Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ik had mijn eerste keer lsd genomen.
uteindelijk na zo'n 5 uur trippen , zitten we aan een verlaten station een jointje te roken.
ik kijk naar de grond en zie opgerolde perkamentzegeltjes met een hoekpunt van een dak van een huis erop staan.
ik kijk recht voor mij uit , en hetzelfde hoekpunt van dat huis staan vlak voor mij.
ineens rijdt een trein voorbij. wat n hels kabaal !

de keer dat ik zolpidem pakte zag ik mijn dak van mijn kamer eraf worden gerokken.
ik zag iets vaag binnenkomen. ik vond het eruitzien als een gigantisch hand van god.
daarna herriner ik me niets meer..

greetz. Endor
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ik weet nog dat op lsd het gezicht van een vriend van mij heel erg veranderde naar een of ander duister figuur het valt niet eens uit te leggen.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

met lsd (eerste keer trouwens):
ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken.
een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt!
Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende!

Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?
f
frezzleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heb gehad dat ik te hard ging op paddo's. Is nu alweer 5 jaar geleden maar het staat me bij als de dag van gister. Met een vriendengroep tripten we soms als we er zin in hadden maar die ene keer had ik het niet meer. We hadden gedroogde paddo's ik had 2 porties op. Eerst ging lekker maar na een uurtje ging het te hard. Ik zag zwaarden uit de tv komen. Zag iedereen in de kamer als dood. Rende naar huis toe (ongeveer 50 meter) het leek in mijn gedachten 3 uur rennen. Alles bewoog niet een beetje maar huizen die naar de grond gaan en weer omhoog is niet echt fijn. Ik kreeg de sleutel in 1 keer in het slot heeeeel vreemd want na 6 biertjes heb ik er soms al moeite mee. Wou de trap op lopen om naar mijn slaapkamer te gaan maar die bewoog zo hard dat ik moeite had om op mijn benen te staan. Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen wou ik de tv aanzetten maar dat lukte niet beeld bleef uit en geluid was er ook niet. Ook heb ik last van claustrophobie alleen toen ik op bed lag gebeurde het heftigste wat ik ooit tijdens een trip heb meegemaakt. Uit het plafond kwamen honderden gezichten echt uit de muur die allemaal naar mijn hoofd gingen en een paar centimeter van mijn hoofd naar mij bleven kijken.. ik was echt bang. Na 2 uurtjes kwam ik bij mijn tv stond aan met het geluid op het hardst en kwam weer tot positieven. Hierna ben ik weer naar mijn vrienden gegaan heb een jointje gerookt en heb heel veel nagedacht.
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Na een binge aan de pep en bier voor een dag of 5 begonnen de shadowpeople wel erg enge vormen aan te nemen in de woonkamer, het aquarium wat in de hoek van de kamer stond was donker en er was gevuld met vreselijke wezens... toen werd ik ineens omgeven door verschijningen in gewaden die om me heen begonnen te lopen zelfs op de kale muren gebeurde de meest vreselijke dingen... het ergste was nog dat m`n maat precies in de zelfde trip zat dus waren we elkaar ook nog eens flink aan het opnaaien ben blij dat ik van m`n eigen af ging na een tijdje. Niet echt voor herhaling vatbaar.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een mier volgen op een stenen vloer buiten in de tuin,

hem dan ineens de tegels in zien gaan, de tegels open zien gaan en een geweldig utopia zien. De randjes veranderden in rivieren, de grotere gaten waren een soort Hellsdeep (LOTR). Het veranderde allemaal in een soort fractal, waar ik maar niet van weg kon kijken. Toen ik uiteindelijk toch wegkeek zag ik overal alleen nog maar licht, gekke (onbestaande) kleuren die ik me nu niet meer voor kan stellen, en vliegende miertjes gekleurd in regenboog.. SUPERAWESOME!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.

Dude, dat kan niet.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.

Dude, dat kan niet.
Klik om te vergroten...

Dacht ik ook..
Elk kleur bestaat.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op Tribeland zag ik een kerel de huid van z'n gezicht scheuren. Werd er een beetje eng van. Bah.

Olle
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ollemann zei:
Op Tribeland zag ik een kerel de huid van z'n gezicht scheuren. Werd er een beetje eng van. Bah.

Olle
Klik om te vergroten...

TRIBELAND !! :grin:
p
pammetje666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ImmortalTech zei:
Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..

Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan :openmouth: Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe kan het nou zo zijn dat iedereen hetzelfde ziet? Dat snap ik nog steeds niet...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.

Dude, dat kan niet.
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Met een beetje fantasie kan je alles voor je ogen krijgen!
Ik spreek uit ervaring, je kan me niet vertellen dat het nooit gebeurt is.

Ik heb trouwens in de kerk op Ruigoord ooit zo'n gifgroen piratenschip zien vliegen op de muur, inclusief piraten. Echt een heel mooi gezicht. Dit was echt zo'n typisch iets wat je ziet in van de oude cartoons, scooby doo bijvoorbeeld. Het werd wel een beetje makkelijk getriggerd omdat de gifgroene kleur al op de muur geprojecteerd werd. Maar het was toch een hele mooie hallucinatie.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
Drientje zei:
Alweer iemand die kleuren ziet die niet bestaan.

Dude, dat kan niet.
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Met een beetje fantasie kan je alles voor je ogen krijgen!
Ik spreek uit ervaring, je kan me niet vertellen dat het nooit gebeurt is.
Klik om te vergroten...
Nee het kan gewoon niet omdat de frequenties van kleuren in ons spectrum bepaald zijn.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
oh.. wacht even...

Ik dacht dat je met ''kleuren zien die niet bestaan'' het gezegde ''kleuren zien'' bedoelde...
Ik wist niet dat je letterlijk doelde op het zien van kleuren die niet bestaan... Tja dat lijkt me logisch he... Die zijn er niet... Ik heb over dat gedeelte heen gelezen... Maarja ik denk dat we met die, weet ik veel hoeveel miljoen kleuren, voldoende hebben...

Maarja we lopen nu een beetje te mierenneuken...

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy:

En we zijn het weer eens. Mooi zo.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het engste was dat "entiteiten/ demonen?" materialiseerde en mijn lastig gingen vallen. Het was met dmt op en het bleef even aanhouden, ook in de natrip. Ik geloof niet dat het visuals waren..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Het engste was dat "entiteiten/ demonen?" materialiseerde en mijn lastig gingen vallen. Het was met dmt op en het bleef even aanhouden, ook in de natrip. Ik geloof niet dat het visuals waren..
Klik om te vergroten...
Dat had ik op acid :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al was het op dat moment niet echt een :grin:, eerder een :( :openmouth: :angry: :cry: :openmouth:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
DMT..

Na 10 secs werd ik afgeschoten.. naar een portaal/oneindige tunnel met muren van moleculen
daar kwam werd ik overspoeld door rare, enge afrikaanse maskers, toen stond er een man voor me die zei dat ik dood was. Ik was in m'n eentje en geloofde de man. Heel eng om dat mee te maken.
DMT is een mindfucker:)
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb maar 1x visuals gehad wat echt een hele bijzondere ervaring was, al vond ik de ogen en gezicht van mijn vriend toen heel eng. Hij had schele ogen, soms helemaal wit of ze vielen dicht (dat vond ik echt heeeel eng) en zijn gezicht zag er uit alsof die helemaal verbrand was, allemaal littekens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."