Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Addrera zei:
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
Klik om te vergroten...
Thuis op mijn trip kamer op bed. Altijd in me uppie. Alhoewel ik het bos ook fijn vindt.

Vor sex heb ik geen drugs nodig alhoewel het met lsd goddelijk is.
Met speed ook leuk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stims samen met uw vrienedin nemen..


Weet je ineens wat een uppercut is.





🤣🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zuipen kon ik prima alleen.....had ik niemand voor nodig en in om alleen de kas van de kroegbaas te spekken, nee.
Kan je weer wat meer bier voor jezelf voor kopen!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Overal, vooral gewoon onder het gamen. Vaak in m'n eentje, maar soms met wat vrienden op Discord.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruiken de laatste tijd vooral met vrienden gewoon thuis. Maar vind het ook niet een ramp om te gebruiken als ik alleen ben. 1 van de 1e keren xtc was ik alleen, omdat ik niemand had om het mee te doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is belangrijk dat, als je al het plan hebt om gezamenlijk te gebruiken, dat je het gezelschap verrekte goed kent, en volledig kunt vertrouwen!
Want je begeeft je in een kwetsbare situatie waarvan misbruik gemaakt kan worden...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
IMG_20210109_010053.jpg
Dit was de setting samen met vader lief, met lekkere muziek want muziek is de taal op lsd.
Dit perfect in harmonie😍
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is in de afgelopen jaren flink veranderd. Eerst was het buiten met de boys, maar tot de conclusie gekomen dat zoiets aardig kansloos is. Sindsdien vaak lekker thuis met vriendin, allebei wat pep dan om haar muren van binnen even flink en langdurig te witten, s/o naar vriendinlief. Om te eindigen met etizolam en paar dikke joints

De tijden dat ik op zondagochtend lijnen pep van een scooterbuddy aan het snuiven was in een aftands fietstunneltje om 6:00 zijn geweest :')

Dus huissetting gewoon top
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#10
40 mg 3mmc
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZiggyStardust zei:
40 mg 3mmc
Klik om te vergroten...
Denk dat je in het verkeerde topic zit haha.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
In de PI Lelystad!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Setting vanaf nu:
Half onderuitgezakt op de bank
Goede zachte muziek
Temperatuur precies 20 graden
Geen enkele mogelijke storingsfactor op de rol
Met 2fdck
Go with the flow!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#14
straatpiraat zei:
Denk dat je in het verkeerde topic zit haha.
Klik om te vergroten...
Oh wtfff hahaha zie dit nu pas 😂 thanks voor doorgeven!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
In de PI Lelystad!
Klik om te vergroten...
Kan je dit toelichten? Klinkt interessant.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Momenteel alleen in mijn eigen cocon.

Bekijk bijlage 13717
Klik om te vergroten...
En het glow in the dark hartjes dekentje!!! ✨die heb ik ook 😎
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blacklight met blacklight verf en balonnen ook leuk
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#18
straatpiraat zei:
Kan je dit toelichten? Klinkt interessant.
Klik om te vergroten...

Als je niet weet wat het is, dan is dat wel iets positiefs gelukkig! en dat moet je zouden :tongueout:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke Spook zei:
Als je niet weet wat het is, dan is dat wel iets positiefs gelukkig! en dat moet je zouden :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik weet het wel haha, bedoel meer als in zit je op dit moment vast dan?
Heb n hele tijd pizzas bezorgd, kwam ook regelmatig bij de PI hier. Anders had ik het ook niet geweten.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook vaak thuis alleen en soms met een (wap)vriend(in) in speciaal ingericht kamertje, zou best vaker samen wat gebruiken alleen is ook maar alleen.
Maar ja in je kennissenkring ga je niet gauw iedereen vragen :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."