Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:

En we zijn het weer eens. Mooi zo.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het engste was dat "entiteiten/ demonen?" materialiseerde en mijn lastig gingen vallen. Het was met dmt op en het bleef even aanhouden, ook in de natrip. Ik geloof niet dat het visuals waren..
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was hier niet al een topic van?:thinking:

(Gebrek aan slaap hallucinaties- pep of pillen.)

Kinderlijkjes in de sloot.

Afgehakte paarden hoofden.

Dat mens uit de film the ring. In mijn woonkamer.

Groene boself.

Spinnenwebben in mijn kamer. Compleet gevuld. Gelukkig geen spinnen zelf.

Mensen/vrienden om me heen, terwijl ik alleen ben.

Muziek horen terwijl het stil is.

Tv staat aan met Engelse film of serie, maar toch echt Nederlands horen, of juist andersom.

In de winkel denken dat je diaree hebt en je broek vol zit.

Een non in het wit bovenop een rek in een speeltuin.
In diezelfde speeltuin heb ik nog een drol gelegd in de struiken, waar even laten een hond die uitgelaten werd aan snuffelde.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naar mijn idee is er een verschil tussen een visueel en een hallucinatie :P In dat geval, ik ging vroegah weleens hallucineren van wiet. Dan zag ik plotseling een vos op de weg staan of een paal. Heel vreemd.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga altijd hallucineren van mdma, en we liepen een keer 's nachts in een bos en ik zag opeens kleine tafeltjes met stoelen met Mexicaanse kleedjes, alsof we langs het terras van een restaurant liepen. Ik keek nog eens goed, en toen zag ik de patronen van de tafelkleedjes veranderen in blaadjes van de struiken.
X
XTSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paar weken geleden na 4 pillen xtc. Ik zag een gewapende man naast mij staan, die ineens verdween, en een electriciteitskastje werd ineens 20 cm hoger.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTSpeed zei:
Paar weken geleden na 4 pillen xtc.
Klik om te vergroten...
hoe leef jij nog.

___
Mijn raarste visual was na een hele nacht doorslikken 2 pillen in kwartjes dat het plafond kapot sprong en de krakjes in het plafond werden lopende spinnen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!

Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was
Klik om te vergroten...
Grappig, bij mij is dat soms precies andersom. Maar zelfde uitgangspunt denk ik. :)

De Dunne zei:
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Klik om te vergroten...
Leuk verhaal, en maf zeg zo’n levensechte hallucinatie!

De Dunne zei:
Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond.
Klik om te vergroten...
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
Nice.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Horrorclowns tijdens closed eyes visuals van de 2cb. Het erge was dat de visuals/space met mn ogen open alleen maar erger waren om te handelen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik met een vriend een keer halverwege de ochtend besloot naar onze tenten te gaan (en we allebei weinig slaap en veel pep te verduren hadden gekregen) hadden we dezelfde hallucinaties.
We keken al een paar minuten steeds naar dezelfde blaadjes en tentflapjes die wapperden in de wind (bleek later dat het dat was), en uiteindelijk gingen we aan elkaar vragen of we hallucineerden of dat er echt een paar in grijs geklede mensen heel vreemd stonden te dansen in die struik en achter die tent.
Omdat we precíes hetzelfde zagen dachten we dat het echt was, maar het was zo maf dat er om 7 uur 's morgens mensen in slow motion stonden te dansen in struiken dat we besloten het te gaan checken. Tot op een meter afstand of zo bleef ik mensen zien dansen, en toen werden het ineens takken.

Geen hele rare of enge visuals, maar het feit dat we hetzelfde zagen en ervan overtuigd waren dat het echt was maakte het voor mij wel de meest indrukwekkende visuals.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lytje pole zei:
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen nog thuis gebruikt en maar een paar keer. Hoogste dosering was 19 mg. Zeker patronen gezien hoor, CEV ook wel wat. Kasten en vloeren ademde sterk. Maar niet zo levensecht als die Tijgertje.
Ooit ga ik eens truffels proberen en als dat bevalt een stap verder en LSD proberen. Ik heb nog nooit echt getript. Hoop dan echt hallucinaties te krijgen en echt mooie duidelijke visuals. Lijkt me prachtig! Zeker LSD trekt mij wel maar ben daar voorlopig nog niet aan toe.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na een redelijke dosis xtc op een festival zag ik overal op de grond van die wegwerp treinkaartjes liggen heel raar en k heb de hele avond nagedacht over hoe het kon. Niet nagedacht dat t miss niet zo was in de realiteit, dat kwam pas de volgende dag in me op haha
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zat op me kammer wat speed on te kappen na dat het net droog was en dacht in mijn ooghoek een raam in mijn muur teze zien waar me ouders door heen keken ik schrok me zo rot dat ik me telefoon uit refelex door de kamer smeet. Was trouwens gewoon een bureau wat tegn mijn muur
Was op dat punt om en en nabij de 50-60 uur wakker van de speed me niet exact meer herineren hoe lang.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op :tongueout:)

Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
In maart heb ik een keer iets teveel MDMA genomen waardoor ik flink aan het hallucineren was. De eerste visual die ik had was toen ik naar een maat van me keek en zijn gezicht uit knikkers opgebouwd was. Vanaf dit moment namen de hallucinaties erg snel toe.
Toen we buiten een rondje besloten te lopen liepen we over een bruggetje heen en had mijn maat wat muziek opstaan, althans dat dacht ik. Het was echt een soort primitieve, Afrikaanse trommelmuziek die zó goed bij dit moment paste dat ik vroeg of hij de muziek wat harder wilde zetten. Die vriend gaf aan dat er helemaal geen muziek opstond en kwam ik er achter dat het mijn voetstappen op het houten bruggetje waren. :sweatsmile:
Diezelfde avond nog cijfers door de lucht zien vliegen, Oscar van sesamstraat in mijn boom gezien samen met een drie koppige draak en het leek een keer alsof er een man met een plank in zijn handen op me af kwam rennen.
Dat was voor mij het moment om voortaan voorzichtig met MDMA om te gaan. Ik vond de hallucinaties totaal niet eng, maar heel indrukwekkend. De dag erna besefte ik me wel dat dit door overdosering kwam.

Overigens had ik toen ik 2C-B had genomen een ring om. Het moment dat ik me realiseerde dat de 2C-B zijn werk aan het doen was had ik mijn ring afgedaan en kon ik hem laten smelten in mijn handen. Kon hem helemaal vervormen en er mee "kleiën" als ik wilde. Vervolgens stond alles wat recht was krom en begonnen de muren te ademen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een k-hole met soort van bijna doodservaringen. Ik lag in bed in een houterige houding (zo liep ik ook, was echt erg haha).

Ik zag een soort van rode zwartgat om z'n as draaien dat het begin van de wereld, universum, leven moest voorstellen. Alles in het leven: spullen, mensen, grond, alles, had als oorsprong (zeg maar molecuul), die rode lijn.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#18
Witte et zei:
Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op :tongueout:)

Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..
Klik om te vergroten...
@Flower123
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Witte et zei:
@Flower123
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. Regelmatig ge-blackout van te veel clonazolam of icm met alcohol. Geen pretje. ‘S ochtends dan even sherlock holmes spelen en ontrafelen wtf happned last night.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn ziekste visual was denk ik wel van een gecombineerd 4-HO-MET en 4-HO-MIPT tripje. Tegen het einde van de piek zat ik buiten op een vloer van planken. Als ik mijn blik liet rusten gingen die zo enorm golven dat het oprecht leek of we een meter op en neer deinden. Als ik specifiek naar de nerven ging kijken dan werden het 10, 100, 1000, 10000 steeds kleinere streepjes, het zag er uit alsof ik tot bijna op moleculair niveau het hout kon bekijken. Dat ging dan ook nog als een soort draaikolk bewegen. Echt bizar, wel heel gaaf om te zien!

De enige hallucinatie die ik heb gehad (los van zware koorts) was na twee nachten doorhalen na een feest met allerlei drugs door elkaar. De tweede dag had ik toen voor het eerst pep geprobeerd en voelde er niet super veel van. Echter kon ik die tweede nacht met geen mogelijkheid in slaap komen (goh). Ik begon steeds rare geluiden te horen en op een gegeven moment had ik zelfs steeds het idee dat mijn naam geroepen werd. Ik wist wel dat het niet echt was maar het was zo overtuigend! Niet van echt te onderscheiden. Niet leuk ook trouwens, daarna nooit meer pep aangeraakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."