#1
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet AstronautLSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.
Ja heb ik gedaanOp 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppyMensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig