#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual
ik had mijn eerste keer lsd genomen.
uteindelijk na zo'n 5 uur trippen , zitten we aan een verlaten station een jointje te roken.
ik kijk naar de grond en zie opgerolde perkamentzegeltjes met een hoekpunt van een dak van een huis erop staan.
ik kijk recht voor mij uit , en hetzelfde hoekpunt van dat huis staan vlak voor mij.
ineens rijdt een trein voorbij. wat n hels kabaal !
de keer dat ik zolpidem pakte zag ik mijn dak van mijn kamer eraf worden gerokken.
ik zag iets vaag binnenkomen. ik vond het eruitzien als een gigantisch hand van god.
daarna herriner ik me niets meer..
greetz. Endor
ik had mijn eerste keer lsd genomen.
uteindelijk na zo'n 5 uur trippen , zitten we aan een verlaten station een jointje te roken.
ik kijk naar de grond en zie opgerolde perkamentzegeltjes met een hoekpunt van een dak van een huis erop staan.
ik kijk recht voor mij uit , en hetzelfde hoekpunt van dat huis staan vlak voor mij.
ineens rijdt een trein voorbij. wat n hels kabaal !
de keer dat ik zolpidem pakte zag ik mijn dak van mijn kamer eraf worden gerokken.
ik zag iets vaag binnenkomen. ik vond het eruitzien als een gigantisch hand van god.
daarna herriner ik me niets meer..
greetz. Endor