#1
En we zijn het weer eens. Mooi zo.
hoe leef jij nog.Paar weken geleden na 4 pillen xtc.
Grappig, bij mij is dat soms precies andersom. Maar zelfde uitgangspunt denk ik.Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was
Leuk verhaal, en maf zeg zo’n levensechte hallucinatie!Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond.
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
@Flower123Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op)
Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..
Herkenbaar. Regelmatig ge-blackout van te veel clonazolam of icm met alcohol. Geen pretje. ‘S ochtends dan even sherlock holmes spelen en ontrafelen wtf happned last night.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."