Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zien knipogen in de spiegel. Ik ben dat soort mens die niet kan knipogen. Een soort van de spiegel leeft hallucinatie.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dmt mezelf dood in een grafkist zien liggen en dan ineens weer als baby tussen de benen van mijn moeder vandaan gehaald worden een heel leven voorbij zien flitsen en weer in die kist eindigen. Dit allemaal in een kleurrijke Alex Grey achtige wereld er omheen in zeer hoog tempo meerdere keren achter elkaar in dezelfde trip. Echt bizar en gaaf.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Dus van de laatste 3 keer heb je 1 keer maanden achtervolgingswaan gehad, 1 keer dacht je op te lossen en ging je fout en die andere keer was ook niet superrelaxed...
Waarom wil je het dan nog een keer doen als het zo slecht valt bij je? Kan ik me niks bij voorstellen...
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#4
De titel zegt het al, Welke visual heeft het meeste indruk op jou gemaakt?
Voor mij is die niet zo moeilijk, ik heb alleen 2cb en Paddo's als tripmiddel gebruikt en mijn ziekste visual was met paddo's

We waren aan het trippen op Paddo's bij een vriend thuis, toen opeens iemand met het idee kwam om eens buiten te gaan kijken.
Dus we beslote een blokje om te gaan.
Met zijn 5e liepen we op de stoep toen aan de andere kant van de weg een meisje haar hond uitliet, wij probeerden onszelf zo normaal mogelijk te houden natuurlijk en liepen door.

Toen wij een paar tellen lang haar waren gelopen keek ik achterom en "zag"dat meisje onde een lantaarnpaal stil staan, met haar lichaam van ons weg maar haar gezicht 180 graden gedraaid en ze staarde naar mijn voeten! Echt zo'n typisch exorcist/bezeten iemand. Ik schrok me natuurlijk kapot en tikte een maat van me aan en zei: kijk is naar dat meisje!
Hij keek om en hij schreeuwde: "Jezus!!! Zie dat meisje!" naar de jongens voor mij en hij begon spontaan te rennen. Ik dacht" Nooit dat ik achter blijf!"en ik rende er vol achteraan.

Mijn andere vrienden die hadden niet gekeken maar begonnen automatisch mee te rennen.
Toen ik aan die maat van me vroeg wat hij zag omschreef hij mij precies hetzelfde. Hier ging ik wel een poosje bad op, en hij ook.

Totdat we op een afstand van 10 meter mensen zagen die bij een huis in de voortuin stonden , die hadden waaschijnlijk een feestje ofzo. En tot mij schrik keek iedereen ons aan, en ik vroeg het nog eens na bij me vrienden, iedereen zag het behalve 1 die al aan het uitspacen was (deze persoon ging binnen al bad en had iets genomen voor als je een bad trip had). Hij vertelde ons dat wij waarschijnlijk aan het halucineren waren en dat die mensen gewoon lekker een biertje aan het drinken waren.
Dit verklaarde ook voor een groot deel hoe het kwam dat ik en een vriend van me dat meisje zo zagen staren.
Toen we hier achter ware moesten we gigantisch hard lachen door te bedenken wat dat meisje wel niet van ons zou denken.

Dit was hem, laat maar horen wat je ervan vind, en laat natuurlijk je eigen verhaal achter :wink:

V
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

DMT wereld.. behoeft geen verdere uitleg denk ik
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Raarste? Rottende (kinder)lijkjes in een kampvuur wat uit was gegaan. Ik vond het niet erg of zo, maar het was een redelijk zieke visual.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een week na de 9-11 gedoe. was ik in een trip er van verondersteld dat er ook een vliegtuig ineens bij mij het huis in vloog. Bleken ze een vrachtwagen met grind aan het legen bij de buren. en het gordijn waaide open, zodat ineens de felle zon in mijn gezicht scheen. pas na een kwartier had ik in de gaten wat er nu wcht aan de hand was. ( ik was half in slaap, en werd dus erg raar wakker)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heb tot nu toe alleen nog maar leuke visuals gehad, en de mooiste was in een paddo trip. Ik zag op een houten tafel allemaal kleine rivieren met regenboog kleuren lopen, met kleine draaikolkjes er in die de kleuren op zogen en weer uit spuugden. Dat was echt zo facinerend.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

toen ik 2ct7 had gesnoven ging ik snachts in een parkje zitten met muziek aan via de koptelefoon, ik keek uit over een kanaal waar aan beide kanten bomen stonden in een rij. ik deed een ballon lachgas opeens veranderde het standbeeld naast me in 2 dansende voeten, en toen ik over het kanaal keek veranderden alle bomen ook in dansende voeten, precies op de muziek! echt geflipt, toen het hoogtepunt werd bereikt zag ik het water in plateaus naar boven komen precies op de muziek, net alsof het water een equilizer was geworden, knalde alles precies op de beats omhoog, en dan nog die dansende voeten erbij, geweldig bizar was dat :grin:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

nog nooit gehallucineerd, en heb verder altijd bewondering voor de visuals. Het leukste was bij de eerste keer paddo's, toen ik op de achtergrond een helikopter hoorde. Ik hoopte vurig dat hij over zou vliegen, en dat deed hij even later. Prachtig om te zien hoe dat lawaaierige gele ding een streep door de blauwe hemel trok.
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Nog geen enge visuals gehad maar khad paar jaar terug wel een WTF moment.

Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.

:openmouth:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Nooit echt nare visuals gehad. Naja misschien mijn laatste paddotrip. Een medetripper zei tegen me: "kijk P ligt onder het ijs!". En toen hij dat zei zag ik echt een vriend van me helemaal verrot als een lijk onder het ijs liggen. Maar ik ging er niet echt bad door ik vond het wel gaaf om te zien en wist dat hetniet echt was. Toch werd ik wel een beetje angstig van het idee.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

spazzn zei:
Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.
Klik om te vergroten...

Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...

OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk :)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Vorige zaterdag op 30 mg 2C-B met een vriend, op de piek echt lang naar elkaars hoofd zitten staren. Dat veranderde in de meest zieke horrorbeelden die ik ooit gezien heb, hij kreeg een lange groene giftong, vlijmscherpe slagtanden, dikke speknek net kloppende aderen, vierkante kop, rode evile gloeiende ogen. Terwijl ik wist dat ik gewoon onder invloed van psychedelische drugs naar een goeie jongen aan het kijken was. Was hilarisch op dat moment, maar de visuals bleven horror. Dan weer een uitgemergeld schedelhoofd, dan weer een pusblaren overgoten slijmgezicht. Hij zag hetzelfde bij mij trouwens, leuk spul, dat 2C-B, hehe :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Oh en, een keer na flink wat MDMA verder weg op een grasveldje (30 meter ver weg, om 4 uur 's nachts) een groep mensen zien picknicken.. Net toen ik "wtf" ging en wat dichterbij kwam, bleken het bankjes te zijn xD.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik een hele tijd terug op paddos , aan het zwembad naar zonsondergang kijken met wat vrienden.
En de wolken beweegden aardig snel , dat was echt van 'wooow'.
En op de achtergrond nog zo het constante geluid van een cementmolen.

Het was toen vrij koud maar daar merk je dan niks van..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

wave zei:
met lsd (eerste keer trouwens):
ik stond in een bos, op een hele kleine heuvel vol met aarde en takken.
een paar mensen riepen iets van : het lijkt wel of de grond ademt!
Ik zag het ook, ik stond er zelfs bovenop, en opeens was het alsof er een walvis op de grond lag, helemaal bedekt met modder: het was geen heuvel! het was een walvis! Een slapende!

Gebeurd er zoiets ook niet in een film ofzo?
Klik om te vergroten...
Star Wars. Jez indeed.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Hele gesprekken volgen met iemand, zijn stem horen, zijn lippen zien bewegen... maar uiteindelijk erachterkomen dat we helemaal niet met elkaar staan te praten. :rolleyes:

Iéts te veel MDMA :wink:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mijn aller raarste visual was op Xtc blauw mitsu's ik zag toen letterlijk een locomotief[of hoeje dat ook schrijft] in de bosjes staan... :smoke:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik zag de overbuurvrouw naakt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."