#1
Die heb ik wel maar dat was niet op LSD dus telt nietKomt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
Die heb ik wel maar dat was niet op LSD dus telt nietKomt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
Heerlijk, echtHaha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik
Wat heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen! Ik heb soms het idee dat er wel iets telepatisch aan de gang is, maar om eerlijk te zijn ben ik te nuchter om er écht in te geloven dat het werkt. Ik ben vooral heel gevoelig voor lichaamstaal, intentie en energie.Heerlijk, echtik ben eens tijdens de hittegolf van vorig jaar in een trip om half 6 smorgens in de zee gedoken(ik woon aan zee). Om af te koelen maar ook was het een bijzondere spirituele en emotionele ervaring. Voelde me herboren. Het is idd heel gezond voor lichaam en geest zo nu en dan. Lsd <3. De kou is zeker een uitdaging en om warm worden na een duik terwijl je trilt is een nog grotere uitdaging 😂 ik vraag me af kun jij ook telepathisch communiceren met je honden als je tript ? Bijzonder is het wel. Stonede groeten Astro
Ligt eraan welke, GHB ging ik op jacht en meiden fixen. Speed was porno binges, wiet thuis, en alle andere xtc coke crack ket etc met buitenhangenHi all!
Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.
Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs?![]()
Oraal doet geen drol bij me, snuiven geeft rush, geimheid en pijn ij mn neus voor 10 min.Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)
Heb veel 3m gedaan maar nooit oraal. Heb er geen geduld voor en heb idee dat het niet zo intens is als via je neus. Pijn is indd niet te doen. Toen ik dagelijks gebruikte, deed het nog steeds wel pijn. Alleen had geen traanogen meer zoals vroeger en pijn verdween sneller.Oraal doet geen drol bij me, snuiven geeft rush, geimheid en pijn ij mn neus voor 10 min.
En een bong? Spacecake? Ook geen optie?Nu meestal thuis, in mijn slaapkamer, op mijn eigen of met vriendinnen. Met mijn vriend spijtig genoeg niet, hij wilt alleen maar blowen en dat doet ik niet graag.
Spacecake al één keer geprobeerd, ERG ziek van geworden! De dag erna moest kotsen en kon mijn hoofd amper draaien, misselijk en duizelig. Ik denk dat THC gewoon geen stof voor mij is. Spijtig want ik vond het heel lekker, maar blijkbaar krijg ik een hevige kater daarna 🙁En een bong? Spacecake? Ook geen optie?
Of de inname was too much? Of het viel gewoon slecht. Kun je net zo met truffels tegenkomen helaas.Spacecake al één keer geprobeerd, ERG ziek van geworden! De dag erna moest kotsen en kon mijn hoofd amper draaien, misselijk en duizelig. Ik denk dat THC gewoon geen stof voor mij is. Spijtig want ik vond het heel lekker, maar blijkbaar krijg ik een hevige kater daarna 🙁
die keer met spacecake ik veronderstel dat ja, waarschijnlijk te veel, ik heb de hele stuk in ene keer opgegeten 😬 Maar in een andere keer met een joint heb ik maar 2 of 3 trekjes gedaan en bam!, onmiddellijk KO. Ik had dan ook een beetje alcohol gedronken maar toch, niet normaal 3 of 4 uren erg duizelig en zat op een zetel blijven liggen omdat ik niet rechtstaan kon. Geen grap.Of de inname was too much?
Al twee keer truffles geprobeerd, in een gemiddelde dosis en geen last van misselijkheid of duizelig gehad. Ben ik misschien overgevoelig voor THC?Kun je net zo met truffels tegenkomen helaas.
Kon ook teveel weed in zitten he? Ik rook (zelden wel) enkel pure joints met bijna 1gram weed ....die keer met spacecake ik veronderstel dat ja, waarschijnlijk te veel, ik heb de hele stuk in ene keer opgegeten 😬 Maar in een andere keer met een joint heb ik maar 2 of 3 trekjes gedaan en bam!, onmiddellijk KO. Ik had dan ook een beetje alcohol gedronken maar toch, niet normaal 3 of 4 uren erg duizelig en zat op een zetel blijven liggen omdat ik niet rechtstaan kon. Geen grap.
Dat kanAl twee keer truffles geprobeerd, in een gemiddelde dosis en geen last van misselijkheid of duizelig gehad. Ben ik misschien overgevoelig voor THC?
Ik gebruikte eerst gewoon drugs om beter te functioneren bij de alledaagse dingen, echter bij meer gebruik begon ik mezelf te prostitueren via de webcam.... Ik vluchtte 2 dagen en de nacht ertussen in deze wereld...ik leek net een alter ego te hebben. Kan nog steeds niet goed vatten dat ik dat ben die dat doet of deed...amfetamines leidt tot riskant seksueel gedrag las ik gisteren...het begon allemaal met een pilletje voor ADD en het eindigde in gebruik en webcamprostitutie (niet omdat ik het geld nodig had, maar gewoon een bezigheid, vlucht van alles)
Ok, nu schaam ik me dood![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."