Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all! Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs. Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs?"
"BBKING zei: Thuis op mijn trip kamer op bed. Altijd in me uppie. Alhoewel ik het bos ook fijn vindt. Vor sex heb ik geen drugs nodig alhoewel het met lsd goddelijk is. Met speed ook leuk. Klik om te vergroten... Heb het natuurlijk zelf ook niet nodig tijdens sex (ben ook maar 20) maar vind het soms wel is een goede toevoeging. En idd met speed erg leuk, best vaak gedaan! Nog nooit LSD geprobeerd Goed om te weten dat ik niet de enige ben die in z’n eentje gebruikt 😅 ik voelde me al eenzaam en werd ook bezorgd haha"
"wapboy zei: Ook vaak thuis alleen en soms met een (wap)vriend(in) in speciaal ingericht kamertje, zou best vaker samen wat gebruiken alleen is ook maar alleen. Maar ja in je kennissenkring ga je niet gauw iedereen vragen Klik om te vergroten... Wappen is idd heel leuk"
"Perenijsje zei: In je eentje recreatief gebruiken is niks "raars" aan hoor. Ik vind het wel leuker om samen met anderen te gebruiken. Ik gebruik het meest samen met mijn vriend of samen met vrienden. Omdat ik vooral stimulanten gebruik ( coke, pep, 3mmc, mdma) en dat is gewoon veel leuker om samen met anderen te gebruiken en vooral samen met mijn vriend heb ik dan de meest geweldige nachten. Maar vooral pep gebruik ik ook wel regelmatig alleen thuis. Soms doe ik dan nuttige dingen en ruim ik bijvoorbeeld van alles op in huis. Maar vaak genoeg zit ik vooral veel online te ouwehoeren en muziek te luisteren. Zoals nu haha. Voor Corona gebruikte ik ook altijd op hardcorefeestjes, maarja, die zijn er helaas niet meer. Klik om te vergroten... Bedankt voor je toevoeging !"
"maxime1982 zei: hoe neem jij je 3mmc tijdens de seks? voor of tegelijk met je seks partner? of is die partner vaak een ander en doet die niet mee? Klik om te vergroten... voordat we beginnen wat en gewoon ondertussen bij nemen"
"Dit is dus een probleem waar ik last van heb na een uur of twee tijdens het gebruik, eigenlijk alleen met 3MMC. Ik snuif, het blijft even in m’n neus en vervolgens vallen er kleine stukjes uit m’n neus.. de rest blijft maar wat hangen overigens weet ik dat oraal nemen beter is, maar elke keer wanneer ik dat doe krijg ik hele erge buikpijn dus vandaar nasaal"
"Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?"
"Spyro zei: 3 capsules?! Ik weet niet welke maat je hebt maar dat is vaak enorm veel. Ik zou even lekker afwachten en rustig aan doen… Klik om te vergroten... Het zijn best wel kleine haha. Ik voel me nog gewoon goed gelukkig."
"Spyro zei: Ah ok! Hou het even in de gaten. Ik zou toch lekker een weegschaal aanschaffen als ik jou was. Voelt misschien net wat veiliger, zijn niet duur en makkelijk te verstoppen als dat moet! Enjoy de 3M! Klik om te vergroten... Zal het overwegen, bedankt! Ik voel me nu wel best hyper, komt vast hier door. Hoop dat de andere effecten volgen."
"wapboy zei: heb je wel grlantine capsules gebruikt? Klik om te vergroten... Yup."