop dat die rush terugkomt hahaha. Belachelijk, hetzelfde principe alleen wat minder ranzig :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

yea right! :stoned:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


foutje ken gebeuren hè
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo op :tearsofjoy: Maar hij was te ver van de kaart om het te merken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."