Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
259 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
whyme zei:
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van :grin:
Klik om te vergroten...

Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit achter een draaitafel gestaan en weten ze niet eens hoe een crossfader werkt :mrgreen:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
mephe4 zei:
Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Klik om te vergroten...

Om hoe laat? :tearsofjoy:
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Xeloc zei:
mephe4 zei:
Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Klik om te vergroten...

Om hoe laat? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

4:15? zo iets. iedergeval gewoon heel laat of vroeg. ahahha
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
mephe4 zei:
Xeloc zei:
mephe4 zei:
Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Klik om te vergroten...

Om hoe laat? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

4:15? zo iets. iedergeval gewoon heel laat of vroeg. ahahha
Klik om te vergroten...

en je hebt het oook gekregen??
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je dit gesprek hebt over de vloer op film tijdens een truffeltrip:

zij: het is ZO mooi
ik: beschrijf is hoe het is
zij: nee je bent me aan het filmen!
ik: Beschrijf het is dat is leuk als we het morgen terug zien
zij: jij weet ook hoe het is!!
ik: jaaaa maar beschrijf het is
zij: ja het gaat zo fjeewwwwwwwhh
ik: het golft als water he? En het geeft me een fijn en warm gevoel van binnen.. jou ook? En de poes is ook zo mooooi...
zij: maar ze loopt over de mooie vloer, dat mag ze niet..
ik: het gekke is als ik de poes volg dan is alles weer normaal..... nee toch niet..
zij: nee de vloer gaat gewoon door..



schept een band zoiets :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
heroesss zei:
Als je over het cs station loopt en er achter komt dat je geen kant op kan omdat je geen geld bij je hebt en ook geen telefoon hebt om iemand te bellen. En nee, je hebt ook geen treinkaartje bij je.

Als je een beveiliger voor politie aanziet en zegt hoe mooi die wel niet is in zo'n kostuum.

Als je tegen onbekende mensen zegt dat ze heel mooi zijn.

Als je 10 keer in 1 uur tijd naar de wc moet.

Als je 20 keer hetzelfde nummer aan het luisteren bent en het nog super mooi blijft en het voelt alsof je nog nooit zo iets bijzonders hebt gehoord.

Als je niet meer weet waar en hoe je ergens bent.
Klik om te vergroten...

Echt hard eh man
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je met gisteren 2 dagen daarvoor bedoelt :beer:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
mephe4 zei:
Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Klik om te vergroten...

I AM THE GREAT CORNHOLIO... AND I NEED TP FOR MY BUNGHOLEE
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je je tripreport niet meer kan typen! :grin: :hearteyes:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
Klik om te vergroten...

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
Klik om te vergroten...

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Zo erg heb ik het dan weer niet!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
je weet als je hard gaat.. als je op een woensdag avond meer als 10 mensen moet bellen en excuses aan moet bieden hahaha
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je voor de gein de Backstreet Boys aanzet en gefascineerd luistert naar de experimentele beats en abstracte zoemtonen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek. :sunglasses:
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
Als je voor de gein de Backstreet Boys aanzet en gefascineerd luistert naar de experimentele beats en abstracte zoemtonen :rock:
Klik om te vergroten...
haha ok dit is wel de hardste van heel dit topic, hands down
N
NescioLid
01-01-2024, 00:00
#20
HallucineerMeneer zei:
je midden in een gedachte denkt, waar was ik nou ook alweer over aan het denken?
Klik om te vergroten...


Klinkt erg herkenbaar xD Vooral laatst tijdens de mda ik snapte er niks van en het was me eerste keer :tongueout:

OT: Als mensen hun hoofden van kleur beginnen te veranderen xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."