Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pace Ley zei:
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.



Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


Klik om te vergroten...
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen (wiet) of (liefst) met m'n vriendin MDMA of RC's i.c.m. wiet. Geen uppers, meer entactogenen/serotoninebommetjes maar wel trippy. Lekker opgaan in 't moment. Ik gebruik niet op feestjes/sociale setting, ben van mezelf als open genoeg moet niet teveel worden in gezelschap :grinning:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MisterH zei:
Nu met het thuiswerken is het op erg drukke dagen wel heerlijk om af en toe een wat meer functionele stimulans te krijgen. Normaal gesproken doe ik het alleen in het weekend, niet per se met medeweten van aanwezigen. Soms alleen, soms in het bijzijn van anderen zonder dat ze het weten. Het voelt een beetje als mijn geheim af en toe. 👍
Klik om te vergroten...
Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.
Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint.

Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt.

Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek)
Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen.
Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag)

Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Hier gaan bij mij wel alarmbellen rinkelen.
Dit is eigenlijk het voorbeeld hoe een verslaving begint.

Zeker omdat de gedachte "als ik weer op kantoor werk stop ik ermee" schijnveiligheid biedt.

Ondertussen bouw je een mooie verslaving op(en geestelijk afkicken duurt langer dan fysiek)
Ben je gewend aan drutsgebruik tijdens werk en met mensen.
Dus waarom niet straks ook op kantoor? (Of op een saaie middag..of verjaardag)

Hoe vaak gebruik je per week? En pak je bij op een dag?
Klik om te vergroten...
Drukke dagen, dat is een tot twee keer per maand 50mg 2FMA, ik pak nooit bij. Sporadisch drink een biertje of twee in de avond. In de weekenden komt het vaak neer op een mild gebruik. (Wat alcohol en wiet en nu wat dingen gekocht om te proberen).
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Astronaut zei:
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geïnspireerd geraakt ! En tof filmpje ook 👍 heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🤣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
Klik om te vergroten...
Haha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik :tearsofjoy:

P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Komt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
Klik om te vergroten...
Die heb ik wel maar dat was niet op LSD dus telt niet :innocent:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn setting is thuis.
Muziek niet te hard
Onderuitgezakt zitten op mijn favoriete bank, 2fdck naar binnen oraal, en laat de visuals maar komen!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik in alle soorten settings. Ligt ook aan de drug natuurlijk... elke drug verdient een eigen setting.
Maar de thuis setting met een lekker muziekje en hapje met drankje is voor bijna elke drug niet verkeerd natuurlijk :)
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals @Mezelf
Maar vooral gebruik ik thuis, onder mijn zachte deken, vrouw en hond erbij.
En lychee. Altijd goed. Uppers, downers, linkers, minkers - lychee is de stuff.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds ook kort ook in WAP scenes :tonguewink:
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is mijn setting 24/7
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eigenlijk altijd thuis. Voel me toch het meeste op mijn gemaakt in mijn eigen huis.
B
Brad PittigLid
01-01-2024, 00:00
#13
1x XTC gedaan met m'n beste vriend. Dat werd 12 uur lang praten. Hij is een nogal introverte gast en heeft die nacht 10 uur achter elkaar lopen lullen over al z'n gevoelens en emoties. Was prachtig, en onze vriendschap is daarna echt nog hechter geworden.

1x LSD + 2cb gedaan met m'n vriendin. Wat een bizarre nacht was dat. Intens gehuild, intens gelachen, intens gesekst en intense gespaced. Trauma's bezocht en het gevoel alsof we 1000 levens hadden geleefd. Was heel intiem, en ook hier heeft het de relatie alleen maar goeds gedaan.

De andere 10-20x waren allemaal XTC of speed lekker achter de PC. Blijft toch een van de chillste manieren voor mij om te ontspannen <3
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met vrienden op festivals, indoor feesten of thuis😊
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Altijd alleen thuis, soms bij mijn dealer wat vaak heel gezellig was overigens, maar het liefste thuis in een veilige omgeving.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buiten. Bij Bennekom toen ik nog in Wageningen woonde. Bij de Nieuwe Meer*/Amsterdam Nieuw West in Amsterdam nu. Bij de Ruyven* bij Nootdorp.

Af en toen samen met een date.

*). Beiden frikandellen bossen.
A
AmphetaQueenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt aan de drugs! 👀
Maar meestal thuis, lekker comfy. 🙌🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."